Nedeljsko letenje pri Planini

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Nedeljsko letenje pri Planini

OdgovorNapisal/-a rvpilot » 07.11.2004, 23:17

Na tem naslovu si lahko pogledate dogajanje na modelarski stezi pri Planini (7.11.2004): http://mat3.beplaced.com/index_2.html


Kljub hladnemu in rahlo vetrovnemu vremenu je bilo tu danes kaj videti. Sami novi krstni leti in to vsi uspešni. :lol:


FRANC
Zadnjič spremenil rvpilot, dne 08.11.2004, 21:37, skupaj popravljeno 1 krat.
FRANC

Večja kot je masa, tem večja je gravitacija...
Uporabniški avatar
rvpilot
Član
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 24.10.2003, 13:48
Kraj: Vrhpolje pri Vipavi

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.11.2004, 23:29

Superca! Jarota že vidim na eni sliki vsega nasmejanega z novim Summitom, gospod Kuder pa z novo Jet mašinko ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 07.11.2004, 23:37

Nekaj slik iz galerije mi ne dela... če bi vedel da gre tole vse onlajn bi si pa prav mal frizuro uredil... ;)

Je bilo hladno, ampak luštno. Krstili smo pa tri modele - in vse kot je že Franc povedal zelo uspešno.

Summit je pa res prava igračka - leti naravnost čudovito, je izredno okreten, minimalka pa prav šokantna. Jaro ga je malo modificiral in sicer ni dal podvozja na krilo kot v načrtu, ampak na trup - karbonsko podvozje iz Mibota, pa gor še "moje" copatke. Rezultat je na oko čisto drug model...

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.11.2004, 23:49

Sašo, frizure se sploh ne vidi, glavna zvezda je bil verjetno itak Kudrov model...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rvpilot » 08.11.2004, 21:38

Galerija je premaknjena na drug strežnik, kjer bi morala funkcionirat kot je treba, prejšnji se je neki zajebaval...

http://mat3.beplaced.com/index_2.html

FRANC
FRANC

Večja kot je masa, tem večja je gravitacija...
Uporabniški avatar
rvpilot
Član
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 24.10.2003, 13:48
Kraj: Vrhpolje pri Vipavi

OdgovorNapisal/-a Parky » 08.11.2004, 21:53

Lepo lepo sam še par videou manka........
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Parky
Naš človek :)
 
Prispevkov: 349
Pridružen: 10.10.2004, 12:34
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a Parky » 08.11.2004, 21:57

Kdo je pa tist k ma reaktivca ??????????
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Parky
Naš človek :)
 
Prispevkov: 349
Pridružen: 10.10.2004, 12:34
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a rvpilot » 08.11.2004, 21:59

So tudi videi, sam so kvalitetni in so veliki tudi po 100 MB, tako da nisem hotel to dajat gor, niti nimam kam :roll:

"Tistega" ki ima reaktivca bi ga pa že moral poznati, če si pravi modelar, njegovo ime je bilo pa že omenjeno zgoraj nekje in še mnogokje po forumu.

FRANC
FRANC

Večja kot je masa, tem večja je gravitacija...
Uporabniški avatar
rvpilot
Član
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 24.10.2003, 13:48
Kraj: Vrhpolje pri Vipavi

OdgovorNapisal/-a Jaro » 09.11.2004, 10:12

V glavnem je bilo že vse povedano.

Hvala vsem za prijetno družbo in Sašotu za pomoč. Malo (al pa kar fejst) nas je zeblo, malo smo mešali blato, leteli pa smo kljub vsemu.

Osebno sem zelo zadovoljen s tem, kako je izpadel moj Summit. Iz škatle mi ni bil najbolj všeč, vendar sem imel že v štartu ideje, kako mu pomagati. Novo podvozje z večjimi kolesi in copatki dela čudeže. Pika na i pa je pomanjšana kabina. Rezultat je avion, ki ga je veselje pogledat, da o letenju ne govorim.
Zadovoljen, čeprav se bom mogoče še malo igral s težiščem. S Sašotom se strinjava, da bi se dalo nevtralnost še izboljšati.
Teža modela pa, kljub temu, da se ni nikjer varčevalo s težo (vgrajeni so standardni servo mehanizmi in 5 celic 1850mAh), ne preseže 2200g. Z lahkoto bi se dalo znebiti 150g ali pa še kaj več. Kljub temu pa ga motor Thunder Tiger PRO 46 že sedaj suvereno vozi po zraku.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron