Pomoč pri motorju

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Pomoč pri motorju

OdgovorNapisal/-a Vombat » 03.09.2004, 12:57

Še jaz imam nekaj za vprašati. Model jadra dobro in naravnost, ko pa nažgem motor se mi model hoče povzpeti kot raketa- Čez par sekund se postavi že skoraj čisto navpično (seveda če pustim komande pri miru). Kaj je vzrok tega? Nekaj sem bral da imam kot motorja premalo dol. Tako sem probal in si sprednjo stran motorja (kjer je pritrjen), nalimal na spodnjo stran en košček balze. Sedaj ko privijem motor, ima ta za kak milimeter bolj dol os. Ampak še vedno mi ob plinu model potegne fajn gor. Kaj mi je storiti?
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Kroko » 03.09.2004, 13:04

Ena od možnosti je tudi prevelik vpadni kot krila. Nekje na forumu je o temu že vse pisalo, pa sedaj ne najdem da bi polal link.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Vombat » 03.09.2004, 13:48

Aha. Mogoče bo to pol krivo. Ker sem krilo podložil zadej za recimo pol centimetra. Bom dal stran in potem videl.
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Kroko » 03.09.2004, 14:09

Če boš dal stran bo verjetno še slabše. Najbrš si še premalo podložil.
O katerem modelu pa sploh govoriva?
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kavka » 03.09.2004, 14:11

Enak problem sem imel pri eon400. Ko sem prekrival mi je na koncih krila folija spredaj prevec potegnila. Jadral je lepo, takoj ko je dobil hitrost se je pa zacel vzpenjat.
Upam, da gre ta vikend spet mal "u luft" z (Branetovo pomocjo)
LP Gorazd
Uporabniški avatar
kavka
Naš človek :)
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 30.08.2004, 11:24

OdgovorNapisal/-a Robi » 03.09.2004, 14:14

Pri mojem F5J imam vpadni kot krila približno 1 stopinjo, motor je nagnjen navzdol sigurno za vsaj 5 stopinj, pa moram vseeno še vedno tiščati višino navzdol pri vklopljenem motorju. Mislim, da je to posledica tako počasnega profila, kot tudi momenta velikega zračnega vijaka. Pri manjših zračnih vijakih ta efekt ni tako izrazit, zato lahko čaraš z vpadnim kotom in kotom motorja.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Vombat » 03.09.2004, 14:50

Kroko, model je Telstar 400. Eliso imam Guntherja. Ne vem zakaj ampak mislim da prej ko sem uporabljal graupener zložljivo eliso 6x3 se je model vzpenjal bolj počasi in kot vzpona ni bil tako velik. Sedaj ko pa uporabljem tega guntherja, se model vzpenja veliko bolje, a tudi sili bolj gor. Zvečer napolnem akuje v oddajniku pa bom malo eksperimentiral. Podložil krilo še za kak centi
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 03.09.2004, 15:42

Če gre za telstarja ti z gotovostjo trdim da imaš premalo navzdol nagnjen motorček

Že iz tvoje ugotovitve da z eliso ki ima boljši iskoristek je dviganje še intenzivnejše je to zelo razvidno
Verjetno si pri izdelavi sprednjega dela okoli motorja preslabo gledal na načrt kajti na njemu (načrtu) je kot ustrezen
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Icoman » 03.09.2004, 15:44

Na mojem T-starju sem imel zadnjo letev a krilu podloženo
za cca 3mm kar je izboljšalo samo jadralne sposobnosti.
Model je dobil precej večjo fineso kot če bi ga strimal z višino da ne pumpa.
Pri full gasu + malo vetra pa je se je vzpenjal skoraj navpično vendar zaradi tega ni omahnil (6X3 folding prop). Motorček sem imel vtečen v vodi in nastavljen
timing.
V brezveterju pa je veeno bilo treba rinit višino dol. V glavnem
pri telstarju miksajo kake 5-10 % višine na dol v full gas- tisti ki imajo
pač to možnost.

Zakaj govorim v pretekliku?
Ker sem mojemu Telstarju v zraku odlomil krilo in je sedaj v generalni
obnovi... kmalu bo fertik.
LP,|co
Uporabniški avatar
Icoman
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.02.2004, 11:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Vombat » 03.09.2004, 16:54

Hvala Mc gayver. Samo je preveč dela da bi šel zdaj na novo rezat prednji del. Še posebej ker se bližajo tekmovanja.

Pa še nekaj o timingu. Sem že gledal poste na tem forumu a še vedno nekaj ne vem. Posebnega orodja za to nimam (še), sem pa probal že s kleščami obrnit pa ne gre. Kdo ve kako se to "na roke" naredi?
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Vombat » 03.09.2004, 20:49

Na zadnje sem že našel linke tko da ni treba odgovarjat
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Vombat » 04.09.2004, 14:10

Vombat napisal/-a:Hvala Mc gayver. Samo je preveč dela da bi šel zdaj na novo rezat prednji del. Še posebej ker se bližajo tekmovanja.

Pa še nekaj o timingu. Sem že gledal poste na tem forumu a še vedno nekaj ne vem. Posebnega orodja za to nimam (še), sem pa probal že s kleščami obrnit pa ne gre. Kdo ve kako se to "na roke" naredi?


Malo prej sem probal timing naredit. Poskus se je izjalovil. Motor sem dal v šrauštuk in močno zategnil. Potem sem probal z kleščami obrnit vendar ni šlo. Zato sem vse zaskočke malo odmajal stran in obrnil zadnji del motorja z 3 stopinje. Fora je bil potem ko nisem mogel več dati nazaj tistih zaskočk in se mi je motor skos obračal. Nekako sem pol to zategnil, čeprav še ne dobro in vidim da se noče vrtet os. Malo pogledam notri v motor in vidim da je počil magnet (najbrž sem preveč zategnil motor).

Ugotovitev:

Pusti timing na meru, če nimaš orodja in ne znaš :)
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Vombat » 04.09.2004, 14:20

Še eno vprašanje imam, da ne bom odpiral nove teme.

POMOČ PRI BATERIJI :oops:

Imam Kan 650 imam problem pri polnjenju. Ko dam manual polnenje naštimam tok polnenja 0,7A. A meni napolne SAMO do 620mah. Potem konča!!?? Zakaj napolni samo tako malo? Sicer je res da če dam potem čez par minut šeenkrat polnit, nastavim nižji tok polnenja (ponavadi 0,4A) in potem napolni še dodatnik 60mAh. A če to seštejemo je še vedno samo 680mAh. Bral sem da imajo te kanke do 730mah.

Če pa polnim v automatic modu, pa mi napolne do približno 650mah, ko dam potem še dopolnitev 0,7A mi pa še tam okoli 50mAh napolni. Skupaj torej 700.

Ko sem danes napolnil z tokom 1C (0,7A) mi je napolnilo SAMO do 590. WTF! Dal sem še dopolnitev in ta mi da še 57mAh.

Zakaj tako malo napolne? Celice so nove in majo ene 12 ciklov
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Vombat » 05.09.2004, 10:48

Anyone?
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a kiwi » 06.09.2004, 09:13

Hi!

Ali so bile celice do konca izpraznjene?
Ali celice praznis s kekci?

Ce celice niso bile do konca izpraznjene potem je to lahko vzrok.

Pa se mimogrede kateri polnilec uporabljas?

Lp Bostjan
samo da leti !!!
Uporabniški avatar
kiwi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 376
Pridružen: 29.04.2003, 08:30
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a Vombat » 06.09.2004, 13:51

Celice ne praznim s kekci ampak z polnilcem. Ta je Robbe Power Peak Ultimate Li. Sprazni mislim da okoli 0,8 ali 0,9 na celico. Torej ne bi smel biti problem.

Zdaj ko sem malo bolj gledal do koliko napolne sem videl da mi skoraj zmeraj napolne do okoli 630mah, potem pa še dopolnitev 55mah. Tko da najbrž je to dost. Čeprav mi je prej nazaj bolj napolnilo.
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a kiwi » 06.09.2004, 14:57

Hi!

Mozno je da niso vse celice enako prazne in ti zato ne more poriniti v njih vec. Moje KAN 650 sprejmejo pri polnjenju priblizno 730 Mah pri polnjenju z okoli 0,8 A. Sicer intelli ne zna izmeriti tocne kapacitete ampak jo preracunava glede na cas polnjenja. Vendar pa sem jaz moje kane takoj po sestavljanju v komplet najprej napolnil vsako posebej in jo se dopolnil, tako da so bile do konca polne. Nato sem se cel komplet skupaj enkrat dopolnjeval. Potem pa sem celi pack spraznil na zarnico in ko je nitka v zarnici ugasnila sem priklopil se kekce in tako so bile celice resnicno izpraznjene na enake napetostne nivoje. Tako tretiram celice ze ves cas ko jih mam in delajo brez problemov. Tudi napetostni cutoff se lepo pozna, ko jim energija poide.

Lp Bostjan
samo da leti !!!
Uporabniški avatar
kiwi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 376
Pridružen: 29.04.2003, 08:30
Kraj: Ptuj - okolica


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron