Stran 1 od 1

Prvega pol litra :)))

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 09:21
Napisal/-a mato
Ob veliki pomoči vseh članov MSM kluba (vsem najlepša hvala :)) sem nabavil avto in vso pripadajočo opremo in včeraj pokuril prvega pol litra. :lol: :lol: :lol:
Avto je Mantua Model Rally Race Gold 3 z motorjem OPS. Mimogrede lahko omenim na najcenejši start box Carson več kot odlično opravlja svojo nalogo (priporočam...) 8) 8) 8)
Vse je bilo v duhu spoznavanja avta in motorja. Trditve, da je OPS-a težko nastaviti, držijo. :shock:
Ne daje informacij, ali greš z nastavitvami v pravo smer, ali narobe. Na začetku mi je motor odlično štartal iz prostega teka na polne obrate, vendar ga je po treh sekundah popolnoma zamorilo, če sem imel plin do konca in sem ga moral voziti z polovico plina, čeprav je vseeno dosegel polne obrate. Vrtenje vijaka v katerokoli smer (postopoma za en krog) je situacijo samo poslabšal. Po skurjenem celem tanku ob avtu na start boksu in vrtenju vijaka v vse mogoče strani mi je uspelo bolj po sreči, kot pameti najdt približno pravo nastavitev :oops: (za več kot dva kroga v nasprotno smer od urinega kazalca od prejšnjega stanja). Avto je potem odlično pospeševal, plin je bil lahko vseskozi do konca, motor ni več ugašal. 8)
Da bi popolnoma naštudiral nastavitev mi je preprečila nesreča :? . Spektakularno je odletelo zadnje kolo pri polni brzini. Sem se pošteno namučil, da sem ga dobil. Seveda o matici ne duha, ne sluha (mimogrede, kje jih prodajajo?).
Šele takrat sem se spomnil na vijake in opazil, da jih že kar nekaj do polovice gleda iz šasije. V navdušenju sem popolnoma pozabil na njih. :oops:
Skratka, če odštejem matico, se je prva vožnja zame končala optimistično. Zvečer sem porabil malo več lepila in prilepil viljake, ki so silili na svobodo.

Sedaj pa še eno vprašanje? Avto mi pod polnim plinom sili iz ovinka. A se da to z kakšnimi nastavitvami popraviti - izbolšati. Vzmetenje je zadaj mehko, spredaj trdo, vzadaj je naklon koles 2 stopinji, spredaj 1.5 stopinje. Vspredaj imam kolesa odprta za približno 2 stopinji. Kakšen predlog?

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 10:59
Napisal/-a Fisher
Tako bos skuril motor ce ti ga je morilo si imel prevec zaprtega, kar si tudi sam z vijacenjem ugotovil. :)
OPS a sploh ni tezko nastavt, ga imam najraje, ko ga enkrat pogruntas in nastavis dela kot urica in zelo dobr leti, sploh ce malo pila prej v garazi zapoje. :)

Drgac pa avto ti sili iz ovinka, hah zadaj nared bolj trd diferencial, pa glej da imas za volan hiter servo in zelo hitro roko, ker potem ti bo pa v ovinek prevec silil. :)

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 11:31
Napisal/-a mato
To me veseli, da je potem OPS stabilen. Vendar je zapora zadnjega diferenciala skregana z logiko. Če se zapre zadnji diferencial, bo avto še bolj silil naravnost. Seveda pa je lahko moja logika napačna :lol:
Kaj točno pa si pilil. A ni ta motor že sam po sebi dovolj napiljen. Mislim, da tiste majhne procente, ki bi jih s tem dobil veliko lažje prineseš noter z dobro lego avtomobila in dobro vožnjo. Aja, servo je pa dovolj hiter.

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 13:37
Napisal/-a the team
Veš tale naš Fisher je malo veliko strojnika po izobrazbi in rad pili.Vzemi ga raje malo z rezervo. :mrgreen:
Fisher bi vse pilil, od avtočkov do žensk :wink:

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 14:30
Napisal/-a tornado
Jaz pa mislim, da ja Fisher imel v mislih obdelavo garniture v motorju.

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 14:50
Napisal/-a Fisher
Poskusi narediti bolj trd zadnji diferencial in pospesuj v zavoju, bos povedal koliko ti avto sili naravnost. :D
V F1 z samo dobro nastavitvijo nimas kaj pocet, so (smo) predobri. :D
Moras imeti tudi konkurencen motor, ce ga nimas :x
Sem pa zato na prejsni dirki v tolminu spilil motorcek za 50k sit tako, da je sel kot opsi in novarosiji za 80-90 tisoc, pil je pa tud ravno toliko. In tudi zmagal z njim, tako da....piljenje se splaca, ce ves kaj moras pilit ce ne raje ne. :)
Kaj sem pilil se pa ne govori okoli. :)

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 14:54
Napisal/-a Fisher
Theteam: Taprav se oglasa. :)
In si kaksno spilil v savudriji? :) Kadar sm te klicu si bu nedosegljiv, tko da pomoje je tvoja pilca kr dobr pilila dole. :)

Re: Prvega pol litra :)))

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 15:16
Napisal/-a ELO
mato napisal/-a:če sem imel plin do konca in sem ga moral voziti z polovico plina, čeprav je vseeno dosegel polne obrate.


Sedaj pa še eno vprašanje? Avto mi pod polnim plinom sili iz ovinka. A se da to z kakšnimi nastavitvami popraviti - izbolšati. Vzmetenje je zadaj mehko, spredaj trdo, vzadaj je naklon koles 2 stopinji, spredaj 1.5 stopinje. Vspredaj imam kolesa odprta za približno 2 stopinji. Kakšen predlog?



pod a) super, uspel si pregreti motor, če je to trajalo več kot 2-3 minute!


pod b) spredaj kolesa ne odpreti več kot 0.5st, spredaj zmehčaj amortizerje in vzmeti, zadaj daj manj stekanja kot ga imaš)
sicer pa, kake gume voziš? v rally ste vsi nekaj mahnjeni na spredaj b zadaj a gume, daj spredaj enake kot zadaj pa boš videl! avto sicer težji za peljat, moraš biti bolj miren in tekoč, v ovinkih pa boš neprimerni hitrejši!

vglavnem, avto nastavi tako, da se ti bo z enakimi gumami na vseh oseh dobro in predvidljivo peljal. ko boš to dosegel boš car!

pa še nekaj, http://www.loctite.si/ HALOOOOO????!!!!??????

OdgovorObjavljeno: 03.09.2003, 15:20
Napisal/-a ELO
[quote="mato"]Če se zapre zadnji diferencial, .............. quote]


....... bo zunanja guma dobila nekaj moči od pregretega OPS-a, kar pomeni da se ji bo "traction circle" spremenil, predvsem v slabost bočnega oprijema, kar bo povzročalo bočno oddrsavanje!


and here we go, we got some oversteer response!!!!!!!

OdgovorObjavljeno: 04.09.2003, 09:14
Napisal/-a mato
Elo hvala za izčrpne informacije. :idea: :idea: :idea: