F5J- Elektro jadralci-nadaljevanje

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a rock » 18.08.2004, 12:28

ultralajt napisal/-a:AVA ima na ta način rešeno konstrukcijo krila in mi je bila (če bi se poetično izrazil) takoj ko sem jo videl na internetu "ljubezen na prvi pogled" :D :D :D :D :oops:


Mitja, mogoce se ne zavedač kako blizu je tvoja ljubezen.

Model AVA ideluje Vladimir po licenci. Avtor modela je Drela. AVA je čisto pravi Bubble Dancer. Vsi načtri so na internetu.
http://groups.yahoo.com/group/allegro-lite/
Če se ne želiš udeležiti v konferenco, ti jaz potegnem dol vse o tem modelu. Poglej pod File, tam je vse.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a belovic » 18.08.2004, 12:49

moja tiha zelja je da bi naredil en model do takme v Celju (ce bom uspel uskladil delo z izpiti :!: :?: )
trenutno se ubadam s kalupom za D-boxe in za karbonske ''izlazne'' letvice dimenzij 5*1.5 mm, ker nameravam narediti krilo brez eleronov samo z ''zavoro - flapsom'' (masa :!: :!: - 2 servota je cca. -20gr)

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 18.08.2004, 14:03

mogoce se ne zavedač kako blizu je

Imam "sneto" že precej dolgo.. vseeno hvala za pripravljenost pomagati Rok!

Sicer se mi pa v kratkem obeta priklop na ADSL, potem bom pa "daunlaudu" da bo hudo!!!

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 18.08.2004, 18:18

Poletno vročino ubijam v hladni delavnici ....

Rezultati:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 18.08.2004, 18:20

...Ima još....
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Vombat » 19.08.2004, 09:07

Še jaz nekaj vprašati. Ko gledam slike in tudi rezultate iz tekem imate skoraj vsi ki pridete na stopničke, karbonske trupe. Vem da so ti boljši in trdnejši, samo kako je pa s tem z popravilom? Namreč moj telstar bo šel kmalu v pokoj saj je bil flikan že vsaj 20 krat. In ne vem kaj naj kupim/naredim. Lesen trup ali karbonski. Problem je da s slednjim nisem imel še nikoli nič opravka in se zato bolj nagibam na les. Samo če so pa umetni materiali veliko boljpi, bi mogoče poskusil.
Zato kako kaj popravljate modele če recimo poči? Zalimate nazaj ali nov trup?

LP
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 19.08.2004, 09:36

Vombat napisal/-a:Še jaz nekaj vprašati. Ko gledam slike in tudi rezultate iz tekem imate skoraj vsi ki pridete na stopničke, karbonske trupe. Vem da so ti boljši in trdnejši, samo kako je pa s tem z popravilom? Namreč moj telstar bo šel kmalu v pokoj saj je bil flikan že vsaj 20 krat. In ne vem kaj naj kupim/naredim. Lesen trup ali karbonski. Problem je da s slednjim nisem imel še nikoli nič opravka in se zato bolj nagibam na les. Samo če so pa umetni materiali veliko boljpi, bi mogoče poskusil.
Zato kako kaj popravljate modele če recimo poči? Zalimate nazaj ali nov trup?

LP


Napačno si pristopil k stvari
vprašaj se ZAKAJ se trup zlomi namreč pri isti napaki se bo zlomil iz balse, karbona, ali kevlerja
Na žalost se bo treba naučit pristajat in ko bodo pristanki intaktni bo vsak trup dober ne glede na materijal.
Trupi ki jih uporabljamo v F5j so res karbonski vendar so tanki kot papir ker stremimo za nisko težo trupa včasih še grdo ne smeš pogledat ne da bi bile kake posledice . Na drugi strani pa sam letim tel starja že cca 8 let redno vsaj dvakrat tedensko v šoli kjer se učimo letet z njim pa tupa še nismo uspeli zlomit . Odbili smo že rep pri napaki pristanka v roko skurili X motorčkov zlomili par elis drugače pa je še povsem tak kot prvi dan.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 23.08.2004, 18:28

a je to sploh možno
samo Andrej je pokazal, da neki dela vsi ostali glede na pomanjkanje postov še razmišljate ne več o F5J

Konec tedna je "tekma" ki naj bi trajala uro ali več pa ni nikakršnih razmišljanj ali ugibanj a vsi že vse vemo al kaj

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 23.08.2004, 21:22

še razmišljate ne več o F5J


Jaz sem danes letel na večerni termiki!
Seveda s svojim starim paličnjakom. Samo poln plin ne smem tiščati, da mi reduktor ne "preskakuje".

Tale tekma bo zanimiva...seveda bo zmagal tisti, ki bo imel dovolj štroma, ki ga bo pametno ponucal, vendar je tudi zelo veliko odvisno od vremena in kako se bo pilot potrudil. Jaz imam štroma za približno 150 sekund pod polnim plinom..potem pa je počasi konec....in če računam da mora ostati še za dooolgo jadranje?! Ja zanimivo!

Kar se pa tiče konstruiranja in izdelave novih modelov, se mi zdi da se koncepti menjajo v eni sinusoidni krivulji...ki se počasi umirja okoli ene nove smeri..... Klasika balza - Plastično krilo -Klasika s kompozitnim D boxom- ????....vse v iskanju čvrste a lahke konstrukcije. Bomo videli kaj se bo izcimilo...hehe...in poželi sadove truda tistih ki orjejo ledino na tem področju... Malce nemoralno, a tako je pač vsepovsod v tehniki in tehnologiji.

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.08.2004, 21:48

Morda pa smo nekateri cel dan na letališču in iščemo, sprobavamo, testiramo:)))

Sam hecam se...Počasi se navajam na svojo novo specialko, ki je sedaj dobro polepljena, zaradi tega pa tudi zelo dobra za veter:))Glede na težo, bo moral biti kar močan veter:) No, ja, kakorkoli že, stvar leti, res pa da slabše kot bi lahko. Zato bom neznanje v izdelavi, poskušal nadoknadit z dobro taktiko in dobrim letenjem, kolikor se bo pač dalo. Kolikor mi bo čas dopuščal bom še treniral, tako, da bom ta teden največ dvakrat še v zraku:((

Sem pa danes med letenjem (zanimivo kaj vse se da razmišljat, ko letiš) razmišljal, kakšno taktiko bi ubral. Pokuril sem dva paketa baterij. Ene so 7 celične KAN 1050, druge pa celične KAN 1050.
Pihal je kar precej močan veter, termike ni bilo zaznati. Najprej sem probal 7 celic. In sem se dvignil kolikor se je dalo v eni minuti, potem pa sem počakal, da sem prišel do dna in ga spodaj spet pognal v višave. Tako sem lahko naredil približno 5x. V zadnjem dvigu se je zaznalo že slabše dviganje, potem v šestem dvigu pa sploh. V zraku sem bil 13 minut. Kar je zelo slabo če pogledam, da mi je 5 minut delal motor.

Potem pa sem v istih pogojih, letel še z osmimi celicami. Dviganj je bilo mislim, da tudi 5, v šestem mi je pa že regler izklapljal. Tokrat sme ubral drugačno taktiko. Nisem pustil letala, da je prišel do dna, zato sem ko sem prišel na določeno višino, ki je bila še kar precej visoko, sem za pol minute pognal motorček. Tako sem ohranjal letalo vseskozi približno na isti višini. Rezultat: letel sem 20 minut. Bolje kot prej, ampak še vedno bolj slabo.

Tako, da sedaj bo potrebna dobra taktika. Če bom imel čas bom poskušal ugotovit, kaj se bolj splača: vzdrževanje višine z motorčkom, ali ko prideš do dna spet dviganje.

Žal je danes sonce tako močno svetilo, da ravno v tisto smer kjer bi lahko letel nisem mogel, ker mi je svetlo direkt v oči. Mogoče bi lahko čas letenje povečal, če mi ne bi bilo treba letet v sonce....

Vsekakor to sta dve moji taktiki na kateri se bom naslanjal....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a belovic » 23.08.2004, 23:40

jaz pa NE DELAM nic pametnega ampak ze 2 tedna filozofiram v glavi in iscem idealno konstrukcijo krila :idea: :idea: po zacetnem navdusenju nad D-boxom, sem vse bolj preprican da to ni tisto idealno cesar si zelim...
kje je problem?
uporabiti nameravam profil HN1033 (termicen in prodoren hkrati) a le ta zahteva natancen profil (narejeni profil pa ze itak ni nikoli 100%-ten), cesar ravno pri gradnji krila iz reber in prekritju z folijo ni mogoce doseci :?: :!: ...tako da se znova nagibam k ''full'' planku in bom najverjetneje naredil krila iz reber, plankirano v celoti z balzo ter steklenko... bomo videli cez kak dan ko pricnem z gradnjo in neham filozofirat :lol:

in se nekaj... D-box koncept zahteva veliko pomoznega orodja in sablon in mislim da zaenkrat dokler se nismo :?: odkrili idealno koncepcijo, se za eno samo krilo se financno in casovno NE izplaca...

pozdrav,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 07:39

MC GAYVER napisal/-a:a je to sploh možno
samo Andrej je pokazal, da neki dela vsi ostali glede na pomanjkanje postov še razmišljate ne več o F5J

Konec tedna je "tekma" ki naj bi trajala uro ali več pa ni nikakršnih razmišljanj ali ugibanj a vsi že vse vemo al kaj

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:



Mojo taktiko sem povedal in ni nič posebnega:

Moja taktika, če bom imel model (še vedno v popravilu) in če bom prišel v flyoff:

1 in pol minute motorja, da se pride nekje pod 300 m. Potem pa tam hitro poiskati dobro dviganje. Ko bom steber /balonček dobro zatipal pa še vsaj 30 s motorja, da pridemo do zelo solidnih 300 m. Tam gori se pa že lahko kar precej časa cjaziš...

Obvezno bo imeti dober ležalni stol in s seboj bom imel tudi daljnogled.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a belovic » 25.08.2004, 15:57

''TIMING'' predvidevam da je potrebno takole narediti?!

ce je napak me prosim popravite, da ne unicim se enega motorja, ker sem prejsnjega prevec zategnil v skripcu in deformiral ohisje, tako da se vec ne da vrteti...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Vombat » 25.08.2004, 16:17

Sedaj ko je že nekaj časa ta F5j kategorija doma in v tujini sem gledal da skoraj večina uporablja 4,4:1 ali 4,5:1 prenose. Vem da ste pred meseci na veliko kupovali Maxone ker so mende zelo v redu. Zanima me, če ima kdo kaj izkušen z Cosmotechom 4,5:1. Pojdite na stran: http://www.strat.at/produkte/getriebe.htm in poglejte podatke različnih prenosov. Maxon ima prenos 4,4:1 z težo 42g in ceno 58€, Cosmotech pa ima prenos 4,5:1 z težo 28g in ceno 45€.
Kaj menite?
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Robi » 25.08.2004, 16:30

Meni se Cosmotech 4,5 : 1 s propom 15 x 10 prav lepo vrti in nimam zaenkrat nobenih pripomb.

Dejstvo pa je, da je Maxon narejen za dosti večje obremenitve in se ga da porabit tudi za večje motorje celo nekje do 500 W (če se motim v številki naj me gdo popravi), medtem ko je Cosmotech uporaben nekje do 150 W. To se lepo vidi tudi v masivnosti zobnikov v prenosu, ki so pri Maxonu vsak enkrat debelejši (močnejši).

Ta izjava je iz prve roke uporabnika, sem namreč srečni lastnik obeh tipov prenosov :lol:

Lep pozdrav,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 25.08.2004, 16:37

poglej rajehttp://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat.asp?sifra=19&page=4
Kataloška oznaka: MM VMGM4

po moje boljša izbira

na 7 celic daj gor prop 16X10 in se boš peljal kot car
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Vombat » 25.08.2004, 16:50

Robi, piše da ima Maxon do 700W, Cosmotech pa do 150W. Praviš da so to obremenitve. Je potem 150W dosti za F5j model?

Mc gayver, katire ferme pa je to? So dost močni?
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a » 25.08.2004, 19:03

Firma je MM Motors. So pa v osnovi namenjeni AXIJEM in MINI AC-jem. Pašejo pa na 400-tko BP in so zelo solidni (govorim iz izkušenj z 3.84:1, ki mi vrti 14x9 lato)

PS McGayver; A imaš ti zmiksana gas in smer? (ker praviš, da ti ga hoče obračat na 16x10)
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Robi » 25.08.2004, 19:45

Vombat napisal/-a:Je potem 150W dosti za F5j model?


Če bi iz 400-ke iztisnil 150W bi naše F5J igrače šle navpično pokonci 100km/h.

MGM-a pa nikar ne kupuj, ker če ima to MckAjvar, potem že ne more biti ne vem kako dobro :lol: Šala!

LP,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 25.08.2004, 19:58

ne nič nimam miksano sej vrtet ga hoče samo pri huvranju :D med letenjem ni pene

15X10 vrtim TŠ
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron