ULTIMATE 10 dash 300

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

ULTIMATE 10 dash 300

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 31.03.2004, 11:58

Evo na zeljo modelarjev vam razkrijem projekt!! :D

- 183 x 193 cm
- ULTIMATE 10 dash 300
- cas pricetka gradnje: lansko leto je padla ideja na mitingu v NG
- zbiranje dokumentacije
- risanje nacrtov (cim bolj scale)
- rezanje stiropora
- plankiranje trupa in kril
- velllikkkkooo brusenja
- velikkkkkkkoo folije (8 m samo modre - do sedaj)
- nakup servotov
- motor ZG 62
- izdelava auspuha
- izdelava kalupov za copatke (30 cm dolzine , kabino, kaputaz, podvozje.

Se malo podatkov o komponentah:

- 6x servo FS 250T (digitalci), vsak eleron 1 kos, 2x visina
- 1x servo giga 18 kg - smer
- sprejemnik FP118R
- 2x 5 celic KR 1450
- dual power servo interface (achuweiche) oz kako se to slovensko rece
- motor ZG 62
- prop 24x8, 22x10 (v bodocnosti 3 kraki)
- predvidena teza modela 7.5 kg



Se pravi gradnja modela od nacrta do konca.

Sebastjan

Any Comment?? :D
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Zadnjič spremenil fullspeed, dne 31.03.2004, 12:42, skupaj popravljeno 1 krat.
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 31.03.2004, 12:21

se malo slik :wink:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 31.03.2004, 12:46

ze malo prekrito :D
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 31.03.2004, 12:57

Res lepa "mrcina". Vendar , za moje razmere , dosti prevelik (nimam kam z njim :? ) . Je pa zgleda primerjava velikosti s cigaretnimi škatlicami prišla v modo. Bomo vsaj vedeli , kdo kaj kadi ! :wink:
Vsekakor odlično!


lp Slowfly
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a junior » 01.04.2004, 08:27

Nice 8)
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 01.04.2004, 09:16

lepo
zelo lepo da se je končno nekdo ojunačil in predstavil svoj najnovejši projekt


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 01.04.2004, 09:18

Seba, pohvale! 8) Res je veeeelik!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a pjer » 02.04.2004, 11:43

Prva liga !!!!!Tudi sam bi se morda lotil vendar ni načrta !!!
se da kaj dobit ?????? :?
Uporabniški avatar
pjer
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 17.12.2003, 14:36
Kraj: Šentjur

OdgovorNapisal/-a eminem » 03.04.2004, 10:05

Lepa zadeva!!





L.P.
smile
Uporabniški avatar
eminem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 224
Pridružen: 09.03.2003, 19:17
Kraj: Velenje

Re: ULTIMATE 10 dash 300

OdgovorNapisal/-a brane » 07.04.2004, 15:00

fullspeed napisal/-a:Evo na zeljo modelarjev vam razkrijem projekt!! :D

- 183 x 193 cm
- ULTIMATE 10 dash 300
- cas pricetka gradnje: lansko leto je padla ideja na mitingu v NG
- zbiranje dokumentacije
- risanje nacrtov (cim bolj scale)
- rezanje stiropora
- plankiranje trupa in kril
- velllikkkkooo brusenja
- velikkkkkkkoo folije (8 m samo modre - do sedaj)
- nakup servotov
- motor ZG 62
- izdelava auspuha
- izdelava kalupov za copatke (30 cm dolzine , kabino, kaputaz, podvozje.

Se malo podatkov o komponentah:

- 6x servo FS 250T (digitalci), vsak eleron 1 kos, 2x visina
- 1x servo giga 18 kg - smer
- sprejemnik FP118R
- 2x 5 celic KR 1450
- dual power servo interface (achuweiche) oz kako se to slovensko rece
- motor ZG 62
- prop 24x8, 22x10 (v bodocnosti 3 kraki)
- predvidena teza modela 7.5 kg



Se pravi gradnja modela od nacrta do konca.

