Novice s testiranj:
http://24ur.com/sport/f1/raikkonen-najhitrejsi-kljub-tezavam-s-kers-om.html#commentIn še pojasnilo Raikonnenovih težav in sistem KERS:
Le v pojasnilo, kako pride do takih težav, ki jih je imel Raikkonen;
Osnova Kersa sta dva elementa, in sicer t.i. charging phase in boost phase. V prvi fazi se Kers polni tako da iskorišča kinetično energijo pri zavarinju preko zadnjih zavornih kolutov. To energijo "lovi" poseben električen alternator, ki se kontrolira preko CPU-ja, prav ta CPU preko elektronike potem polni baterijo, ki je potrebna pri "boost" fazi.
Pri boost fazi, ob pritisku na gumb "boost" s strani dirkača, CPU pošlje preko alternatorja shranjeno energijo nazaj v motor in mu tako doda okolu 80 konjev, ki jih bo dirkač lahko v vsakem krogu uporabljal 6.6.sekund. V tej fazi pridejo v poštev dodatni "radiatorji", ki ob vsaki sprostitvi energije, baterije ohladijo nazaj na prvotno temperaturo.
Raikkonen je imel probleme s CPU enoto, ki ni hladilnemu sistemu pošiljala ukazov za samodejno hlajenje baterije.