LRP S8BXE Mantua Model Edition

Vse o off-road modelih ...
1/5-1/6, 1/8, 1/10, 1/16, 1/18, ...

Moderator: ShAq^

LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.04.2009, 12:56

Letošnja težko pričakovana novost je LRPjev S8BXE, vendar LRPjevi inženirji še izpopolnjujejo pogon. Datum, ko bo model dobavljiv tako še ni znan.

V Mantua Model imamo dovolj znanja in dolgoletnih izkušenj, da smo običajen S8BX uspešno predelali na elektro pogon.

Slika

Model poganja prototipni brezkrtačni motor VIPER Buggy Track Edition, ki ponuja več kot dovolj zmogljivosti za našo offroad progo na Selah pri Lavrici. Tudi na asfaltu ima več kot dovolj zmogljivosti, da iz mesta postavi buggy na zadnji kolesi:

Slika

Končna hitrost je približno enaka kot pri običajnem S8BX nitro buggyju, vendar jo model doseže v samo ~ 15 m.

Slika

Ker je pri elektro modelih pomembno zmogljivo napajanje, smo za napajanje uporabili prav tako prototipne akumulatorje COBRA 4S kapacitete 5000 mAh, ki bodo sicer prvotno namenjeni napajanju v modelih elektro letal.

Slika

Več o predelavi bomo predstavili obširneje kasneje, prav tako je potrebno pogon dodobra preskusiti na naši offroad progi.

Slika

Premagovanje visoke trave modelu ne povzroča težav, vendar se lahko pri dolgotrajni vožnji pojavijo težave s pregrevanjem motorja. Za ta namen, bomo vsem ljubiteljem rekreacijske vožnje ponudili še bolj zmogljiv motor. Sledijo tudi testiranja modela na motor SCORPION.

Slika

Za vsa vprašanja sem vam na voljo osebno v trgovini v mojem delovnem času, vsak ponedeljek, četrtek in petek čez cel dan.

Miha Holc

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a DMX » 04.04.2009, 13:46

To nam je manjkal. :clap:

Pohvalno, Miha!

Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.04.2009, 16:48

Za tehnično bolj navdahnjene:

V drugi vožnji sem priklopil med krmilnik in akumulator Hyperion RDU. Po vožnji sem podatke prenesel na Hyperionov Emeter II oziroma SD kartico - popolnoma sveža novost iz Hyperiona.

Prvo je sledila meritev na mestu - prosti tek.

Motor se zavrti do 36720 obr/min, maksimalna moč iz štarta je 515 W. Napetost celic pri maksimalnih obratih je 16.4 V pri 6.4 A - to je 4.1 V/člen.

Sledil je test na ulici. Zobnik na motorju je 17T, kdor pozna S8BX, si lahko potem sam predstavlja kaj to pomeni. ;)) Izmerjeni maksimalni obrati pri polni hitrosti - 29760 obr/min (preko obratomerja na eno fazo motorja). Pri maksimalni hitrosti je napetost akumulatorja zavidljivih 15.21 V, t.j. 3.8V/člen, tok je 39.9 A, kar znese 608 W in še drobiž. Najbolj impresivna je maksimalna moč pri pospeševanju - 1349 W, to 1.8 KS. Za 3.5 ccm nitro navdušence skoraj zanemarljiva številka, ampak elektromotor ima obratno sorazmerno krivuljo navora.... saj to že veste... :ymblushing:

Naj še dodam, da je masa modela pripravljenega za vožnjo je 3.44 kg, kar je primerljivo z nitro izvedenko.

Najbolj me je impresioniralo zaviranje. V sredinski diferencial sem nalil 50.000 WT olje in zaviranje je res noro, manj kot 10 m je dovolj da se model ustavi iz polne hitrosti.

Pri zaviranju uporablja krmilnik motor kot dinamo, zato akumulator polni. Pri zaviranju sem tako po dobrih dveh minutah vožnje dobil nazaj sicer borih 21 mAh, porabil pa 679 mAh. Predvidevam, da pri normali (tekmovalni) vožnji na progi z manj
oprijema poraba priblžno polovična. Zato lahko sklepam, da pri 80% pravilu izpraznjenosti akumulatorja za njegovo dolgo življensko dobo pri tem setupu dosegam čase vožnje okoli 23 minut. Z dodatnimi nastavitvami na oddajniku, kot naprimer "throttle speed" in deloma uporabna eksponentcialna krivulja plina se lahko poraba še zmanjša in tako dosežem čase vožnje tudi do 30 minut.

Toliko zaenkrat :-B

Slika

RDU RPM meter na fazo motorja izmeri napačne obrate, ko motor deluje kot generator (do 60600 obr/min).

LP
Miha
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a gauloises » 04.04.2009, 20:43

Ja,Miha pol pa treba to čimprej sprobat pa da vidmo kak se bo obnašal na progi.
LP
XRAY NT1
Uporabniški avatar
gauloises
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 17.02.2007, 21:36
Kraj: Ljubljana

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.04.2009, 22:59

Tako je Bojan, predvidoma v torek dopoldne...

Naslednji kandidat bo Scorpion HK3026-1900, mnogo manjši motor, vendar z večjo specifično močjo. Navora ima še več, vendar nekaj manj obratov. To bomo kompenzirali z večjim zobnikom in po potrebi s throttle speed.

Slika

Za rekreativne modelarje željne res vožnje po zadnjih kolesih pa je modri veliki lepotec... čeprav je 2x težji od Scorpiona pa na progi ne pričakujem bistveno nižjih časov, kvečjemu obratno.


Slika

Obeta se veliko meritev in preizkušanja.

LP
Miha
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a gauloises » 05.04.2009, 06:34

Se pravi da se lahko LRP-jevi inžinerji pridejo učit k nam v našo Nemčijo.
LP
XRAY NT1
Uporabniški avatar
gauloises
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 17.02.2007, 21:36
Kraj: Ljubljana

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihah » 05.04.2009, 13:54

Lahko je operirati z motorji, ki so na tržišču. Težje je seveda naresti optimalni setup - to je moje delo.

Delo LRPja je naresti najboljši motor v svoji kategoriji in seveda neprekosljiv krmilnik z odličnim HW in še boljšimi algoritmi.

Danes smo model izmerili z radarjem, predvidevanja so se potrdila, s frišnimi akumulatorji je končna hitrost 76 km/h, potem pa se ustali na 75 km/h. Konstantnost... \m/
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a japko » 07.04.2009, 22:44

Dej raj tole nared, ti dam jest grušt.

http://www.youtube.com/watch?v=b9cp_d71MkI
MARTAM KOT ES AD JLESKUB MES RETAM
Uporabniški avatar
japko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 219
Pridružen: 20.08.2007, 09:34
Kraj: Ljubljana

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihah » 08.04.2009, 09:19

Offtopic:

Tilen, tale makaronar je bil že večkrat viden, vendar ni nič posebnega.

Žal je moj čas omejen in pri takem delu gremo lepo do konca projekta. Sicer pa jasno, da pride na vrsto elektrifikacija Baje prej ali slej. :mrgreen:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: LRP S8BXE Mantua Model Edition

OdgovorNapisal/-a mihec87 » 01.10.2009, 18:42

Kaj pa uporaba mambe monster?
mihec87
Član
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 13.12.2003, 17:52


Vrni se na Off-Road.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron