Tamiya TB Evolution 5

Novosti s področja avtomobilskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: JC Borcy

Tamiya TB Evolution 5

OdgovorNapisal/-a tr » 24.04.2006, 13:46

Priponke
tamiya_tb_evo5_cad.jpg
tamiya_tb_evo5_cad.jpg (15.12 KiB) Videno 3491 krat
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 28.04.2006, 21:05

Evo malo lepše slikice....

Najnižje težišče na kateremkoli kardancu...in še in še
Na prodajne police pa pride konec maja.....
Cena.... :? okoli 500E
Priponke
tb_evov.jpg
tb_evov.jpg (42.1 KiB) Videno 3392 krat
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Scythe » 28.04.2006, 21:15

matej rozman napisal/-a:Najnižje težišče na kateremkoli kardancu...in še in še


MOJ TC3 ma nižje težišče !!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 28.04.2006, 21:16

mislm da sta T2 in TC4 še vseeno boljša 8)
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 28.04.2006, 21:28

Vsak hvali svojo kobilo....
Tamiya pač ni svetovni prvak kar tako. In tudi zato takšne mojstrovine iz njihovih urarskih delavnic. Feedback je danes zelo drag, oni pa ga imajo največ.. 8)
So pa danes vsi izdelki izenačeni in je po mojem pomembna samo kvaliteta delov in zanesljivost avtomobila....in pa to, da je avtomobil sestavljen metrično in ne colsko (vsaj zame)
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 28.04.2006, 21:34

Začetek prodaje 17. junij 2006
Pa začnimo šparat... :wink:
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Scythe » 28.04.2006, 21:40

Matej itak je to pomoje zelo zelo kvaliteten avto skoraj verjetno najbolši !!

-glede taga da je TAMIYA svetovni prvak bom komentiral tako da je to zaradi tega ker imajo pravega voznika !!! Marc Rheinard bi bil lahko prvak tudi z T2 (x-rayem) ali z bilo katerim konkurenčnim modelom !!

-še vedno pa je TAMIYA spoštovanja vredna tovarna oz. delavnica!!!

-glede tega da sta tc3 in tc4 najbolša pa se nestrinjam !!! ko bom imel samo dovolj denarja da si priskrbim vse potrebne rezervne dele ali da si bom lahko kupil dva avta !! sigurno ne bom fural assotov razen če ne bo že prepozno in bom čisto noter padel pa ga ne bom mogel dat stran !!! :wink:

-vsak avto je dober samo kateri je najbolši ????
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a tr » 29.04.2006, 12:05

Po moje je zlo težk rečt pri vsaki stvari, t je pa najbolša.Res pa je da je tamiya kvalitetna in draga.Jaz osebno bi jo imel sam ko je cena preveč gajstna vsaj za mene.Lp Tomaž
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 29.04.2006, 20:14

Introducing the next generation of the shaft driven, high performance TB Evolution R/C racing car. In-depth analysis of the TB Evo IV’s racing performance and other driver feedback has enabled TRF designers to fully redesign chassis components to optimize center of gravity and weight balance.
- Steering unit has been located in even lower position, and totally redesigned to incorporate Ackerman steering geometry, realizing sharp and precise linear steering feel.
- Lower bulkhead has been redesigned for more compact, lighter design. New upper and lower bulkheads offer combined weight savings of 11.5g.
- Durable and high precision aluminum diff joint guarantees smooth diff effect under even the toughest conditions. Plastic swing shaft protector reduces friction with diff housing.
- Suspension system utilizes reversible type short span arms to greatly improve responsiveness.Normal reversible suspension can be used, greatly increasing setting choices. Basic Specifications·

Chassis length: 364mm,
Width: 188mm,
Wheelbase: 257mm,
Tread: Front & Rear 160mm ·
Minimum Clearance: 5mm. ·
Lower 2.5mm, upper 2.0mm carbon couble deck frame. ·

All-new parts include aluminum upper & lower bulkheads, diff joint, steering arm, steering bridge, propeller shaft, center cup, motor heat sink, and heat sink motor mount. · F/R carbon damper stays have been redesigned. · Includes one-piece front one-way and rear ball differential. · Small-size bumper for narrower chassis front. · Full ball bearings and TRF Super low friction dampers.
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a N1 » 29.04.2006, 21:03

Bomo počakali na kak review in primerjavo z drugimi šasijami. Seveda ko in če izide. Izgleda pa precej zanimivo pa enostavno. Kar je zelo pomembno. Upam da bo tudi trdno pa da se ne bo pretirano šparalo pri gramih.

lp, Boštjan
N1
 


Vrni se na Novosti.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron