gril, ne bluzi!
za ležaje 1-3 velja:
z gumo zaprte ležaje je enostavno odpirati in jih jaz odpiram in čistim na dve tekmi!
čistim ga v bencinu (operem), namažem pa odvisno od prihajajoče tekme. če se gre na nož je potem to lahkotekoče olje (trinity, tornado,...), sicer pa novarossijeva mast, ki ima malce večji kotalni upor!
sam ne priporočam grafitne masti, ki na kotalne elemente deluje abrazivno!
odpiram in čistim vse ležaje, razen tistega na glavni gredi (menjalniku), do katerega pa tudi umazanija težko pride, ga pa sicer mažem!
s kovino zaprte ležaje ne odpiram, jih pa podmazujem s trinity oljem pred vsako tekmo. čistim jih pa s serpentovo gumo za čiščenje.
ležaj menjam, če in ko s ev njemu pojavi velik kotalni upor zaradi umazanije, ki zaide v notranjost!
ležaj 4 (potisni ležaj)
namažem ga pred vsako vožnjo posebej (kvalifikacije, polfinale, finale)
uporabljam novarossijevo mast, rjavo!
ležaj 5 (sprednji enosmerni)
načeloma čistim tudi vsake dve tekmi, sicer pa na vsako vožnjo dodam kapljico one-way ljuba od serpenta. za dodajnaje uporabljam brizgo, ki jo je nek đanki odvrgel na otroškem igrišču

(glej spodnjo sliko, rdeča vsebina)
ležaj 6:
ima mazanje zagotovljeno od motorja! sicer pa vsake toliko časa dodajam posebno olje za motorne ležaje, ki se veže na kovinske elemente in je vodoodbojno (glej vsebino zelene brizge na spodnji sliki), menjam pa ga ko se ga sliši!
za dodatne skrivnosti pa le vprašaj, rade volje odgovorim!
slika:
moj avto ob vzdrževalnem servisu po tolminski tekmi;