F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 06.04.2004, 15:58

:shock:

ko smo že pri višini na kakšno višino pa so se v minuti dvignili na Levcu


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 06.04.2004, 16:17

Po temule video sodeč :

http://www.unlimited-rc.com/f5j-trening/F5Jcelje.WMV

so se eni modeli zelo dobro vzpenjali! Me je presenetilo!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 06.04.2004, 16:26

:D :shock:

sej to je ja normalno ene tolk se pa že morjo

če pa dobro pmislim potem je treba pri dvigih ki so vidni na videu prej kot v minuti isklopit motor da ne bila pika premajhna :D



lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 93434392 » 06.04.2004, 16:33

Po mojem občutku bi bilo možno dobiti kakih 20m višine več, če bi zmanjšali teže modelov. Tu mislim predvsem na to, da je večina modelov
predimenzioniranih. Glede na to da pri tej kategoriji ni nobenih posebnih obremenitev modela.

1. Modeli ne startajo na vitlo-torej ni straha da bi krilo zložilo v zraku
2.Hitrosti niso velike-ni straha pred flatranjem
3.Pristanki v tako velik radij ne zahtevajo "pikanja modelov v zemljo", sploh ce ima model flape in pilot nekaj treninga pristankov v različnih situacijah
4.Med samim letom tudi ne prihajo do večjih obremenitev
5.Ce pa pride do trcenja :? , pa tako ali tako modeli niso delani za take situacije.

lp Kovač Aleš
Uporabniški avatar
93434392
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 01.04.2004, 10:37
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 06.04.2004, 17:20

Po podobnih merilih je zgrajeno moje krilo. Luping že zdrži, večjih hitrosti pa ne več, ker se krilo zvija.
S flapom ga dovolj upočasnim (upor), da ga lahko tišim hitro proti tlom brez pridobivanja hitrosti.
Mislim, da sem trofil !
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 06.04.2004, 18:20

Res se je, Andrejev model se je izkazal kot zelo ustrezen za tekmovanje. Mislim da je njegov koncept gradnje dobr in nezahteven za gradnjo ( tudi za začetnike ).
Sam pripravljam novo krilo, ki bo (zopet) stiro balza. Razpon je 2m plank je 1mm balza brez dodatnih ojačitev. Krilo tehta 150g zraven je potrebno prišteti še servo (flap) in nitro lak (max 170g).
En trupin dvoje krile, za nulc in druge za močnejši veter.

Bomo vidli kaj se splača.

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

New star is born....

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 06.04.2004, 19:21

No...sedaj pa vstopam tudi jaz v tole kategorijo. Včeraj sem plunil v roke, izprosil Andreja za šablone (Hvala Andrej) in začel z delom krila. Krilo bo isto, s tem, da bom popravil par napakic ki jih je Andrej zagrešil, ki pa igrajo bol lepotno vlogo, kot pa praktično. Torej...mere bodo enake, koti enaki...Grajeno enako, le da bodo rebre 2mm namesto 1,5mm. Včeraj zvečer sem začel z izrezovanjem reber po sistemu blok, in do danes zvečer sem nardil tole, kar prilagam. Vse skupaj je tukaj dela 7 ur, s tem da upoštevajte, da sem začetnik, in da sem cca. zgubil 30min zaradi moje površnosti in nepremišljenosti. Tale gradnja krila se mi zdi da se res odnese, in profil krila (spodaj raven) je res primeren za hitro in predvsem enostavno izdelavo.


Jan
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a » 06.04.2004, 20:55

Mogoče je to popolnoma nepotrebno & neumno vprašanje, ampak:

Zanima me ali naslednji model ustreza za tovrstno tekmovanje:

Mibo Muha
Speed 400 6v
7x1000mAh

in pa sedaj vprašanje:

Kakšne celice bi bilo bolje če bi dal ali bodo te čisto cool?

