Ni še uradne objave na njihovi strani, zato:
http://www.toprc.eu/sl/cars/engines-mot ... eds-racing
Moderator: JC Borcy
GHOST napisal/-a:Kaj je mogoče znanih kaj več podatkov o motorju ?
- RPM/V
- max power/W
- KV
- ....
mihah napisal/-a:Všeč mi je timing od 0 do 45°.
mihah napisal/-a:Preverjeno uporabno v praksi, ne boš verjel.
Saj RED ma tudi do 50, če se malo bolje pogleda
Pri LRP se tako nemočno počutiš ko imaš že v štartu 27.5°... 30°, 32.5°, 35°, 37.5°. In pol se čudijo nekateri kako vroči so LRP motorji
Meni je ljubše fiksen timing nastavit, potem pa po želji dodajati boost/turbo glede na progo.
mihah napisal/-a:Mehanski timing je fiksen in je timing , ki se ga ne da spremeniti med vožnjo. Ko dodajaš na krmilniku "elektronski timing" v obliki boosta in turba se vse dodaja k fiksnemu timingu.
Zato so za boostanje že v osnovi hendikepirani motorji z nekim visokim "fiksnim" timingom razen visoki ovoji 17.5 ali 21.5 ali pa motorji z malimi rotorji. Recimo za Trst mam naštudiran minimalni boost in pa turbo za dolgo ravnino. Temperaturo pa prilagajam s spreminjanjem fiksnega timinga.
Glede timinga je za gretje bolj pomemben vedno fiksen timing na motorju, elektronski se kar naprej spreminja glede na obrate. Če pa nimaš pojma pa lahko jasno s pretiranim boostom/turbom ali pa napačno nastavitvijo "turbo lag-a" (časovne zakasnitve) prekuriš motor po zelo hitrem postopku
Zanimiv mi ostaja 4-polni Tenshock X211 - fiksen timing na 0. Ready to abuse
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov