F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 13.04.2004, 14:34

Sem pa res čist zmešan, nisem dal prave številke
Ta bo taprava.

041 661044
sebastjan
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.04.2004, 22:15

Andrej Petrovčič napisal/-a:Super, vidim, da nas bo dost ....

Jaz bom predvidoma v četrtek začel z indijanskim plesom za lepo vreme !!!

Za Celje je prav prišlo moje tuljenje in skakanje...


GLEJ DA NE ZAJEBEŠ KORAKOV


:D
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 13.04.2004, 23:14

Pa veš, da brez mene nebo nič Andrej, ne? Jaz toliko, kot prinašam nesreče, toliko znam vplivati pozitivno na stvari. Če vam jaz rečem, da ne bo deža, ga ne bo, ker to tak je...ker Mati narava je meni frendica....včasih sva skupaj krave pasla, pa mi dužna še oslug, ko sem za njenimi kravami divjal ko podli bik.


McGajver...đe ti cenzura? ;)
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a samo3D » 14.04.2004, 06:51

Fantje, ne se hecat z obrednimi plesi in podobnimi stvarmi. Na zadnje, ko sem plesal obredne plese sem zgleda nekaj pomešal, ne vem a korake ali besedilo in je namesto sonca en mesec skupaj deževalo :lol:

Od tedaj naprej si pač privoščim vedno ko hočem da je lepo vreme mlado devico in jo žrtvujem. hehe Dosti bolje deluje! :lol: A ste videli kako je bilo v Celju? Še v petek so napovedovali močne padavine, zjutraj pa SOOONCE !

L.P. Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 14.04.2004, 13:53

Živjo!

En mal se strinjam s Samotom....
Če se prav spomnem (ne vem al iz stripov ali iz šole..) so indijanci večinoma imeli plese ZA KLICANJE DEZJA...?!? Tako da prosim laične in nevešče plesalce da se raje odrečejo tem načinu ker ima lahko slabe posledice... no pa poglejte! V soboto bo "deževalo" (sm mislu napisat "scalo" pa sem se spomnil na pravila lepega vedenja na forumu)

Sicer pa mi gre vreme na roko, saj sem šele včeraj "zakoličil" obliko mojega jadralca F5J in sem komajda nasekal vseh 100 reberc (ja 100!) in jih nekaj nataknil na karbonski nosilec, da sem lahko malo s tem potem mahal po kuhinji in poizkušal z glasovi oponašati motor speed 400 z zložljivo eliso. No, moram povedati sa do otroci že spali, sicer bi lahko rekli kako otročjega fotra imajo. Potem bi pa v šolo hodili s papirnato vrečko na glavi....
Ups..sem zašel iz letalske teme, zato je bolje da končam.
No priložil pa bom slikco mojega nastajajočega krila. Profil kot za A1 model, a ne? Oblikoval in optimiral sem ga s pomočjo programa Profili.

Pozdrav vsem skupaj in veliko uspeha pri modelarjenju treningih!!!
Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a 93434392 » 14.04.2004, 15:25

Mitja, a se ti bo izšlo do sobote?
Krilo izgleda opasno. Pa imas res 100 reberc.

Vremenska sicer ni naj naj ampak glede na to da so se pri prvi tekmi
vremenarji zajebali 100%, bi se lahko tudi sedaj.

lp Ales Kovac
Uporabniški avatar
93434392
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 01.04.2004, 10:37
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 14.04.2004, 17:08

Mitja, 100 rebrc?
Kaj delaš 747 al F5J model. Po sliki sodeč in na oko maš 30mm med rebri to pomeni 3m fluga :? ?

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

OdgovorNapisal/-a mark8o7 » 14.04.2004, 17:43

Mitja, 100 rebrc?
Kaj delaš 747 al F5J model. Po sliki sodeč in na oko maš 30mm med rebri to pomeni 3m fluga ?


mogoče bo pa dvokrilec :lol:
mark8o7
Član
 
Prispevkov: 49
Pridružen: 24.05.2003, 21:04
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a samo3D » 15.04.2004, 06:56

matej_mejac napisal/-a:Mitja, 100 rebrc?
Kaj delaš 747 al F5J model. Po sliki sodeč in na oko maš 30mm med rebri to pomeni 3m fluga :? ?