Hvala za odgovor-e in lep pozdrav
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 06.04.2004, 21:26

93434392 napisal/-a:Po mojem občutku bi bilo možno dobiti kakih 20m višine več, če bi zmanjšali teže modelov. Tu mislim predvsem na to, da je večina modelov
predimenzioniranih. Glede na to da pri tej kategoriji ni nobenih posebnih obremenitev
lp Kovač Aleš


pogled na vago pove:

propeler 23g
pogon +regler 130g
akumulator ( KAN 650) 130g
2 xservo 24g
2 x bovden 16g
trup 75g
---------
398g
krilo 190g
---------
588g


nekaj tehta še rep in sprejemniških 18g

kje optimizirati

podatke sproti prepisujem iz precej natančne vage tehtal pa sem samo "kovačijo" kje so še kaki detajli


TŠ poglej slike kakšen model je zmagal in ne sprašuj neumnosti
za pogon uporabi KAN650 ali kaj takega pa bo




lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 06.04.2004, 21:26

[quote="TŠ"]
Zanima me ali naslednji model ustreza za tovrstno tekmovanje:

Mibo Muha
Speed 400 6v
7x1000mAh

Zakaj pa ne. Če dobro pogledaš slike lahko vidiš dve muhi http://www.unlimited-rc.com/f5j-trening/.
Splača se uporabit reduktor.

Če imaš manjše celice prišparaš par gramov, kolk ti to pomeni se morš sam odločit.

Za sodelovanje na tekmah je čist dobra.


LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

OdgovorNapisal/-a Robi » 06.04.2004, 22:19

TŠ napisal/-a:Zanima me ali naslednji model ustreza za tovrstno tekmovanje:

Mibo Muha


Obstajata Muhi z dvema različnima kriloma: stiro-abachi varianta in varianta z rebrci. Za takšne pogoje, kot so bili v soboto v Levcu se je stiro-abachi varianta izkazala kot zelo nekonkurenčna, saj v konfiguraciji z osmimi kan 1050 celicami tehta skoraj 900 gramov. Dosti bolje se je obnesla kolegova s krilom iz rebrc, saj je z njo zasedel celo drugo mesto. Njegova vaga s 600 mAh celicami 650 g. Velika razlika je že pri vožnji z motorjem, saj se njegova Muha sigurno vzpenja s faktorjem 2 v primerjavi z mojo. Prav tako se dosti bolje izkaže tudi pri peglanju "nulc" in šibki termiki.
V tretjem turnusu sem si od kolega sposodil njegovo Muho, ker se je moja uprla poslušnosti in sem je na štartu spravil zelo visoko. Potem pa sem zapeljal v padajočo zračno maso in se kljub vsem naporom nisem znal skobacati iz nje in poiskati dviganja, tako da sem razočaran sedal na tla komaj po treh minutah letenja. S tem sem hotel povedati to, da ni samo od modela odvisno kakšni bodo rezultati. Zelo je važno tudi samo letenje in včasih tudi kanček sreče, da se v določenem trenutku znajdeš z modelom na pravem mestu in potem to znaš izkoristit.

Moje mnenje je, da je Muha primeren model tudi za tekme, vendar v šibkih pogojih dviganja ni konkurenčna za doseganje vrhunskih rezultatov.

Lp,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 06.04.2004, 22:21

@TŠ

Muha kot izgleda je odličen model. Ko smo mi kupovali trupe, smo vzeli za rezervo tudi možnost, da bi kupili trupe od Mibo Muhe, ampak smo pol prišli bol poceni skozi z temi karbonskimi trupi, drugače pa trup izgleda odlično, funkcjonalen je pa tudi, ker so namenjena za tale pogon.

@McGayver

Mislim, da se še ne splača tako resno poglabljat v model in se sekirat koliko tehtajo boudni in ruderhorni, ker je to "never ending story". Najbolje je, da model narediš, ga sprobaš, in če leti greš z njim na tekmo. Z takimi kalkulacijami in sklepi strašiš začetnike, in jim jemleš pogum.... pomisli, da se ti želiš udeležit tekme, z upanjem da boš osvojil kaj točk (kar bi iblo vredu za samozavest in nadalno zagnanost) pa te nekdo že po foromu straši z tem kje je dobil kak grem, pa da je porabil 5ml sekundnega manj z tem, ker je tam nekaj naredil kar z selotejpom..itd itd. Ne da bi zatiral tvoja mnenja...vsekakor so dobrodošla, ampak tale panoga se je šele začela, in vsakdo bo prišel na trvo (uradno) tekmo več ali manj laik... manjkala jim bo vaja, izkušnje iz tekme....

Tako da...pomembno je le, da se prikažeš, se naučiš čem več, pobereš kaj od drugih, pa šele nato začneš izboljševat.


Brez zamere.

Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 06.04.2004, 23:08

:D

ne štekaš povedat sem hotu da ni kej optimirat

robo sem mel pa glih zraven pa sem podal splošne podatke da jih ne iščemo okoli


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 06.04.2004, 23:20

MC GAYVER napisal/-a::D :shock:
če pa dobro pmislim potem je treba pri dvigih ki so vidni na videu prej kot v minuti isklopit motor da ne bila pika premajhna :D
lp


Mislim, da povprečen dvig, recimo, da se giblje okoli 150m, čisto zadostuje za iskanje termike, sploh pa, prvih nekaj minut itak ne vidiš ali si v dviganju ali ne, kasneje ko/če prideš malo nižje je lažje. Sploh pa je največji hec in adrenalin pobiranje termike v prvih 30m višine.

Kaj bi rekel okoli mas modelov:
Obnese se vse do 700g +-50g pomojem. 400tka povleče tak model dovolj visoko. Moj model ima 610 gramov, profil a'la telstar, 210cm razpona, pa ga ne mislim spreminjat ali čarat na njem do naslednjih tekem. Če bo ostal cel, bom tekmoval z njim še lep cajt.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.04.2004, 07:58

Andrej Petrovčič napisal/-a:pa ga ne mislim spreminjat ali čarat na njem do naslednjih tekem. Če bo ostal cel, bom tekmoval z njim še lep cajt.


U kako lepo je to slišat. AMEN! 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 07.04.2004, 08:05

Mislim da bo flota do prve tekme popolnoma spremenjena.
Po moje potrebujemo še eno ogrevalno srečanje.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a samo3D » 07.04.2004, 08:07

Še moj piskerček;

Tisi, ki ste bili na tekmi v Levcu boste vedeli o čem govorim: Prestavil sem servote iz repa pod krilo, ker mislim, da so bili za motnje krivi dolgi kabli. Nikakor nisem mogel uglihati težišča in sem namesto V repa naredil klasiko, ki je malo težja, ker mi ni za to, da bi krajšal trup. Vgradil sem tudi servo za zavoro, ki se odklanja 90 stopinj. Z vsemi modifikacijami model tehta točno 570g (z 8 KAN 650). Včeraj sem pa ugotovil, da sem naredil dovolj velik trup, da pašejo noter tudi KAN 1050, ki bodo za veter, model pa bo vagal okoli 610 gramov.

Kot vidite, mi pa bogovi niso naklonjeni in je pričelo deževat, tako da ne morem sprobat modela :evil:

Sicer je pa Robi lepo povedal, fajn je če imaš lahek model, potrebno pa je imeti srečo, da najdeš dviganje in biti uleten, da za pristanek pridobiš 100 točk.

Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a samo3D » 07.04.2004, 08:30

SEBASTJAN napisal/-a:Mislim da bo flota do prve tekme popolnoma spremenjena.
Po moje potrebujemo še eno ogrevalno srečanje.


Sebo, sporoči datum. Glede na vremensko napoved, bomo pa potrebovali velike količine Edijeve odlične medice in hektoliter kuhanega vina. :D

Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 07.04.2004, 08:59

Tako je.

Ker sem član novopečenega modelarskega kluba Šentjur in da vam pokažem našo pisto, vas vabim na srečanje modelov F5J, ki bo v soboto 17.4.2004 ob 9uri (upam na lepo vreme). Prvi štart ob 10uri, 3 turnosi.

Pista je 150m pred slivniškim jezerom (bo označeno). Sistem tekmovanja podoben kot v Celju s tem da bo na razpolago nekaj piva. Štartinine ne bo. Za ostalo pijačo in jedačo bodo poskrbeli okoliški gostinci in trgovine. Za pokale bo (upajmo)poskrbljeno.

Teren za letenje je izredno zanimiv ker je tik ob pobočju in če zapiha pravi veter.....

To bo zadnje ogrevanje pred tekmami zato nikar ne zamudite.

Ostale info. 041 441066 sebastjan
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a Robi » 07.04.2004, 09:19

SEBASTJAN napisal/-a:Ker sem član novopečenega modelarskega kluba Šentjur in da vam pokažem našo pisto, vas vabim na srečanje modelov F5J, ki bo v soboto 17.4.2004 ob 9uri (upam na lepo vreme). Prvi štart ob 10uri, 3 turnosi.


BRAVO SEBASTJAN !!!!!
Včeraj stuhtal, danes že uradno obelodanil. Takih se manjka pri nas. Povabim na pijačo 100 % :)

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 1 gost

cron