"Le kaj se bodo tile
faloti pri tej gromozanski F5J debati pri pogonu še spomnili", se boste mogoče vprašali?
Aha, še ma en Holc neki za povedat.
Tekočinica za kolektor in krtačke!
"Kaj je zdaj spet to zaena stvar?"
Ta zojzel pride v različnih gostotah in nekatere ameriške firme so delale veliko na tem in jasno služile mastne pare... predvsem pri avtomobilistih. Velikokrat so prodajali jasno prazen luft... hehe.
Zojzlu se reče dobesedno prevedeno kapljice za kolektor - "commutator drops" aka "comm drops".
Reduces Friction, heat, wear and vibration
Increases RPM's, horsepower and torque
Unique Molecular Bonding - no power fading
Increases battery charge life - extends run time
http://www.triborc.com/pmcommutators.htm
POWER MATRIX is a unique synthesis of exclusive "controlled action" lubricants, "smart" polymers, advanced heat-transfer agents, anti-oxidants and multi-action cleaners.
V časih furanja čolnov s ščetinarji (precej let nazaj) sem naročeval tudi take kozlarije
Nimam sicer tehle zelo hvaljenih tribo kapljic imam pa ene izmed ta prvih Trinity kapljic in pa še ene bolj goste, ki mi niso tako všeč, čeprav naj bi bile boljše.
Torej kapljice so kot šus za tehle 60 sekund v F5J in 400 motorčke s trdimi krtačkami. Kolektor se po 50 štartih sije ko nov, motorček deluje vedno bolje ... Težko je sicer reči ali se model vzpenja hitreje, meni je važno predvsem to, da kolektor ni "zašmelcan".
Da rad pomagam, se bom izkazal z nudenjem bonusa 1 x brezplačenega einšprica na kolektor 400 motorja na tekmovalca na tekmo, če bom tam tudi sam udeležen. Razočarat pa moram lastnike BK motorjev, tam kapljice žal ne delujejo
Ampak jasno, tisti ki ne komplicirajo kupijo nov 400 motorček pa je zadevca opravljena en dva tri. Zakaj?
http://shop.lindinger.at/productdetail. ... 0%26SP%3D0
Opa, 10 tojro. Raje nov motor

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...