Jadralni modeli vseh velikosti in oblik

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 23.10.2004, 07:43

Ena klasika 8) !
S to sliko bi rad povedal, da naj se začetnik ne boji pobočja in naj ne misli, da mora imeti vsaj 2.5m Swifta, da lahko uspešno leti na pobočju.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a frcac » 24.10.2004, 10:00

Andrej Petrovčič napisal/-a:Eno banalno vprašanje:
Koliko smiselno je vgraditi uvlačljivo kolo, če bo model po večini letel na padini (mibo Discus).

lpA.


Lahko prišparaš za kolo in servo (skupaj čez 20 jurjev), ampak si pol mal "bogi" ko se šlepa - to je pa nekaj prav za ... uf, moraš probat :D Načeloma na vrh pobočja pristajaš lahko tudi na kolo če je teren dovolj lep za to, tako si ne spraskaš in upacaš trupa na travi / zemlji.

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a Intruder » 28.10.2004, 19:59

Eno vprašanje...

Kje imajo vaši Swifti težišče. Namreč imam starega Swifta z profilom kril Ritz. imate mogoče kaj podatkov?

Najlepša hvala!


Jan
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robi » 28.10.2004, 21:52

Na 7 cm od prednjega roba krila.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Intruder » 28.10.2004, 22:32

Robi....your the man! Thx!

Še en popoldan, in že bo letel!


juhu!
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robi » 29.10.2004, 08:35

Intruder napisal/-a:Še en popoldan, in že bo letel!
juhu!


Lepo prosim za sliko Swifta s plovci :lol:

Veliko sreče pri prvem štartu, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a rock » 29.10.2004, 22:06

Robi,

na nek način sem res "srečko".

Tole sem privlekel domov. Naj bi bil Discus, vendar je daleč od tega. Je pa brez problemov med "jadralci vseh velikosti in oblik".
Dobil sem ga dobesedno "šenkanega". Je od kolega Erazma, as, ki je ustvaril http://www.seeyou.ws/. Sem mu obljubil, da mu bom delal doživljensko reklamo. :lol:

Velik je. Dobre 4 metre ima čez krila. Izmerjeno 4.01m
Teža, še neznana. Kaže pa da je ogromna.
Profil. Neznanka je pa debel ko hudič.

Model je star vsaj 11 let. Zadnjih 10 let ni naredil niti enega štatra. Notri so vsi servi, zavore, sprejemnik.
Sprejemnik je Graupner Supertech C16
Servi, zavore-smer-višina je Graupner C 508
Servi, v krilih za krilca, Graupner C 3321

Če kdo ve kaj več o tej tehniki je komentar zelo dobrodošel.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 29.10.2004, 22:14

To se mi pa dopade! Dobesedno OD BESED K DEJANJEM :D :D :D

Takoj mi je v oci padel PENDEL REP !! 8)

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 29.10.2004, 22:19

To je star Graupnerjev Discus.
Oprema v njemu je pa čisto kulturna, pač preveri če vse zanesljivo deluje.

Nekaj sem našel tukaj :
http://www.flugmodelle-online.de/discus1.htm
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 29.10.2004, 22:40

Prebrano iz Graupnerjevega kataloga letnik 1992

DISCUS

Vorbildanlicher Grossegler fur Hangflug, Hochstart und Motorsegeln.

razpetina krila 4000mm
dolzina trupa 1580 mm
kompletna dolzina 1660 mm
povrsina krila 75 dm2
povrsina visinskega repa 7,6 dm2
vzletna masa (odvisno od opreme) cca 3800 gr
profil krila RITZ (samo ne pise nikjer kateri...)

Motorizacija....OS MAX 20 FP

Uspehi tega modela:

1 in 3 mesto na: svetovno prvenstvo 1984 v Italiji

1 in 2 mesto na: svetovno prvenstvo 1985 v Italiji

1 mesto na: Svicarsko prvenstvo 1985

1 in 2 mesto na: Prvenstvo ZDA 1985

Euromeeting Val Di Fassa 1985 1 mesto (Udo Fiebig)

LP Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 29.10.2004, 22:54

En MB modelar ga ima še zdaj v "arhivu", spomnim pa se, da je imel v nosu 4ccm metanolca (bljak, fuj, fej) in je sicer težek kot klada, ampak je letel (po spominu) kar solidno, le problem ga je bilo dovolj dobro vrečti (masa).
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 29.10.2004, 22:59

...da ne bom nakladal...
Doma imam že par mesecev v škatli novega Mibovega Discus 2B - 330cm, pa se nikakor ne morem spravit nanj.... Cincam še glede vgradnje uvl.kolesa - a je prednost ali samo šminka ?
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robi » 29.10.2004, 23:21

Rok, čestitke za ugoden biznis. Ko ga boš malo lepotno obdelal se boš lahko že kar posvetil motorizaciji, saj ti je uspelo preskočit nekaj vmesnih točk :D

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Robi » 29.10.2004, 23:25

Andrej Petrovčič napisal/-a:...da ne bom nakladal...
Cincam še glede vgradnje uvl.kolesa - a je prednost ali samo šminka ?


Andrej, ker je že meni malo nerodno ker postavljaš tako čudno vprašanje ti bom kar na kratko odgovoril. Če misliš z diskusom leteti v aerozapregi potem uvlačljivo kolo potrebuješ za vožnjo po stezi, če pa boš model uporabljal za letenje na pobočju, pa ti bo podvozje služilo samo kot dodatek na teži.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Robi » 30.10.2004, 12:50

Tudi pri meni v delavnci se dogajajo čudeži. Zjutraj sem na delovni mizi našel trup DG 300. Le kako je prišel tja? :shock:

Torej Rok, ko naredim še tisth par malenkost (krila, višina, smer, kabina, cockpit, vlačljivo podbozje, šlep kljuka, ...) grva pa na prvi prelet :D

Model bo imel 4,2 m razpona, predvidena teža pa je med 5 in 6 kg.

Trupi se bojo še dali dobiti, če je gdo zaintersiran mu lahko pošljem kontaktni naslov.

LP, Robi
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Robi » 30.10.2004, 14:50

Nekaj že dogaja. Z DG-jeve strani sem si sprintal original načrt z merami in jih preračunal v merilu 1 : 3,75. JUUUHUUU, to je ta pravo modelarstvo :lol:
Največjo skrb mi trenutno povzročata izdelava notranjosti kabine in izdelava krilnih zaključkov. Vse ostalo so "normalni" modelarski postopki.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Robi » 30.10.2004, 18:33

Tudi VELIKIM se dogajajo take stvari.
http://www.dg-download.de/Videos/dg-300 ... ersuch.mpg

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 30.10.2004, 18:36

Tako kot Mitjin Paličnjak :D
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 30.10.2004, 19:10

:shock: auuuu drama :? pa ta ni normalen :idea:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robi » 30.10.2004, 19:42

MC GAYVER napisal/-a::shock: auuuu drama :? pa ta ni normalen :idea:


"Nenormalni" morajo tvegati, da potem lahko "normalni" preberejo v navodilih za uporabo koliko je maximalna dovoljena hitrost.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron