F3J in F3B, Info za vse, ki isčejo meje možnega

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a rock » 06.08.2004, 13:19

Pravijo, da po dežju posije sonce. No tudi v Kanadi drži isto pravilo.

Ponovno so leteli. Nekateri odlično, drugi z nekaj smole in so že izkoristili "joker-ja"......

Po 5. turnusih je vrstni red naših sledeč:

Seniorji:

5. Rižner
25. Prhavec
33. Nejc Božič

Juniorji:
4. Krajnc
7. Rok Božič

Na žalost v rezultatih ne brišejo najslabšega leta sproti. Tako, da se lahko v trenutku vse spremeni. Na srečo pa Rižner še ni naredil nobene napake, tako da.......

rezultati so na.... http://www.f3x.no/wcf3j2004/index.htm

Z vremenom pa imajo srečo ali nesrečo odvisno kako na to gledamo. Čez dan jim uspe leteti proti večeru se pa razbohotijo nevihte. Poročajo, da niso takšne kot smo jih pri nas vajeni. Poleg neviht je vedno opozorilo o nevarnosti tornadov....Več povedo sliki s prizorišča
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Robi » 06.08.2004, 14:33

Se pravi, da ima vsaj Primož nekje skrito zalogo :lol: To mora bit, kako bi sicer lahko dobro vozil model s tresočimi se rokami, če so pa modeli nagnjeni k temu, da najlepše letijo, ko jih pustiš čisto na miru :lol:

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a grega » 06.08.2004, 15:22

Divjina ...
Lp, Grega
Uporabniški avatar
grega
Naš človek :)
 
Prispevkov: 333
Pridružen: 12.05.2003, 13:04
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a rock » 07.08.2004, 17:00

V Kanadi je danes zadnji dan, ki je še na razpolago za letenje predtekmovalnih turnoso.
En dan so že imeli slabo vreme in enako se je godi danes. Ravnokar sem prejel sporočilo, da je trenutno zelo nizka oblačnos (na višini odklopa) in še rahlo prši.
Organizator se odloča ali naj predtekmovanje zaključi z osmimi turnusi ali naj poizkusi izpeljati se devetega. Prej predvidenih dvanajst je že preklical.

V našem taburu vlada napeto vzdušje. Včeraj je uspel narediti napako še Rižner in je tako zdaj po osmih odletenih turnosih na 10.mestu. Zadnjem mestu, ki še pelje v tako željeni fly off.

Trenutni rezultati po 8. turnosih

Seniorji:
10. Rižner
12. Prhavc
29. Nejc Božič

Juniorji:
4.Timaž Krajnc
6.Rok Božič

Ekipno:
Seniorji so na odličnem 2.mestu

To so že rezultati z brisanim najslabšim letom.

O Tomažu Krajncu nisem veliko pisal. Naj povem, da je star 14. let. Lani je pričel z letenjem v kategoriji F3J. Model s katerim je pričel je Soarmaster. Lani proti koncu sezone se je udeležil prve tekme. Letos je že sodeloval na skoraj vseh slovenski in na treh mednarodnih. Pred dvema mesecema je prvič poletel še z Pike Superior-jem. Takoj sta se ujela.


lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 08.08.2004, 11:23

Vreme se je uredilo in odločitev je padla. Letelo se je še deveti turnos. Kaj lahko pomeni en turnos se iz rezultatov naših lepo vidi.

Seniorji:

9. Prhavc
18. Rižner
32. Nejc Božič

Juniorji:

4.Tomaž Krajnc
9. Rok Božič

Tako se predtekmovanje zaključilo. Imamo tri finalasti. Prhavc za seniorje. Tomaž in Rok za juniorje.

Popoldne se je vreme uredilo še toliko, da so izpeljali še dva turnosa flyoff-a.

Za enkarat so rezultati sledeči:

Seniorji
4. Prhavc

Juniorji
7. Rok Božič
9. Tomaž Krajnc


lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 08.08.2004, 11:51

Dobri rezultati, ni kaj.... glede na to, da gre za svetovni vrh.
Rižner pa je očitno imel smolo ali pa slabe živce (?).

lp,Andrej
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

wc 2004

OdgovorNapisal/-a enzo » 08.08.2004, 11:52

ja čestitamo našim predstavnikom! posebej pa še prhavcuuuuuuuuuuuuu :lol:

Izredna predstava;)))))) no sj vaje je blo pa tudi dovolj
Torej v sredo ob 7 zvečer na brniku
Vabljeni na sprejem tekmovalcev v domovini :wink:
Uporabniški avatar
enzo
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 08.08.2004, 11:40
Kraj: Bled

OdgovorNapisal/-a rock » 09.08.2004, 04:16

Znan je nov svetovni prvak v kategoriji F3J.

Seniorji:
1. David Hobby AUS
2. Joe Wurts USA
3. Philip Kolb GER
.
8. Primož Prhavc
.
18. Primož Rižner
.
32. Nejc Božič


Juniorji:
1. Thomas Fischer GER
2. Tibor Duchovny SVK
3. Robert Braune GER
.
8. Tomaž Kranjc
.
10. Rok Božič


Ekipno:

Seniorji:
1. Nemčija
2. Turčija
3. Avstralija
4. Slovenija

Juniorji:
1. Nemčija
2. ZDA
3. Slovaška
.
5. Slovenija

Rezultati:
http://www.f3j.ca/

Čestitke za izredno predstavo naših. Načrtno delo zadnjih let počasi kaže rezultate še v svetovni konkurenci.

Naslednje svetovno bo leta 2006 v Matrinu, Slovaška.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 09.08.2004, 08:45

Se nekaj slik najboljših.

Posnel jih je Jo Grini. Naših ne morete zgrešiti. So v zelenih trenirkah reprezentance.

Več slik je na naslednjem linku:
http://rcgroups.com/gallery/showgallery ... user=27458


lp, rok
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 16.08.2004, 13:49

Nekaj prav zanimivih slik.

So z lanskega F3B svetovnega prvenstva, Nemčija. Avtorji so z Avstralske ekipe.

lp, rok
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 24.08.2004, 10:43

Za nami je izredno zanimiva tekma. Tekma, ki jo je zaznamoval veter na meji dovoljenega za izpeljavo regularnega tekmovanja.

Osem tekmovalcev iz Slovenije se je v dneh 21. in 22. avgusta udeležilo F3J tekme na Slovaškem, Trnava. Tekma šteje za EuroTour in Svetovni pokal.

Na letališče smo prispeli v petek popoldne. Pričakala nas je zanimiva ravnina in razdejanje, ki ga je počel močan veter.
Rižner nebi bil Rižner, če nebi ukazal sestaviti modele in leteti v za nas nemogočih pogojih. Kaj morem, samo on je vedela, da je to prilagajenje še kako pomembno. Startali smo na laks, pripet na klin. Brez pomočnikov, samo veter, laks in že si bil v višavah. Veter pa tak, da smo leteli z obteženimi modeli ritensko. Prvi pristanki so sledili daleč za nami in sprehodi so se, kar vrstili. Po treh startih smo že vedeli, kako in kaj.

V soboto smo se prebudili v mokrem jutru. Ponoči je deževalo, veter pa ni nič pojenjal. Sledil je prihod na letališče, sestavljanje, prijave, otvoritev in brifing. Veter je pihal, merjenje jakosti se pa ni izvajalo. Ob desetih smo pričeli. Šele sedaj smo spoznali, kako pomebno je bilo letenje prejšnji dan. Kar štirje slovenci smo pobrali 1000 v prvem turnusu. Nato so sledile še vse druge nevšečnosti močnega vetra. Vsak turnus je bilo potrebno ispeljati taktično. Skoraj vedno smo ponavljali start. Lakse smo trgali, kot za stavo. Veter pa ni in ni pojenjal. Presenetljivo še ojačal se je in organizator je bil prisiljen izvesti meritve. Od 16. ure dalje je pihal 10m/s v sunkih 14m/s. Merjenje se je izvajalo na višini 2.5m. Kako je pihalo zgoraj je samo uganka. Tekmovanje smo prekinili ob 18. uri. Veter se ni dal in je presegel dovoljeno vrednost 15m/s.
Dan smo žaključili z zelo dobro skupinsko večerjo, ki jo je pripravil organizator. Verjetno ni potrebno dodati, pivo je bilo zastojn in si si ga lahko točil sam. Po zvrhan krožnik si pa lahko šel kolikokrat se hotel. Zaspali smo z vestjo, da bo veter pojenjal.

Nedelja zjutraj. Naj dodam, spali smo v 11. nadstropju. Ko si stopil na balkon je pihalo, da je bilo veselo. Veter ni prav nič pojenjal. Prihod na letališče, merjenje vetra in presenetljivo start. Kaj smo hoteli. Pač ni pihalo čez 15m/s. Odleteti je bilo potrebno še 5. in 6. turnos, ter 2. finalna leta. Leteli smo dobro in zaključili predtekmovanje z uvrstitvijo štirih slovencev v finale. Pokazala se je naša slabost, ko hodimo na tekme brez pomočnikov. V predtekmovanju še gre, pomagamo si med seboj. A v finalu nam je primanjkovalo pomočnikov. Na srečo so modelarji v tujini zelo dobri ljudje in so priskočili na pomoč.
Drugače, oba finalna turnusa sta potekala v najmočnejšem vetru vseh treh dni. Rezultati so takšni, kot so. Če laksi niso popustili v predtekmovanju so pa v finalu. Tako je, srečo je tudi potrebno imet.

No, saj smo jo imeli. 3. mesto Nejca Božiča med posamezniki, ter 1. in 2. mesto ekipno.


Rezultati so priloženi, drugače:

Posamezno:

3. Nejc Božič
8. Rok Božič
9. Rok Bordon
12. Primož Rižner
13. Nejc Babič
31. Borut Perper
33. Marko Lemut
36. David Marc

Ekipno:

1. mesto:
Primož Rižner SLO
Nejc Božič SLO
Saša Pečinar CRO

2.mesto:
Rok Božič SLO
Rok Bordon SLO
Nejc Babič SLO


lp, rok

Naj dodam, srečo smo res imeli. Vsi smo prinesli cele modele nazaj.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 24.08.2004, 10:45

Se nekaj slik
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 24.08.2004, 10:48

_
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 24.08.2004, 10:51

_
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a grega » 24.08.2004, 10:59

Vse čestitke!!!
Lp, Grega
Uporabniški avatar
grega
Naš človek :)
 
Prispevkov: 333
Pridružen: 12.05.2003, 13:04
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 11:05

BRAVO!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 24.08.2004, 11:27

Me zanima Rok, kako se sploh leti v takem vetru??? Mislim da se je treba venomer nekako "prebijati v veter" da te ne odpihne predaleč nazaj. (izven dosega oči in možnosti vrnitve na uradni pristanek.
Ampak ali se v takem vremenu lahko na terenu sploh pojavi kaj takega kar bi ti dalo možnost pridobivanja ali vsaj zadrževanja višine? Ali je kaka orografska ovira, ki ti lahko ustvari kak vzgornik.. val... ali kaj takega da piha tudi gor? Hehe, seveda je vse kar pihne gor v takem vremenu verjetno zelo zelo zelo upognjeno ..skorajda poravnano z zemljo.

Ali je v takem vremenu najbolje da imaš čimbolj prodoren model in nič drugega?

Ali je taka tekma sploh zanimiva? Ali je to potem tekma kjer se preizkušajo modeli in živci modelarjev?

No, kakorkoli, pokazali ste da ste v tem "početju" dobri. BRAVO!

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a rock » 24.08.2004, 13:31

ultralajt napisal/-a:Me zanima Rok, kako se sploh leti v takem vetru???

Ampak ali se v takem vremenu lahko na terenu sploh pojavi kaj takega kar bi ti dalo možnost pridobivanja ali vsaj zadrževanja višine?

Ali je v takem vremenu najbolje da imaš čimbolj prodoren model in nič drugega?

Ali je taka tekma sploh zanimiva? Ali je to potem tekma kjer se preizkušajo modeli in živci modelarjev?


Seveda se ustvarijo pogoji, ki so primerni za jadranje. Termika je skozi ves dan. Problem termičnega jadranja v takem vetru nastane šele, ko je dviganje šibko. Razmirje med pridobljeno višino in koliko te odnese veter je v primeru rahlega dviganja velik riziko. Zgodi se, da ne prideš nazaj. Če je dviganje dovolj močno, se pa enostavno spustiš z njim in se nato prebijaš proti vetru. Jaz sem imel od 8.turnusev samo v enem takše pogoje. Bil sem tudi edini, ki je pojadral v tem turnusu. Povedati hočem, da se v takem vetru na dviganja ne računa. Računa se na jadranje na valovih. Ustvarijo se čisto pravi valovi. Tudi če se leti na ravnini je ta ponavadi poraščena s drevjem, gozdom, hišami in podobnimi objekti, ki pradstavlajjo oviro vetru. Za to oviro se ustvarijo rotorji. No, ti rotorji so že večja ovira vetri. Razumite jih kot pobočja, ki se nastavljajo vetru. Tako na prednji zgornji strani rotorjev nastajajo enaki pogoji kot pri jardanju na pobočju. Tako jadranje izgleda s strani opazovalca sila enostavno. Ko si v valu se postaviš v veter. Glede na zemljo letiš z hitrostjo nič. Dviguješ pa se in to še kako. Kot sem rekel, enostavno je samo s strani opazovalca. Mala napaka in že si v rotorju. Namesto, da bi šel gor, greš dol kot kamen.

V takem vetru lahko letiš samo s prodornim modelom. Seveda lahko letiš tudi z drugimi. Vendar ne vem kako se bi vrnil na točko vleta oziroma pristanka.
Vsi trenutni F3J modeli so prodorni in to zelo. Če želiš narediti štar dolg 4-6 sekund in priti na višino 200m moraš imeti še kako prodoren model.

Takšana tekma je zelo zanimiva. Šele v takšnih pogojih se pokaže iz kakšnega testa si. Vsak tekma je preizkus modela in modelarja, v tem je čar tekmovanja.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a kiwi » 24.08.2004, 14:48

Čestitke tudi z moje strani.

Lp Bostjan
samo da leti !!!
Uporabniški avatar
kiwi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 376
Pridružen: 29.04.2003, 08:30
Kraj: Ptuj - okolica

Prejšnja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov

cron