Stran 1 od 1
Neujemanje karoserije s podvozjem

Objavljeno:
08.09.2003, 09:07
Napisal/-a UFOking
Pozdravljeni!
Nujno potrebujem pomoč oz. nasvet!
Sem začetnik in sem si v petek v Avstriji v trgovini Conrad kupil svoj prvi avtomobilček.
Podvozje in karoserija sta bila v kompletu. Podvozje: Carson CE - 4 šasija in karoserija Opel Astra V8 Coupé.
Potem pa se komando Acoms Techniplus AP-202/40 ter baterije in polnilec.
Zdaj pa prva težava: Karoserija se ne ujema s podvozjem, kljub temu da je bila v kompletu. Sprednji odbijač na podvozju je preveč ven in zato karoserijo nikakor ni mogoce namestiti, edino da odbijač zmanjšam (peno stran porežem). Zanima me ce to je tako, pa moreš še kaj sam tukaj postorit al to ne bi smelo tako biti, ker je bil namreč komplet.
Drugi problem pa je namestitev servota za naprej/nazaj.
Ko dam joystick na komandi čist naprej (do konca), Gre tista palčka na regulatorju cist do konca, kjer vec ni napetosti in avto vec ne gre naprej.
Pa vcasih se palčka sploh ne vrne nazaj na stedino, kjer ni kontakta (kjer motor ne deluje) in tako ima šasija že kr nekaj prask:-(
Kaj storiti?
Se opravicuje za to, ker je vse tako po domače povedano
LP!
Domen

Objavljeno:
08.09.2003, 09:18
Napisal/-a tornado
Predvidevam, da imaš t.i. mehanski regulator. Če je tako moraš to z uravnavanjem hodov servoja postavit v pozicijo, da deluje optimalno. Komanda je vejetno mehanska, kjer ne moreš nastavljati hodov.
Lp Rado

Objavljeno:
08.09.2003, 09:45
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Zaradi karoserije poreži stran toliko pene na odbijaču da bo pasalo!!!
Ni napaka je le taka oblika karoserije ....


Objavljeno:
08.09.2003, 09:55
Napisal/-a Jaro
Če imaš navadno komando, ki nima možnosti nastavitve odklonov moraš pač najti primerno dolžino ročice na servo motorju. Ponavadi je pravilne hode mogoče doseči brez večjih težav.

Objavljeno:
09.09.2003, 22:16
Napisal/-a UFOking
Tako, avtomobilček je dokončan.
Zdaj me pa še samo zanima, zakaj se tista neka stvar, nevem točno kaj bi tisto naj bilo, tako segreva. Zgoraj piše, pozor ne prijemaj, vroče! Samo pri meni je to malo preveč vroče. Spodaj se je kr neki pvc stopil.
Aja, pa zanima me še kaj je to spodaj, na sliki (ne se smejat, samo ne vem kam naj to dam oz. za kaj naj uporabim)
LP,
Domen

Objavljeno:
09.09.2003, 22:22
Napisal/-a UFOking
Tukaj pa je še slika od avtomobilcka.
Označeno je tudi tisto kaj se tak nenormalno segreva.
LP,
Domen

Objavljeno:
09.09.2003, 22:27
Napisal/-a 2Fast&2Furious
tisti pol obročki so za podstavljat amortizerje!!!
probaj zatakniti na amortizer

prvo pa feder malo napni da bo odmaknjen, tako boš lažje zataknil
lp

Objavljeno:
09.09.2003, 22:57
Napisal/-a mihah
Tej stvari se reče upor. Upor na katerem se izgublja energija, ko imaš mehanski regulator v 1. ali 2. poziciji (če ima tri pozicije). Namesto, da bi šla vsa energija v motor, se ti je del porablja na uporu, ki pa se greje. Avto pelje zato počasneje. V navodilih najbrž piše, da ni priporočljivo peljati avta dlje časa v 1. in 2. poziciji na regulatorju.
Ko ti bodo finance dovoljevale si omisli elektronski regulator.

Objavljeno:
09.09.2003, 23:02
Napisal/-a UFOking
Kolk pa stane elektronski regulator?
LP,
Domen

Objavljeno:
10.09.2003, 10:40
Napisal/-a mihah
Poglej med male oglase, drugače pa malo povprašaj po naših modelarskih trgovinah. Če nočeš vrtet telefona, lahko poskusiš srečo na
http://modelarji.com/phpbb/viewforum.php?f=14
LP
Miha

Objavljeno:
10.09.2003, 10:46
Napisal/-a tejko11
oj, če želiš imam jaz doma za prodat en regulator
GM V12xc(eden najboljših regulatorjev)

cena novega je cca 225€, jaz ti ga dam za 120€(rabil sem ga samo 1 krat na dirki v sežani)
Če te še kaj zanima me pokliči na tel.031881448/Matej

Objavljeno:
12.09.2003, 09:51
Napisal/-a UFOking
Zanima me še nekaj!
Kaj je boljše: sprejemnik na avtomobilčku imet vezan na glavno baterijo al posebej - na druge baterije, ker zraven sem namreč dobil nastavek za baterije, posebej za sprejemnik?
Hvala in LP,
Domen

Objavljeno:
12.09.2003, 10:21
Napisal/-a mihah
Živjo Domen,
obstajata dva načina napajanje elektronike (sprejemnik+servomotorji+(el.regulator hitrosti).
Iz glavnih akumulatorjev preko t.i. sistema BEC (Battery Elimininator Circuit). BEC je lahko vgrajen v el. regulator hitrosti ali pa v sprejemnik. Če je v regulatorju, regulator napetost iz glavnih akumulatorjev prek kabla, ki gre v sprejemnik napaja le tega kot jasno tudi servomotor(je). Če pa je BEC vgrajen v sprejemnik, pa je potrebno priključiti glavne akumulatorje nekako na sprejemnik, to se naredi kar da se zalota na glavne akumulatorje servokabel, priključek pa po navadi priključi v sprejemnik tam kjer je za akumulatorje.
Rešitev z BEC ti prihrani strošek in maso sprejemniških akumulatorjev, vendar je zadeva lahko bolj občutljiva na motnje, kriza je lahko tudi, ko zmanjka sokca iz glavnih akumulatorjev. Večina BEC sistemov ima zato LVC (low voltage cut off), da zagotovi še dovolj energije za sprejemnik in servomotorje, da stvar ne crkne popolnoma (pri letalih...)
Druga rešitev je brez BEC. Sprejemniški akumulatorji so lahko različnih velikosti od "drobcenih" 1/3 AAA, masa nekaj g; pa do v večini primerov mignon oz AA velikosti odvisno od uporabe. Zagotoviti moraš, da so akumulatorji vedno dovolj polni, če ne zadeva ne bo delala oz. se lahko pojavijo (usodne) motnje. Pa tista škatlica kot držalo za mignon/AA akumulatorje tudi ni varna zadeva. Akuji hitro padejo iz ležišč. Deloma je rešitev kaka zatezka ali pa izolirni trak, vendar je najbolje imet spajkan paket.
Je pa nekje še trejta rešitev - kombinacija BEC in sprej. akujev. Splača se prebrat navodila regulatorja oz sprejemnika, če to omogoča, v nasprotnem primeru se lahko pojavi magični dimček.
LP
Miha