Pylon 400

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Pylon 400

OdgovorNapisal/-a TheEdge » 21.06.2004, 09:29

Pozdravljeni.

Razcvet paylonov in modelov za F5J se je že tako popularizirala, da sem ša jaz odločil, da si naredim enega... za zabavo, pa sproščanje študentskih živcev. :)

Zanima me sledeča zadeva. Imam načrt modela za pylona speedster(če ste že čuli), ki ima krilo iz balze (celotno.. brez reber).Torej je treba dobiti eno planko, pa brusit! :cry: :cry: Pa še neki čudni profil je. Zdaj me pa zanima, kakšen profil bi vi priporočali, da bi dosegal srednje visoke hitrosti, da bi pri nizki hitrosti (20-30km/h) še lahko jadral, pa da ima čim manjšo globino(profil).
Krilo imam namen narediti iz rebrc, ali pa če se bi mi bolja splačalo iz stirodurja!?

Prosim za nasvete.

Lep pozdrav
Gašper
paragliding.....
Uporabniški avatar
TheEdge
Naš človek :)
 
Prispevkov: 107
Pridružen: 01.06.2004, 17:29
Kraj: Senovo

OdgovorNapisal/-a » 21.06.2004, 11:59

Oglej si Cesarjev Pylon, če te zanima.

LP
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a AndrejC » 21.06.2004, 14:12

Živijo Gašper!

Tudi sam ti priporočam izdelavo Cesarjevega pylona. Sam sem izdelal malce povečano različico in sem zelo zadovoljen z njim. Poglej si slike in podatke na:

http://www.unlimited-rc.com/arhiv.htm

LP, Andrej
AndrejC
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 24.11.2003, 13:04
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a kiwi » 21.06.2004, 14:39

Hi!

Tudi jaz sem se odlocil za cesarjevega pylona. Trenutno se caka prekrivanje z folijo (ko bo cas). Sama izdelava pa ni komlicirana.
Razmisljam pa o motorizaciji z dvema celicama konion in 6v 400 motorcek. Prisparal bi kar nekaj na tezi.

Lp Bostjan
samo da leti !!!
Uporabniški avatar
kiwi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 376
Pridružen: 29.04.2003, 08:30
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 21.06.2004, 15:01

Tudi jaz priporočam Cesarjevega Pilona 400!!

Ko sem ga izdelal, me je bilo zelo zelo strah, kako ga bom "obvladoval" tako da sem imel na prvem poletu kar en kamen v želodcu. Ampak ko sem ga vrgel iz roke in prijel za krmilno ročico, je tako ubogal na moje komande, da sem že po nekaj sekundah letenja vriskal od veselja in naredil takoj vse akrobacije iz mojega "repertoarja". Imel sem 6V motor in je šlo zelo dobro. Kasneje sem gradil 7,2V motor da sem s tem podaljšal čas letenja, seveda pa potem končna hitrost modela ni bila tako visoka, vendar je še vedno veselje leteti z njim v tej konfiguraciji.

Sem se pa pozabaval še z graupnerjevim Cam Propom 6x3, pa se ne obnese...model se vleče po zraku kot kak smrkelj...

Zložljiv CamProp sem preizkusil zato, ker sem polomil veliko propelerjev 4,7x4,7 sploh pozimi, ker izgleda da na mrzlem zraku plastika postane krhka in ko se na pristanku dotakneš zamrznjene zasnežene podlage, propeler velikokrat odleti. Ker je ta propeler precej drag, sem iskal rešitev, a zložljiv prop me ni "zadovoljil".

Moj model lahko pogledaš na moji domači strani:

http://www2.arnes.si/~cetim6/mymodels1.htm

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.06.2004, 15:44

Rešitev so APC propelerji, ki so bolj elastični. So pa slabo uravnoteženi in nekoliko bolj površno narejeni.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Robi » 21.06.2004, 15:59

APC zračni vijaki za počasi leteče modele :D se res zelo elastični in marsikaj zdržijo. Iz mojih izkušenje pa ta trditev ne drži za navadne elektro in bencinske zračne vijake. Ti so izredno krhki in pri mojem Saphirju sem skoraj bankrotiral zaradi polomije pri vsakem tretjem pristanku, ker se mi je model zelo rad prekuceval na nos (vlačljivo podvozje v krilu). Potem sem naredil fiksno podvozje pred prednjim robom krila in na ta način rešil težavo.

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.06.2004, 16:10

Robi napisal/-a:APC zračni vijaki za počasi leteče modele :D
Robi


Hehe, Robi, dobra :lol:

Govorimo o pylonih 400. Glede performans so Cam Speed od Graupnerja še najboljša izbira, brez dvoma.

CAM Speed:

4.7 x 4.7
5.2 x 5.2
5.5 x 4.3
5 x 5

APC so po mnenju mnogih modelarjev boljša alternativa kar se tiče vzdržljivosti.

APC izbira:

4.5x4.1
4.7x4.2
4.75x4.75
5x5
5.25x4.75
5.5x4.5
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Robi » 21.06.2004, 16:32

Mislim, da so vsi zračni vijaki več kot dovolj vzdržljivi, če jih uporabljamo za njihov osnovni namen. Seveda modelarji ne bi bili modelarji, če ne bi hoteli zračnih vijakov uporabljati tudi še za kaj drugega, kot je naprimer rahljanje zemljice ne modelarskih stezah :D

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.06.2004, 16:38

Robi napisal/-a:... kot je naprimer rahljanje zemljice ne modelarskih stezah .


Pri pristankih je to bolj ali manj neizogibno. Se je treba sprijaznit, da takšnim modelčkom to zraven paše.

Nasvet: Se zato za začetek izplača naresti model lažji, beri: uporabi 2 Konionki. 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a TheEdge » 21.06.2004, 17:08

Zdravo!

hvala za priporočila. Ampak, ka se ta model pri Cesarju nariči celotna sestavljanka, ali se kje dobi načrt!?
V bistvu me pa samo zanima profil krila. Videl sem da ima HS 30. Zdaj me pa zanima, kje sa dobiti kej podatkov o temu profilu, in nasploh o profilih.

lep pozdrav
Gašper
paragliding.....
Uporabniški avatar
TheEdge
Naš človek :)
 
Prispevkov: 107
Pridružen: 01.06.2004, 17:29
Kraj: Senovo

OdgovorNapisal/-a » 21.06.2004, 19:48

mihah napisal/-a:
Robi napisal/-a:... kot je naprimer rahljanje zemljice ne modelarskih stezah .


Pri pristankih je to bolj ali manj neizogibno. Se je treba sprijaznit, da takšnim modelčkom to zraven paše.



Rešitev je tudi pristajanje v visoki travi.

Ali pa še ena zanimiva rešitev, ki pa seveda bi bila pretežka (neizvedljiva) - PADALO !!! To bi bilo res super. Si predstavljate? - Bzzzm, Bzzzm,.... konec baterije in odprto padalo ter pristanek v naročje.

LP, Tine
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 21.06.2004, 20:27

Tudi pristanki v visoki travi niso najbolj elegantna rešitev.Tudi sam sem mislil da je to čudežna rešitev :) , po nekaj časa pa mi je sprednji rob krila pokazal zobe in to dobesedno :cry: .Vendar res bolje imeti cel avijon s nekaj praskami, kot pa v predalu kolekcijo deformiranih elis :wink:

lp Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.06.2004, 20:43

Matjaž, iz česa imaš na tvojem modelu narejena krila?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 21.06.2004, 21:43

Naj na začetku povem,da nimam pylona.Govorim zgolj iz izkušenj z drugimi modeli,katerih prednja letvica je bila narejena iz balze.

lp Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 21.06.2004, 22:24

hvala za priporočila. Ampak, ka se ta model pri Cesarju nariči celotna sestavljanka, ali se kje dobi načrt!?
V bistvu me pa samo zanima profil krila. Videl sem da ima HS 30. Zdaj me pa zanima, kje sa dobiti kej podatkov o temu profilu, in nasploh o profilih.

Pri Cesarju lahko kupiš vse kose izrezane s CNC mašino, plus plastično vakuumirano kabinco. Če ima še vedno tako ceno kot sem jo slišal od njega na Mitingu v Litiji (predlani) se splača kupiti. Če pa ga hočeš narediti sam čisto od začetka, pa je bil v reviji TIM objavljen načrt, ampak ga moraš povečati s fotokopirranjem, ker je narisan v pomanjšanem merilu. Samo spoje tipa pero/utor ki so narisani kar poenostavi na ravni kotni spoj (med rebri in oplato trupa), ker je tako bolj simpl... s CNC se je seveda lažje poigrati s kompliciranimi detajli spojev elementov...
Krilo nima profil HS 30...

Danes se mi nekako ne ljubi, a jutri ti lahko pobrskam v načrtu za podatke in jih objavim (katera številka TIMa, kateri profil ipd...)

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a TheEdge » 22.06.2004, 01:22

To bi bilo super. Zelo me zanima profil.
Kakšnega se pa drugače uporablja za pylon modelčke?

Kolk pa ima ceno Pylon 400 od matjaža?

lp
paragliding.....
Uporabniški avatar
TheEdge
Naš človek :)
 
Prispevkov: 107
Pridružen: 01.06.2004, 17:29
Kraj: Senovo

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 22.06.2004, 06:32

Kolk pa ima ceno

Če me spomin ne vara, je bilo samo bornih 2.800 SIT !
Kaj več o modelu pa popoldan ali proti večeru! Sedaj šibam v službo!
Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a AndrejC » 22.06.2004, 07:18

Živijo!

Cesarjev (in moj) Pylon ima profil MH 32.

Sam sem cel model izdelal v klasični tehnologiji (krila z rebri in torzijskim nosom ) iz balze z ojačitvami iz vezane plošče. Prekrit je s folijo Oracover.

Problem lomljenja elis pri pristankih sem resil tako, da sem pod trup namestil "podvozje" izdelano iz 2mm debele jeklene žice. Ni ravno najbolj elegantna in očem prijazna rešitev, ampak elisa pa vendarle ostane cela in "podvozje" ne povzroča preveč dodatnega zračnega upora.

Predvsem se moraš modela navaditi. Sam sem imel na prvem poletu malce prevelike odklone krilc in je bilo letenje prava muka. Model je po zraku skakal kot kaksen res siten obad :wink: No, zdaj je letenje z njim res užitek.

LP, Andrej
AndrejC
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 24.11.2003, 13:04
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 22.06.2004, 09:58

Za lomljenje elis pri pylon modelih je največkrat in samo kriva hitrost pri pristajanju, večina ljudi, ki sem jih videl pristajat z temi modeli se ne potrudi izvesti pristanka, kot bi bilo potrebno, ampak ga pristajajo pri kar veliki hitrosti, kar pa pomeni udarec ki ga prop ne nese.
Probal sem letet tri različne pylone in vsi so so pustili precej "iscedit" tako da udarca praktično ni 4,7x4,7 sem zlomil le ko sem ga res sam usral
Priporočam pa da si na začetku spoznavanja modelčka vzamete GUNTERJA ki se zlepa ne zlomi, natrenirate pristanke, kot se spodobi potem pa z 4,7x4,7 še za tiste 10% dvignete hitrost.

speed 400- 4,5V
prop 4,7x4,7
san 500 ar 8N

konfiguracija ki je šla ko satan 20-25 letov nato je smrdelo od motorčka da ni bilo za bit v bližini
torej za dirkat dovolj veliko letov, 400tka pa ni tak denar da ne bi šlo .

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov