JC Borcy napisal/-a:FASTLANE napisal/-a:Hmmmm !!!??? Zakaj je od 100 voznikov 59 vozilo X-RAY NT 1 ???
Pa 8 v finalu
V elektro pa je bil samo en pa še ta 10. končal
Je pa vseeno dober model
za mene osebno najboljši.
Kvaliteta vseh tekmovalnih šasij naj si bo nitro ali elekrto ... je nesporna. Soditi model po uvrstitvah na Svetovnih in Evropskih prvenstvih je nesmiselno, ker vpliva na rezultat 1001 faktor, da jih naštejem nekaj za tiste, ki ne spremljate motošporta:
-kvaliteta voznika in njegova prilagodljivost na različne pogoje;
-proga, ki s svojimi karakteristikami ustreza oz. ne ustreza šasiji;
-kombinacija motor-izpuh-gorivo (povezano z karakteristikami proge in vremenom), pri elektru (elektromotor-regulator-celice);
-vremenske razmere;
-sposobnost voznika oz. njegovega nehanika prilagoditi set-up avtomobila na določene raznere proga-vreme (temp. zraka, asfalta, relativna vlažnost zraka, pritisk ... pri nastavitvah motorjev) to naj bi na tako velikih tekmovanjih načeloma vsi obvladali v nulo a če berete forum RC-Tech bi lahko prebrali, da se tudi najbolj izkušeni vozniki zaj.....
-nenazadnje tudi denarnica voznika oz. sponzorja (testiranja tekom leta na progi, kjer se izvede prvenstvo) tukaj imajo prednost domači dirkači, lani, ko je bilo Svetovno 1/10 elektro na Tajskem je Xray 3x peljal njihove voznike tja trenirat za nevem koliko dni!!!
Lahko bi še našteval a bi bilo preveč ...
... kot je Borcy napisal, Xray na Evropskem 1/10 elektro res ni bil bog ve kaj a T2 009 je še vedno ena najboljših šasij!
Zato, ko berem izjave kdo je bil kateri na tem in onem Svetovnem in Evropskem se lahko le rahlo nasmejem. Tovarniški vozniki imajo načeloma neomejeno količino materiala, pri nas na amaterskih dirkah pa ne poznam takih voznikov, še v Avstriji jih nisem srečal ... poleg tega pa en profi voznik šasijo v eni dirki bolj zmantra kot mi v petih (pod pogojem, da se ne zaletimo
) zaključek ... bilo kateri avto boste izbrali bo zdržal in presegel naše zmožnosti drugače povedano ne boste izloristili njegovega potenciala!!!!!
Moj nasvet je:
1. kupite avto, za katerega boste hitro in po normalni ceni dobili rezervne dele
2. kupite novo šasijo, katero boste vozili dlje časa, da se je navadite in do potankosti spoznate njene ''skrivnosti'' ne pa neko starejšo varianto za katero tako ne bo več delov za dobit če leto dni ...
3. kupite avto, ki ga vozijo vozniki s katerimi tekmujete oz. vozite, da boste izmenjali izkušnje in si lahko izposodili kak rezervni del ...
4. če vse zgornje točke izpolni več šasij potem naj odloči ''srce''
LP, Lojz