Team Associated NITRO TC3 FACTORY model 1:10.

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

OdgovorNapisal/-a marc » 02.05.2005, 08:25

nitro-s napisal/-a:#2042 Nitro TC3 RTR Plus: side exhaust, .15 ABC pull start engine, XP2 radio system, Prepainted bodies. :wink:


Hja, vendar nitro tc3 plus ni iz grafita in aluminija tako kot factory team. Je pa potemtakem cena 600$ dokaj realna za rtr [team factory].
marc
Član
 
Prispevkov: 49
Pridružen: 04.08.2003, 10:38
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.05.2005, 09:58

Cena modela na sliki: to je NTC3 Factoy team je v ameriki 599,99% in ne vsebuje komande ter motorja.

Za ceno modela v SLO se pač pozanimajte.

LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a vuCa » 02.05.2005, 10:59

HAHAHA 120K ZA TAKI AVTO BREZ MOTORJA HAHAHA .

tud če se avto pelje fuuuul dobro ker bo vozill fuul dober voznik :D ga nebi mel če mi ga daš( bi ga mel samo bi ga takoj prodal :D )

Kak to grill da si se odločo za to ?? Alo ded daj greš ti v brno ?? Pridi v soboto z nami v morac ma drkat avtke :D

Ajde LP
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 02.05.2005, 11:50

_PoKaVeC^ napisal/-a: ma drkat avtke :D

Ajde LP


:oops: :lol:
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a vuCa » 02.05.2005, 11:53

kaj se smeješ :P . Pridi ti tudi kaj peljat.

lep pozdrav :D pa sori za offtopic, prosim moderoator ne zbrisat res lepo lepo prosim :D
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 02.05.2005, 12:17

Smejim se tvojim slovničnim napakam in same strukture stavkov, nič drugega.
(tud, vozill,fuul,Kak,odločo,ded,brno,ma drkat avtke....) :wink:
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a vuCa » 02.05.2005, 13:43

khmkhm če že pričakuj nekoliko bolj profisjonalen način , se pogovajraj z kom drugim kot pa z mano, kaj te misliš da se bom španal tu ker bi folk potem mislil uuu kak dobro on govori, jebote poglej sebe pa kak ti tvoris stavke ,sicer če bi hotel bi lahko pisal povsem slovnično, tak da se nea nekaj španaj :D ok

aja pa če kaka črka manjka pri besedi je to zato ker slepo tipkam in mi prsti letijo kak mislim v glavi, nisem tako ti ko vsak prst da na vsako tipko pred tem pa poišče ki je tipka na tipkovnici :D ne se jezit sej se samo hecamo


ajde, pa povej kdaj prideš v mb da gremo mali vozit modele 1:10
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.05.2005, 17:29

Je pa avto v SLO toliko bolj ugoden. Pa nobenih jermenov, pulyev,... Za razmislit.


LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 02.05.2005, 18:54

prosim vse adolescente, tiste ki to še boste in tiste ki ste to že bili, da uporabljate primerne izraze.

slengizem in podobne stvari uporabljajte pri iskanju seksualnih partnerjev ali življenjskih sopotnikov, pri bahanju med prijatelji,... tu pa nam prosim prizanesite!

hvala!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 02.05.2005, 19:04

A good beginner car. Will not handle out of the box though. You will need the aftermarket springs. Fast car with the smoothest drive train I've seen. Very fragile car though. Buy lots of a-arms cause they will strip out the pivot balls. Front one way is a must. Get the Yokomo one way. It is more durable than the AE one. Would of got a 5 but it is too fragile. The hex screws are absolutely crap. They strip even with good hex drivers.

I have had this car for about a year now. It is the best car for begginers, its handling is perfect and the top speed is awesome.

Pros:
-Powerful High-Performance Engine
-2-Speed Transmission Standard
-Slick Crowd Pleazer body and details
-Great looking tires and wheels
-Awesome Handling

pa tudi:
The absolute favorite in my collection, I built the FT kit, and initally installed an AE .15 from an RC10GT. Nearly three years later, I still have tons of fun with it. I currently run an OS .12 TR Turbo 5 port(hands-down BEST bang for the buck!!!)which moves the car to 70 MPH with a 25T 2nd gear...and it gets there in 5-6 seconds!!! The obvious flaws are: fragile front bumper(get the RPM version), weak diff cases(run two 4-40 screws ALL THE WAY through the diff case, from the lower chassis plate, and secure them with locknuts above the shock tower), the use of machine thread hardware in plastic/composite material, and rear hub carriers that are very prone to breakage(GET THE VERSION 2 REAR SUSPENSION!!!). There are MANY good things to speak of as well: with F/R ball diffs, threaded shocks, droops screws, full camber/caster/toe adjustments, and many different gearing options, the NTC3 will handle however the driver chooses. If you have a heavy trigger finger, then loosen the diffs up a bit, if you want to put down ALL the power, tighten them up. Associated deserves a lot of credit as well, for delivering what was the first shaft-drive car of its kind, with a longitudinal engine, and a very efficient drivetrain, which is now copied by OFNA in the LD3(also a good car, but then again, it should be, based on its origin). I would give the car full marks if not for the few durability issues, and I would be a liar to say that it has always been an easy vehicle to drive/tune. It took some time at the track, and on the bench, to really unlock its potential, but I think that with practice, anyone can win with this vehicle.





v ameriki ga hvalijo kot best price performance car, kar pa s to (polno) ceno pri nas zagotovo ni, predvsem ob ponudbi serpentovih 710 pri topmodelu in recimo kakega mugena mtx-3 pri delkotu.

odločile bodo torej že omenjene stavri, dobavljivost delov, užitki ob vožnji, enostavnost za popravljanje,...


l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 02.05.2005, 21:07

Malo preveč se trudite okrog tege avta.
Danes sva z Aljošo vozila v Nm. Avto sem si najprej ogledal. Izgled nič posebnega, daleč za Mugni in Serpenti, Minus imajo colski vijaki, ki jih je za en koš. Nastavitve kot pri ostalih avtih, zadaj nastavljiv diferencial, spredaj enosmerni, prednost kardan pogon, slabost je menjalnik in zavora na kardanu: težko dostopno. Avto ima premalo volana (za moj okus), spredaj absolutno pretrd (s serijskimi vzmetmi).
Sam sem vozil s Protechom XT 4, s serijskim motorjem. Po ovinkastem delu proge sva bila skupaj, na ravnini grdi raček hitrejši, pri zapiranju po zunanjem delu ravnine, prehitevanje z notranje strani ni bilo vedno uspešno zarani levega ovinka.
Zaključek: nekaj posebnega, nenavadna zasnova, nazaj obrnjen motor, ki vedno sesa vroč zrak motorja, nenavaden toda lep izpuh (za nadtlak je enostavno zvrtana luknaj v izpuhu v katero zarineš silikon cevko nadtlaka), povprečne vozne lastnosti, nikakor pa ne avto za zmagovati.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.05.2005, 21:24

Kaj bo bomo še videli. Ne strinjam se s Čurom da to ni avto za zmagovati, ker rezultati kažejo drugače. Na vseh tekmovanjih se z lahkoto kosa z serpenti in mugni.

Res da sem ga danes zares vozil prvič (včeraj le za okus),in kljub temu da rabljen SIRIO noče in noče delovati kot mora se je potrebno še malo poigrati z nastavitvami, kajti sam sem navajen le dela z Serpentom. Vendar je avto že sedaj zadosti hiter. Upam da ga bom imel kmalu priložnost primerjati z serpenti

S Protekom sem se lahko dajal kvečjemu pod štandgasom potem pa je bilo vsega konec. Res da med zapiranjem nekako nisem mogel biti hitrejši, vendar ko se je pred mano odprla pot, fijummmmmmmmm......

Res je da je zasnova nekoliko drugačna, predvsem nenavadna, vendar mislim da je ta avto lahko zelo konkurenčen. Ima pa tako kot vsi svoje slabosti in svoje prednosti.

Vendar ker se v sloveniji vozi samo serpent in ker se ljudje pač bojite sprejeti nekaj novega so pač vsi komentarji taki kot so.

NI VSE ZLATO KAR SE SVETI!

Sicer pa važno da jaz uživam!!! Kaj me briga za mnenja drugih.

Za čiščenje pa bolj enostavnega avta še nisem imel tako da bom vsaj vozil in ne razmišljam koliko mojega 950R bom moral razdreti da bo čist.

LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

Prejšnja

Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron