Napisal/-a Kalimero » 24.10.2004, 14:23
Evo, da ti ja kažem kak to gre;
Raynoldosv broj možeš nač i izračunat samo kod amortizera. On ti daje informaciju, dal je flow turbulent il laminar!
Brojka ovisi o brzini, kojem bat kreče u cilindru, od ulja i od bušotina!
I kako je roll cener ovisan od brojke? Jednostavno!!!
Brojka zavisi od podešenja amortizera! I kako bi svi trebali znati da se roll centar mijenja od visine auta; onda to znači da kak brzo se auto podesi u zavoju, tak brzo se mijenja roll centar. I kako je tvrši amortizer, sporije se mijenja visina roll centra! Raynoldsova brojka pojavljuje se amortizeru, i onda, veča je brzina, veča je brojka, tako da veči je Raynoldsov broj, brže se mijenja roll centar!
Ali pravo da ti kažem, uopšte nemam pojma kaj ti to treba znat, nikad ja nisam to računao a dovoljno dobro vozim mog serpenta, jebeš Rejnoldsa gore ili dole!
Pa da neće netko da misli da sam to znao na pamet; Pročitao sam Car Handling and Racing Guide!
P.s.: nisu svi oni što imaju puno postova o automobilima NAJPAMETNIJI, jel???
Pozdravljam vas sve!
Kalimero, king of the road