LP Matej


Kje pa si dobil 3 meterski karbonski nosilec ? :lol: hihi A še meni enga zrihtaš?

L.P Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 15.04.2004, 07:16

Sporočam vam :cry: da bo tekma odpadla samo v primeru naliva ali toče :lol: . Sem glih komi pokale zrihtu, na njih pa je že datum tekme.
Če pa bo kej kapljic se bo pa mal počakal a ne.


Se vidimo.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.04.2004, 07:47

Dobro jutro!

Če povem po pravici je bilo reberc še več kot 100! najprej sem naredil dve iz aluminija (šabloni), potem 104 iz balze in še 4 iz aviošpera. UFF!!!

Ne bo 747, ampak ekstremno nor F5J.

Krilo bo imelo tak razpon, kot si ti Matej ugibal, torej 3000 mm!

Karbonske cevke fi 6x1 pa sem pred leti kupil na enem sejmu v Lajbahu od izdelovalca puščic, so pa dolge 1,5 m, ampak imam samo še tri, ki komajda zadostujejo za moj novi model. (Samo, bi ti zrihtal če bi še imel kaj....ampak sem jih že lani potalal za nekaj Hlgjev za prijatelje)

Za model sem naredil aerodinamični izračun, in so rezultati precej dobri...razen če nisem upošteval kakega faktorja, ki bo pokazal svoje zobe na preizkusnem poletu :evil:

verjetno koga zanima kako bom model spravil dol?!? Tako kot stare A1 in A2 tako, da se celoten (enodelen) višinski rep zavrti navzgor za 45 do 50°potem pa model stabilno pada navzdol 2 do 4 m/s...

No, sedaj pa pripopam sem gor še skico mojega modela.

LP Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 15.04.2004, 07:55

TOLE BI PA RAD VIDEL V ZRAKU.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.04.2004, 08:08

TOLE BI PA RAD VIDEL V ZRAKU


Tudi jaz, tudi jaz!!!

Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 15.04.2004, 08:17

@ Sebastjan - pridem ob 9h k urbančku - sem tisti ko pije kavo z mlekom :lol:

@ Ultralajt

Ej, koncept modela je ful zanimiv, ampak bi imel pripombo glede kotov oziroma V-loma, ta je definitivno premajhen kot je narisano.
Sam bi raje naredil centroplan pod 2-3° kotom, pa še dvojne uške, da bi bil model res stabilen in po smeri vodljiv. Sklep - premali koti !!!

lp, Andrej
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 15.04.2004, 08:38

ultralajt napisal/-a:Dobro jutro!

Za model sem naredil aerodinamični izračun,



Tole je zelo profesionalni pristop. Model tut ne zgleda švoh, unikaten.
Kaj pa vodljivost po višini, ko boš imel višinca pod 45?

Bo v soboto že med tekmovalnimi modeli?

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.04.2004, 08:44

Andrej!

Se strinjam, da je "V" lom zelo pomemben za stabilnost letala in za dobro uboganje modela po smeri, da se hitreje "uleže v zavoj". Zato bom imel v centru krila jeklen bajonet, ki ga bom ukrivil na pravo mero po opravljenih testnih poletih. Tisto narisano na risbi je kar tako "od oka" ker ne vem koliko bi bilo najbolje. Koliko bi mi ti priporočal za enkrat lomljeno krilo?
Zavedam se da je večkrat lomljeno krilo boljše, ampak jaz bom ostal pri enkrat lomljenem v korenu, ker se hočem izogniti kakršnemkoli "štukanju" krila, ker bom s tem samo povečeval težo, poslabšal "strukturalno integriteto :lol: ", pa še 2x več šans je da napravim kako geometrijsko napako :roll: .(zvito krilo!)

Ker bo krilo izredno šibko, kar velja tudi za zadnji del trupa, mislim celotno zadevo učvrstiti s kevlarsko vrvico, kot je nakazano s črtkano črto na skici. (no, razmišljam tudi o najtajnši kitarski struni :?: )Sicer bi v zraku vse preveč "mahedralo"...

Hvala za pripombe! Pri meni je vse dobrodošlo!

Sicer bi pa lahko tale model delal v popolni tajnosti, ampak svoje ideje vedno rad delim z drugimi, in pričakujem da bodo vzpodbudile še druge, da začnejo bolj razmišljati o raznoraznih variantah, načinih izdelave, oblikah in podobno, da se rodijo nove zanimive ideje, da se sproži debata o aerodinamiki, tehniki, tehnologiji izdelave, da se izmenjavajo izkušnje ideje in dobre rešitve, da se doseže zanimiv napredek...da...da...da... :arrow:

LP Mitja
http://www2.arnes.si/~cetim6

P.S.: pikic ..... mi nikoli ne zmanjka!
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.04.2004, 09:02

Kaj pa vodljivost po višini, ko boš imel višinca pod 45?


Recimo da (a ne, da imam bujno domišljijo?!) me "pozauga" en termični steber, bliža se čas ko bo trenba pristati, a moj model je še vedno zelo visoko... (mašta prase o kukuruzu)

Imam varianto da ga zapičim dol, ampak krilo bo padlo v flater in model se bo počasi razmajal in poškodoval...druga varianta pa je da skoči višinski rep pokonci (kot pes na frišno kost) in model zaniha, zabremza, ter začne padati v vodoravnem položaju, navpično navzdol. Ko dosežem "varno" višino, vrnem rep v normalo, model se grozno zagunca po višini, ter odpelje naprej kot da se ni nič zgodilo. Ta zasuk višinca bo ene vrste izhod v sili in v tej fazi letenja model SPLOH NE BO VODLJIV.

Mislim da ima vsak od vas ebno svoje mnenje o tem, a jaz pravim: "Dejmo probat!"

Kot sem že omenil, se mi klasa F5J dopade, ker daje zelo malo omejitev za model (vsaj kolikor sem jaz seznanjen) in ker se za model ne rabi veliko materiala, je mogoče preizkusiti vsemogoče ideje, brez da bi vrgel veliko denarja stran. Pa še to je dobro, da na koncu ugotoviš ali si imel prav ali ne, tako da drugič ne narediš podobnih napak.

Seveda pa je mikavna stvar tudi, da pogledaš naokoli kaj trenutno leti in zmaguje (kar pogosto naredim) in poizkusiš narediti nekakšno "kopijo" tistega, ali pobereš od tistega samo kar ti je bilo všeč, in narediš nov model. Ampak trenutno sem v takem razpoloženju, da bi rad šel do skrajne meje normalnega (ali čez)

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 15.04.2004, 09:20

Svoje letalo si tako opisal,da me spominja na letalo ki ga ima NASA. Eno samo mahadravo krilo :lol: , ampak vseeno leti in to zelo visoko.
To zelo popesrti FORUM ha,ha...
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 15.04.2004, 10:20

:D
dvigovanje višinca se pri A1 dobro obnaša vendar imajo A1ke veliko večji lomni kot na uškah prečno stabilnost pri parašutiranju pa jim zagotavlja geometrijsko zvitje krila

pri poizkusnih letih boš videl kako se to obnaša pri večji obremenitvi krila tako na pamet bi jaz bil skeptičen vendar naj ti to ne vzame poguma probat je treba

klasa ima res malo omejitev zato imajo konstruktorji veliko možnosti to jo dela ataktivnejšo

:shock:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robi » 15.04.2004, 10:26

Hallo Mitja.

Ogledal sem si tvoje strani in te brez pooblastil poimenujem v sodobnega slovenskega Ikarja. Niti najmanj ne dvomim, da tvoja F5J konstrukcija ne bo dobro letela.
Ali nam lahko zaupaš še kakšne podatke o teži iz tvojih izračunov. Pa kakšen motor, servote in ostalo elektro navlako si predvidel za tvojo stvaritev.

Lep pozdrav,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 1 gost

cron