Letenj z letečim krilo

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a Robi » 10.05.2004, 13:43

Strmica bo kar v redu, pa še dokaj blizu mi je :-) Torej McAjvar, ta trenutek te slavnostno razglašam za organizatorje tega spektakla :D Moj nasvet: prvi četrtek ali petek, ko bo napovedana sončna in JZ vetrovna sobota ali nedelja, daj na forum in konferenco obvestilo, da se takrat srečamo in to je to. Upam, da nas pride vsaj tisth 10 in smo zmagali :D

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a combataš » 10.05.2004, 23:19

Torej fantje, tudi jaz se pridružujem našem vrlem Ultralajtu pri prijavi. Bo že držalo, da se zagiji množijo, zato 100% podpiram takšna srečanja. Poleg vsega pa gre za bolj "naravno" obliko combat letenja. Pri klasičnem aircombatu me malce moti hrup ter umazanija...

AJa, pa povedal bi še to, da je možnost letenja tudi na Kalu nad Hrastnikom (predvsem štajerci poznajo ta teren). Je pa res, da gre za zasavsko regijo, ki je morda večini interesentov malce oddaljena...


Skratka z najboljšimi željami,

Alex Dolinšek
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Prisrčne pozdrave,

Alexej Dolinšek
MD Kanja
Hrastnik
Uporabniški avatar
combataš
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 10.05.2004, 22:59
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a luigidon » 11.05.2004, 09:47

Jaz sem takoj zato, da gremo enkrat nekam na en hrib. Sicer še nisem na hribu letel, ampak enkrat je treba probat:)

Me pa nekaj zanima, če mi bo znal kdo pomagat.

Na krilu imam sedja motor 480 in tisti propeler, ki se natakne direktno na os, mislim, da je 5x4,5. Pa me zdaj zanima kaj bi moral storiti, da bi šlo krilo hitreje. Če se omejimo na krtačnike. Pa tudi če ne bi šlo bistveno hitreje, zanima me kako bi lahko povečal čas letenja. Namreč z baterijami KAN1050 8 celic, mi leti pri polnem gasu največ 4,5 minute. ČE šparam na gasu, potem leti kakšnih 6 minut. Saj vem, če bi kupil še kakšen boljši paket baterij bi šlo. Ampak mene zanima, kako bi lahko iz teh baterij dobil ven čimveč.

Kaj bi bilo če bi dal gor motorček 400,6V in isti propeler?
Kaj bi bilo če bi dal na 480 motorček gor večji propeler?

Da na kratko povem :D Rad bi ali, da mi gre hitrejše, pa četudi le 4 minute, ali pa da mi leti dlje pri vsaj približno isti hitrosti.

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.05.2004, 10:44

400 direkt 6V 11,8A aeronaut 6x3 170g
13A A graupner 6,5x3 190g
14,5A graupner7,5x4 265g


tukaj imaš podatke o vleku propa

Zagi na štrom naj bi bil izrezan iz lahkega stiroporja imel manjše servote in sploh mora biti čim lažji potem še nekako leti na ravnem
Zagi iz stirodurja z velikimi servoti z baterijami samo za napajanje sprejemnika in prostorom v težišču za nalaganje obtežbe pri močnih vzgornikih pa je namenjen pobočnemu letenju in mislim da je za tako letenje sploh skonstruiran tako da zagi z motorčkom sicer leti ni pa to to in od tega ni kaj resnega pričakovati dalo pa bi se z precejšnjim finančnim vložkom (brezščetinar ) leteti in celo krajši čas uživati na ravnem

zaključek :
Zagi je leteče krilo namenjeno prdvsem poceni privajanju letenja na padini ko pa to obvladamo postane igrača za tiščanje v huronskem vetru ko je lepe modele pametneje obdržati v avtu


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.05.2004, 14:03

Zagi v malo hujši izvedenki :twisted:

http://www.yourzagi.com/wagmax.htm
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.05.2004, 14:06

to vse je že dolgo poznano
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.05.2004, 14:35

Ja, je staro, OK, ampak je kdo poskusil malce močnejšo motorizacijo al je padina za 0 SIT ono pravo? :wink:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.05.2004, 15:48

miha pravi
al je padina za 0 SIT ono pravo?


to je ono pravo
miha sploh si ne moreš predstavljat da vržeš krilo in ga neomejeno tiščič zganjaš vragolije za katere si samo slišal in celo take ki do izvajanja sploh niso obstajale kolikor časa ti pač to početje paše potem si malo " odpočiješ" in ponoviš vajo in tako cel dan

strošek: sendvič in pijača ki ju za cel dan že rabiš
pogoj : dober hrib (Strmca) in vsaj 7-10m/s JZ-J- JV

ps

moraš probat pa se boš zastrupu
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Damac » 11.05.2004, 16:23

Hoi,

je kje v blizini Maribora kaksen "pameten" hrib za zacetnika in zagija?
Nekaj takege, kjer ni prevec dreves pa daljnovodov itd.

Hvala

LP
Damjan
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.05.2004, 09:53

:( [/quote]predlagajte še kak hrib (velik plac za letet dostop z avtom parkeranje mirni lastniki zemljišča zelo dober vzgornik) primeren za srečanje ljubiteljev letečih kril[quote]

no kje so predlogi
kako se bomo dobili v velikem številu na hribu če še predlogov ne napišete iz naslonjača :?:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 13.05.2004, 11:13

Mariborčani letimo na severni veter pri prašičji farmi (ojnk ojnk) v Hrastovcu, na jug pa na Štatembergu (grad).... to sta osnovna hriba
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 17.05.2004, 23:12

Na modelarski konferenci se nekaj govori o Ambrožu pod Krvavcem....Baje, da lastnik podpira vse kar leti:)))Tako, da bi se morda lahko tam dobili enkrat. Ni pretirano oddaljeno od Ljubljane....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a mucek » 17.05.2004, 23:42

Ja, se strinjam! Tokrat bi celo jest prišel, če bo le čas... ;)

Lp, Grega
Uporabniški avatar
mucek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 10.07.2003, 13:25
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 18.05.2004, 08:08

Ambrož je malo problematičen za leteča krila ker se je trebo precej ven odpeljat preden orenk prime pa še povsem pravokotno na rob mora pihat sicer ni nič

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Rocky » 28.05.2004, 10:33

En komentar na tist o elektro krilih:
Pri nas so v razmahu leteca krila ARROW (po nacrtu iz tima) na elektro, in tud vsa v redu letijo, smo pa ugotovil nekaj stvari, s katerimi se letenje dost izboljsa, tako da je mogoce izvajat tud akrobacije (ni ravno F3A, je pa kr lepo za videt).
-stiropor je cist navaden, bolj od mase je pomemben cimmanjsi zracni upor, zato je dobro krilo pred in po prekrivanju (z navadnim selotejpom) popeglat, ker tko dobi mal trso povrsino in se nanjo bolje prime selotejp, pa se bolj gladek je.
-motor 400 6V v kombinaciji z gunther propom (tist za nataknit na os) pa 8xsanyo gold 1000mAh da zlo dobre rezultate (pa se poceni je)
-tezisce je treba pomaknit kaksen cm bolj nazaj, da so krilca v nevtrali naravnost (to daje vecjo hitrost in okretnost, na stabilnosti se pa ne pozna tolko)
-hodi so lahko vecji (sam imam okrog 45 stopinj), pa mal "zmehcani" z expo.
-krilca ne smejo imet "lufta", sploh ce hoces da leti natancno.
V taki izvedbi je zmozen kar solidnih hitrosti, pa tudi letenja okrog antene, pristajanje v roki je enostavno, met iz roke je neproblematicen, sam sem ga ze preskakoval v letu, ker je res lepo vodljiv.

Padina je pa sploh zakon! :D
Lp,
Rok
Uporabniški avatar
Rocky
Član
 
Prispevkov: 96
Pridružen: 27.05.2004, 19:11
Kraj: Poljanska dolina

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 28.05.2004, 11:37

Pri nas so v razmahu leteca krila ARROW (po nacrtu iz tima)

Načrt Arrowa za v Tim sem narisaldavnega leta 1997. Od takrat se je veliko že spremenilo, zato nekaj mojih mnej o njem:
- takrat sem predvideval da mora biti krilo dokaj debelo, da bo dovolj močno, ter da se bodo noter lahko komot skrili servomotrji standardne velikosti. Tudi profil sem naredil sam tako da sem enega simetričnega epplerja malo prerihtal...dokler nisem bil z njim zadovoljen.

lani sem enega Arrowa v sredi odrezal po 5 cm na vsako stran ker je bil ti preveč zmečkan, pa sem ga spet sestavil (razpon 110cm) in ga motoriziral (speed 400 6V, 8 celic sanyo 500 AR, tamali guntnerjev propeler 125 x110) in je šel zelo vredu...bi rekel kar "Šprotno".

Ampak naredil sem pa še leteče klrilo Zagikiller (aerodesign.de) ki ima enak tloris kot moj Arrow a zelo izpopolnjen profil krila...še malo speglan Zagijev profil....
To krilo je veliko boljše od Arrowa!

Toliko o mojem Arrowu! A že ni čas da gre v naftalin? A se še vedno zabavate z njim čeprav je dizajn star že več kot 7 let?!

No, priznam pa, da mi je zelo všeč da je Arrow naletel na tolikšno popularnost pri modelarjih, sploh pa še, da je veliko modelarjev prav z njim naredilo "prve korake" v zrak.

Pravijo, da če mu zadaj namontiraš Cox 0,8 ccm, gre pa ko sneta sekira!!!

LP Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Rocky » 28.05.2004, 16:57

Najprej glede profila: Men se cist dobr obnese, pa tud mal vecja trdnost ne moti. Sicer jih tu ze serijsko ojacujemo z letvicami, ker drugace ga hitr zvibrira, sploh ce je iz kakega lazjega stiroporja.
Enkrat sem se ze spravil pisat clanek o predelavi kril na elektro, pa mi ga se ni uspelo. Da mal razjasnem nekaj "skrivnosti", kako ga pripravit da lepo leti.
Ti pa moram prav cestitat za to, da si splaniral krilo, k je se po 7 letih aktualno :D Pa mislem da se en cas bo, glede na ceno pa to, kolk hitr ga mas lahko narjenga pa kaksne sposobnosti ima v zraku. Od akrobacij, teranja z ful gasom, pa do letenja okrog antene in igranja okrog bajte.

Za v naftalin bo pa se mogu mal pocakat! :D
Lp,
Rok
Uporabniški avatar
Rocky
Član
 
Prispevkov: 96
Pridružen: 27.05.2004, 19:11
Kraj: Poljanska dolina

OdgovorNapisal/-a samo » 12.07.2004, 21:31

Evo mojga na padini
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
samo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 29.05.2004, 09:42

OdgovorNapisal/-a samo » 12.07.2004, 21:35

Glede profila pa se neki :P

Jaz mam pri krilu stanjsan mh45. Pravijo da je krilo pri tanjsih profilih nestabilno, vendar ni res. Obe krilci das na trimer UP-DOWN, tako da mas dinamicni chamber. {med letom lahko spreminjas profil}

Stvar funkcionira. :evil:

Hitrosti na padini pa neverjetne.
Uporabniški avatar
samo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 29.05.2004, 09:42

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 12.07.2004, 21:47

Evo mojga na padini


kaj je to za en hrib :?: kje je to :?:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov