Odsvetujem kakršno koli domačo izdelavo tesnil. Cena kompleta tesnil je minimalna, zato kupi originalne. Svečke, ki jih uporabljamo so ponavadi NGK CMR7H. Nikoli ne delaj 5 litrov goriva, ki ti ga ne bo uspelo porabiti. Vedno naredi gorivo sproti, recimo 1 liter. Odsvetujem uporabo TTS-a. Uporabi resno dirkalno olje. Priporočam Slikolene Pro 2, v 2% mešanici, torej 20ml na 1 liter goriva. Kupi si menzuro in točno mešaj gorivo.
Čiščenje uplinjača ne bo kaj prida pomagalo. Lahko se ti zgodi, da narediš več škode kot koristi, če s tem nimaš izkušenj. Glede na opisane težave predlagam:
- zamenjava tesnil z novimi na vplinjaču in izpuhu
- uporaba svečke NGK CMR7H
- zamenjava vplinjača z Walbro WT-622
- uporaba kvalitetnega goriva oz. mešanice (20ml Silkolene Pro 2 na 1l bencina 95)
- nastavitev uplinjača na tovarniške nastavitve
Seveda obstaja možnost, da motor še vedno ne bo deloval kot je treba. V tem primeru se bo treba lotiti glave motorja.
Pri vsem tem pa obstaja nevarnost, da bo na koncu vsako takšno delno servisiranje motorja stalo skoraj toliko kot nov motor. Če z modelom nameravaš na kakšno tekmo, mu privošči nov motor.
Sicer pa vse kar potrebuješ za servis motorja dobiš tule
http://dito-rc.com/motorji-in-oprema/cat_2.htmlLep pozdrav
Srečko Bizjak