zanimivo branje, kajne?
ob vsem tem se mi postavlja eno res idiotsko vprašanje....
le kako je mugen zmagal na svetovnem prvenstvu, ko pa sta s serpentom enako hitra po ravnini a je serpent v ovinkih toliko hitrejši
predno sem avto kupil sem tudi sam bral da je mugen v ovinkih podkrmarjen....
ampak podkrmarjen je le z originalnim setupom! ko zamenjaš ackerman iz a-b na c-d (2 minuti dela) in za 1mm spremeniš downstop je avto nevtralen. če popraviš še RC je lahko kaj kmalu avto oversteer-an!
po tej nastavitvi se avto predvsem zaradi dolgih rok in enakomernejše porazdeljene teže kot serpent lahko pelje bolj konstantno.
ampak tega tovarniški voznik serpenta pač ne bo povedal, a ne! saj ne sme hvaliti tuje robe!
sam se zavedam da z mugenom ne bom hitrejši kot jernej in ostali, s katerimi sem se sedaj skupaj vozil., avto bistveno ne odloča, odloča voznik, kar vsi veste!
mi pa mugen nudi zadovoljstvo s svojo preprostostjo, enostavno dostopnimi deli, saj za zamenjavo enega serva ne rabiš podreti cel sprednji del,...
glede problemov s centaxom pa:
- a mislite da japončki res ne morejo skopirati in mogoče ob tem še izboljšati ene tako preproste zadeve kot je centax??? trije ležaji in ena vzmet??? na delovanje pa itak poleg materialov vpliva samo vzmet!
mogoče je problem predhodnih (moštvenih??) voznikov serpenta ta, da je vzmet pri mugnu zelo trda in kar je bila prej 1/10mm pri nastavitvi je sedaj recimo za tretjino manj!
kakorkoli že, edino enega se ne zavedam....
(skoraj) vsi veste kdo sem in kaj počnem. potem napišem eno objektivno zadevo, mogoče pljunek v lastno skl€do, vsi pa takoj v nasprotovanje in v prepričevanje da to ni to!!!!
ma imejte vi oranžne glave, siva ohišja, italijanski dizajn,.....
jejte cheesburger samo v četrtkih, coca-cola je itak bolj zdrava kot voda ali kozarec refoška.....
JUHU SERPENT, JUHU AMERICAN WAY OF LIFE!!!