Sebastjan

Any Comment?? :D

Servoti FS 250 T :o :o :o nimajo zobatih podozk proti odvitju vijaka s katerim je na servo pritrjena krmilna ročica :( :( UPORABI LOCTITE, sicer se ti lahko zgodi, da bo prvi polet tudi zadnji :!: :!: :!:
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a brane » 08.04.2004, 08:58

Tole je ratalo čez zimo: Yak 55 SP , če se bo dovolj osušilo, bo poletel danes in Suhoj 31, ki leti že malo več kot en teden :D :twisted:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 08.04.2004, 12:06

he he Brane

Ruske zadeve ti laufajo :D

LP
Sebastjan

PS:
Suhojcek je hud.
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a brane » 08.04.2004, 16:41

Danes sem prvič letel z Yakom, :twisted: zdaj razumem, zakaj amerikanci pravijo, da je Yak 55 SP najboljši akrobatski model na svetu :D :D :D
Drugače mi pa rusi niso bili nikoli všeč :? a je tako naneslo, da mi postajajo vedno bolj. Se pa Suhoj po letenju ne da primerjati z Yakom 8)
Odslej je moj naslednji cilj en orenk Yak 55 SP :twisted: :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 08.04.2004, 22:09

Brane daj se malo tehnicnih podatkov za oba modela. Za suhoja se priblizno ve kaj je notri - motor...., pa vseeno

kaj pa je na yak-u se pa s slike ne da razbrati (servoti....) - motor pa je po elektroniki sodec ali 26 ccm ali pa 35 ccm Mvvs ????

pa nacin gradnje, teza itd.

Nekatere nas to zanima :P

LP
Sebastjan

PS:
Prides mogoce v NG (lijak) na miting??
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a brane » 08.04.2004, 23:00

Yak 55 SP: razpon kril 1,8 m
teža cca 5,5 kg
motor MVVS 35
propeler Menz s 22x8
servoti Hitec HS 625
gas Protech B112
gradnja z balzo prekrit stiropor in na kritičnih mestih ojačan


Suhoj 31 : razpon 2,1
teža cca7,5 kg
motor ZDZ 80 RV
propeler Menz s 24x10
servoti: eleroni Futaba S 5302
višina Robbe FS 250 T
smer Hitec HS 5735
gas Protech B112
gradnja : trup epoxi, krila z balzo prekrit stiropor
V Lijak pridem, če se le ne bo datum sekal s kakšnim pomembnim sinovim treningom.
lp Brane
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a frcac » 08.04.2004, 23:26

Kar se tiče debate o "najboljših" akrobatih. Dlje časa ko letim in dlje časa ko poslušam modelarske kolege (med katerimi so predno me napadete tudi teoretiki in diplomanti pravega kova, full-scale športni in tudi linijski piloti), prihajamo do podobnih zaključkov. In sicer da z raznoraznimi Extrami, CAPi, Suhoji, Ultimati in Yaki brcamo v temo.

Kar se tiče čistokrvnega akrobatskega letenja si naredi človek veliko uslugo, če ima namenski akrobatski model razreda F3A ali podoben. To je tisto, s čimer res lahko letiš. Pri maketah pa se zaradi njihovih aerodinamičnih lastnosti z modelom le boriš in na ročicah popravljaš njihove letalne napake, ki se največkrat izkažejo kot razna križanja komand in različne tendence pri različnih režimih leta.

Ti modeli so brez dvoma zelo atraktivni, privlačni in dobro letijo. Za prosti program, včasih celo nekonktrolirane traparije po zraku in 3D liki pri katerih model leti zaradi premočnega motorja model niti ni toliko pomemben. Je pa njihova popularnost posledica raznih turnirjev, šovov in predvsem reklame. Nesporno pa je da se recimo en 3m leseni Ultimate v rokah g. Hyda pelje šokantno dobro, a to ni čisto samo zaradi modela.

Če je nekdo z veliko vaje sposoben odpeljati občinstvu privlačen prosti program z dimljenjem in lebdenjem ter rolanjem v piko kar je zelo popularno, to še ne pomeni da zna brez napake odpeljati program ali en let, pri katerem so od vzleta do pristanka figure med seboj neločljivo povezane in izvedene s kirurško natančnostjo.

Do takega letenja mi manjka še par svetlobnih let, torej ... je tale post samo razmišljanje in nič drugega... :oops:

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a brane » 09.04.2004, 00:35

Zaenkrat pri nas ne poznam nobenega, ki leti z Yakom 55 sp, zato o brcanju v temo raje nebi.
Precizno F3A letenje ni edina zveličavna odlika, ki si jo pri modelu želim.
3D letenje je 3 D letenje, nekontrolirane traparije so pa kolovratenje in ne letenje, za to pa je trening in eni raje trenirate F3A eni pa raje 3D, za oboje je pa treba obilo znanja in obilo treninga, čeprav bi F3A klasiki po vsej sili radi dokazali, da je edino merilo za kvaliteto pilota pogojeno z znanjem preciznega F3A letenja (vse drugo je zgolj spakovanje).
Resnica je, da je za uspešno 3D letenje potrebno obvladovati model do skrajnosti, brez napak, ker napaka pomeni izgubo modela. F3A program si vedno lahko privoščimo odpeljati boljše ali slabše, pa bomo z istim modelom vseeno lahko leteli 5 ali 10 let.
Tako se bomo eni še naprej borili z modeli, drugi boste pa res leteli :roll:
lp Brane
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a samo3D » 09.04.2004, 08:05

brane napisal/-a:Yak 55 SP: razpon kril 1,8 m
teža cca 5,5 kg
motor MVVS 35
propeler Menz s 22x8
servoti Hitec HS 625
gas Protech B112
gradnja z balzo prekrit stiropor in na kritičnih mestih ojačan


Suhoj 31 : razpon 2,1
teža cca7,5 kg
motor ZDZ 80 RV
propeler Menz s 24x10
servoti: eleroni Futaba S 5302
višina Robbe FS 250 T
smer Hitec HS 5735
gas Protech B112
gradnja : trup epoxi, krila z balzo prekrit stiropor
V Lijak pridem, če se le ne bo datum sekal s kakšnim pomembnim sinovim treningom.
lp Brane


Hudirja Brane, naslednji ko slikaš model dej eno zadevo znane velikosti zraven. :oops: Sem mislil, da je tale Suhoj ene meter deset z 6,5 kubičnim motorjem. Hehe tako se pa še nisem zaj..al :shock:

Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a samo3D » 09.04.2004, 08:09

Aja, a lahko še napišeš koliko ima ZDZ na Suhoju vleka? Zgleda hudo hudo dobro! Sem namreč pristaš modelov, ki so narejeni da letijo, ne da so lepi. (seveda je tudi Jak strupen) 8)

Bravo

L.P. Samo
Uporabniški avatar
samo3D
Član
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 05.12.2003, 13:38
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a brane » 09.04.2004, 08:49

Hudirja Brane, naslednji ko slikaš model dej eno zadevo znane velikosti zraven. :oops: Sem mislil, da je tale Suhoj ene meter deset z 6,5 kubičnim motorjem. Hehe tako se pa še nisem zaj..al :shock:

Samo[/quote]
A tisti ta blond pobič ni dosti za primerjavo :D saj če nebi bil bolj moško napravljen, bi lahko zlezel not :D :D :D
Kar se pa potega tiče, ga nisem meril, je ga pa toliko da model lepo potegne z mesta navpično navzgor, a nič pretresljivega, podobno kot Yak z MVVS-om 35, nekako bi rekel, dovolj potega, a se ga nebi branil več :)
lp Brane
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

Naslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron