..........ko je mel nesreco mu bremze res niso delovale, kolesa so se vrtela..............
Hmm mi potem poves zakaj so se risale 4 crne crte po asfaltu in se kadilo izpod gum. Sam to mi navedi, razlog da se je to dogajalo.
........Varnostni avto je pa storija zase. Nisem se opazo da pride na stezo samo takrat ko sumaher ni prvi. Mislim da si gledal sam tiste dirke ko on ni bil prvi. ..........
Res je, ko je res hudo pride tudi ko je res hudo, ce pa schumi ni prvi pride pa za vsako malenkost tudi ko ni potreben.
.............Ma najbolsi avto to je res in ga bo tudi se imel, so ga pač najbolje pri ferrariju naredl. Če pa drugi niso tako dobri je pa njihov problem. ...............
Vsekakor. Nimam oporekati, je pa vprasanje koliko je ta dirkalnik usklajen s pravilnikom?
Ze za beneton je bilo znano ko je bil schumi pr njih da so uporabljali TC. Tudi pri ferrariju je bilo tako,takrat ko se ni bil dovoljen, ko pa so se ustrasli in ga dali ven v braziliji, ko so jih "posumili", je pa letel s steze kot raketica ko je malo porosilo (jaki kralj dezja).
.........Če te pa kaj (vse) pri formuli moti pa glej formulo reno al pa champ cars...........
Pri formuli kot taki me ne moti nic, celo vsec mi je da neki novinci v zelo slabih avtih lovijo takega superiornega asa kot je za nekatere schumi.
.......Sicer pa se nekdanja formula 1 z danasnjo ne mora primerjati, vprasanje kako bi vozili takratni prvaki v danasnjih bolidih.............
Vprasanje pa je kako bi danasnji vozniki vozili takratne bolide. Ce se vrnemo npr 50 let nazaj , hitrosti skoraj taksne kot danes, varnost 0, lega na cesti 0.....
Schumija ne bi bilo med njimi ker je ze miljonkrat dokazal da dirka bolj politicno kot za res...podobno kot prost, le se na visjem nivoju.
Ce pa se vrnimo recimo 15 let nazaj, ko so bili v akciji turbo motorji, ko si moral drzati volan z eno roko, z dvema nogama pa tiscati tri pedale, sklopko da turbo ni popustil, zavirat, in gas tiscat....tisto bi pa res znali danasnji vozniki, ki prtiskajo dva pedala, na startu spustijo gumb lunch control, in potem ce ze prtiskajo dva gumba za menjat brzine....
Ne smemo pozabiti da se je takrat dirkalo na stezi in ne v boksih, tudi ne gre pozabiti da so vozili na noz, in so bolidi cel cas drseli po stezi. Kdaj je schumi to nazadnje pokazal?
Njegovo pravilo da se sme smer na ravnini spremeniti le enkrat in se ne sme zapirat je tudi zelo dirkasko kajne?
Toliko o tem, koliko vem kaj govorim.
