F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a steem » 30.04.2004, 17:31

Torej po katerem pravilniku se tekmuje? Ker edinega kaj sem našel je tisti, kaj ga je dal Miha tukaj gor kot link.

Prosil bi pa, če bi pred vsakim tekmovanjem organizator vseeno na nek način bil odločen kakšna so pravila, da bi jih imel nekje napisana. Saj na podlagi pravilnika tekmovalec ne more reči, da je bil nečesa prikrajšan ali celo po krivici kaznovan.

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 30.04.2004, 17:40

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a steem » 30.04.2004, 17:43

Zadnja točka me muči, ker so to samo delna pravila.

Za ostala pravila, ki niso tukaj zapisana velja osnutek FAI pravil za kategorijo F5J


LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tornado » 30.04.2004, 17:55

:twisted:
Zadnjič spremenil tornado, dne 12.10.2005, 11:21, skupaj popravljeno 2 krat.
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Mr.Bostjan » 01.05.2004, 08:38

Glede aktualnega pravilnika je najbolje, da se obrnete kar na: rc@rc-kit.com
Lep podzrav,
Boštjan Perdan
DMA Modra ptica
Uporabniški avatar
Mr.Bostjan
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 18.04.2004, 22:42
Kraj: Šenčur

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 01.05.2004, 09:38

tornado
cevke od lokostrelskih puščic se v letalskem modelarstvu že dolgo in uspešno uporabljajo (lahki bajoneti, podalški trupov ipd)
obstoja pa veliko različnih
pri lokostrelstvu pravijo temu kaliber in sicer je podan v številkah ki so na sami puščici tudi napisane prva številka pomeni premer cevke druga pa debelino stene (od 8-12 je stena za trupe kar pretanka)

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

Aluminijaste cevke za trup modela

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 01.05.2004, 09:55

cevke od lokostrelskih puščic se v letalskem modelarstvu že dolgo in uspešno uporabljajo (lahki bajoneti, podalški trupov ipd)
obstoja pa veliko različnih
pri lokostrelstvu pravijo temu kaliber in sicer je podan v številkah ki so na sami puščici tudi napisane prva številka pomeni premer cevke druga pa debelino stene (od 8-12 je stena za trupe kar pretanka)

Jaz sem za svoj prvi HLG vzel aluminijasto puščico EAGLE 2219, debela cca 8 mm, zelo lahka in močna. (kupil v lovsko ribiški trgovini hala D v BTC-ju, ampak se jih ne da dobiti več :cry: ) Model je preživel ogromno trdih pristankov...tudi takih da se je skoraj vse polomilo, a cevka je ostala vedno nepoškodovana in ravna.
Mislim, da je za začetniški in trenažni model taka cevka kar v redu, a če hočemo imeti nekaj boljšega in lažjega...potem pa je zakon karbonska cevka, ki se konično tanjša proti repnim površinam.

Včeraj sem se predolgo zadržal v "virtualnem aerodinamičnem tunelu" 8) :?: in me je prepihalo, tako da sem danes bolan :cry:

Katere programe pa uporabljate vi? Sem v nekaj objavah videl da nekateri omenjate Virtual Tunel?!?

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 01.05.2004, 10:02

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Kroko » 01.05.2004, 10:09

Jaz si pomagam z XFOIL. http://raphael.mit.edu/xfoil/
Ko se enkrat navadiš je krasen.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tornado » 01.05.2004, 10:58

:twisted:
Zadnjič spremenil tornado, dne 12.10.2005, 11:21, skupaj popravljeno 1 krat.
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 01.05.2004, 14:44

EVO!

Lahek in odličen prenos, cena tudi ok!

Naročajte, saj smo v EU! 8)

http://www.hopf-shop.de/product_info.ph ... cts_id=497
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 01.05.2004, 14:46

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rock » 01.05.2004, 15:02

Miha, HVALA za ta link. :D :D :D :D :D :D :D

Sem vedel da mora obstajati nekaj lazjega in to celo 30g.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a mihah » 01.05.2004, 18:26

Sem že naročil skupaj z motorjem. Če bo kdo rabil mu lahko prodam...

Sem pa prejle letel v Krtini. Porkaflek je držalo v prvem poletu! Priča je bil Simon.

KAN 1050 pa ne frišne iz polnilca

60 sekund motorja

skupaj 9:59 letenja, pristanek vnaprej določeno "piko".

:shock: :D


Sem bil zelo zadovoljen.


Še vedno z istimi akuji sem pa šel v drugem poletu probavat it v oblak 8) Tišal sem in tišal in šlo je res visoko :lol: v oblak pa ravno ne. Potem sem pa jadral tako, da sem se 10 minut pogovarjal s Simonom potem pa še 10 minut palamudril po zraku. Ma super je blo!

Ne vem ampak mi postaja s KAN 1050 dosti bolj všeč kot s KAN 650. Vzepnja se res lepo, pa še bolje se bo ko bo 14 colska mesoreznica gor pri jadranju pa zaradi malo boljše prodornosti lahko bolje vodim letalo. No moram še malo se naletet, da si bom res izbolikoval dokončno mnenje.

Ampak za tekmo sem pa kar že pripravljen! :twisted:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rock » 01.05.2004, 23:06

Tudi sam sem danes letet. Me je zanimalo kako visoko zleze moj model. Poskusi in zapisi le teh so dokaz, da je v samem startu se precej neznanega, vsaj zame. Je treba "rokco" imet in navsezadnje sem se na lastne oci preprical, kaj pomeni tople batarije direkt s polnilca.

Model med poizkusi.
Allegro - slika v tej temi na strani 16
Skupna masa modela 580g z logerjem
Akumolatorji: KAN 650 8celic
Motor: Mega X 400 6V
Reduktor: planetni VMGM 3,8:1
Elisa: Aeronaut 11/8

Letel sem med 19. in 20. uro. Zadnja dva starta sta bila po osmi uri. Je ze bilo sonce dol, tako da je bilo brez vetra. Prvi start je narejen z batarijami polnjeni doma. Ostale lete sem delal po dva na eno polnjejnej. Se pravi, 2.,4.,6. leti so narejeni z batarijami direkt s polnilca.

Lp, rok
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 01.05.2004, 23:06

Še vedno z istimi akuji sem pa šel v drugem poletu probavat it v oblak Tišal sem in tišal in šlo je res visoko v oblak pa ravno ne. Potem sem pa jadral tako, da sem se 10 minut pogovarjal s Simonom potem pa še 10 minut palamudril po zraku. Ma super je blo!

Porkaflek Miha, tko si naenkrat ratu dober, da ne vem več kaj še iščem v tej F5J kategoriji... izgleda da so prva mesta sedaj čist zasedena!

Samo3D, a maš kak načrt za čoun d` b not pasu spid 400 k sm bol švoh z gnarjam z kej druzga?!?*#$%&", al pa d` se vržem u vinogradništvo (lokalni šport na dolenjskem)

LP Mitja :o)

Čist sm scagu....
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 01.05.2004, 23:11

Rok!
Faca si (samo bi rekel CAR) ker z nami deliš izsledke svojih testnih poletov in izpise loggerja!!!! Poučno! Zabavno! Zanimivo!
HVALA! Malo je takih!
Želim ti pa veliko uspeha na taptavi tekmi, pa Alešu tudi! Saj vesta kateri!
LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

MALO ZA ŠALO, MALO ZARES!

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 01.05.2004, 23:43

Strašansko resne tehnično taktične zadeve o tem kako:

ZMANJŠATI MASO PROPELERJA:
- izvrtati luknje v propeler
- prekriti propeler z Oracover ali lažjo termokrčljivo folijo

ZMANJŠATI MASO MODELA:
- odstraniti repne površine
- odstraniti večino trupa
in pristanemo na letečem krilu! COOL!

PODALJŠATI ČAS LETENJA:
- podmazati ležaje na motorju
- "podmazati" sodnika

ZMAGATI NA NASLEDNJI TEKMI
- nakladati na forumu o svojih uspehih, da se vsi ostali userjejo
- imeti naj naj naj opremo, da vsem sapo vzame in gate trga!!!
- imeti začetniško srečo

VZDRŽEVATI KONSTANTEN KOT VZPENJANJA MODELA:
- vgraditi žiroskop za stabilizacijo po višini
- vgraditi "oko sokolovo" v lastno bučo

VZDRŽEVATI VRHUNSKO KONDICIJO SENZIBILNOSTI:
-zaprositi Samota za inštrukcije o dvoprstnem stimuliranju (ne povem katerih bradavičk)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
če je kdo užaljen se mu opravičujem :oops:
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 02.05.2004, 00:00

ROK!
Gledam tele tvoje zanimive izpise dataloggerja, pa vidim da je krivulja ko si se spuščal dol k materi zemljici, nekako "nažagana" gor dol gor dol....

Večkrat ko krožim s svojim modelom, se sprašujem ali res delam kroge na enakomerni višini ali pa "pumpam" med kroženjem, kajti vsi vemo, da prihaja do optičnih prevar...ko leti model k nam se nam navidezno "kao" dviga, a ko leti od nas se nam navidezno bolj spušča. Ali morda mi v svoji pretirani vnemi ignorirati ( ali popraviti) to optično prevaro zaradi tega letimo napačno in zares "pumpamo" v zavojih....?!

Izpis tvojega loggerja mi da misliti da si v zavojih v spuščanjiu potem ko si izklopil motor, dejansko pumpal pol zavoja gor, pol zavoja dol, ali pa si morebiti poizkušal izkoristiti zelo ozek termični balon, pa si bil pol zavoja v njem (v dviganju) pol zavoja pa si porabil izven (v spuščanju) da si lahko spet zavil v delček dviganja... "i tako pet šest puta" (kot bi rekli naši južni bratje)

Kaj meniš o tem? Mislim da ti takle izpis da veliko informacij o tem kaj se je v zraku dogajalo in namigne kaj se da spremeniti na bolje, vendar ali si jaz pravilno razlagam ta izpis in če ne, ali me je zavedlo na napačno razmišljanje?

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a NightBird » 02.05.2004, 00:34

Mene pa pri tem data logerju bolj zanima po kakšnem principu meri višino :?:

Self made data loggerji tipično uporabljajo za ta namen motoroline MPX... tlačne senzorje. Mislim pa, da tudi fabriški niso kaj bolj sofisticated :shock:

Imeti ta senzor v trupu letala (cevi), kjer se spreminja tlak zraka zaradi hitrosti modela, delovanje/nedelovanje motorja itd... skratka jako mnogo dejavnikov, ki lahko zavajajo oz. "žagajo" krivuljo :?
Vem, da nič ne vem.
Uporabniški avatar
NightBird
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 12.04.2004, 21:47
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron