Stran 1 od 1

Friziranje motorja za avto!

OdgovorObjavljeno: 07.01.2004, 20:56
Napisal/-a Kalimero
Kdo bi mi povedal kako naj sfriziram motor za moj avto Serpent 950?

Motor ki ga imam je Rossi 21 in ki ima serijsko 2.9konja!

Kaj naj naredim, da ko začnem pomladi trenirat da bo avto hitro šel?

Pa da bo motor zdržal dlje!!!

Hvala za odgovore!

OdgovorObjavljeno: 07.01.2004, 21:36
Napisal/-a SERPENT
Kaj naj naredim, da ko začnem pomladi trenirat da bo avto hitro šel?

Pa da bo motor zdržal dlje!!!


To dvoje na žalost ne gre skupaj: ali eno ali drugo :?

Osebno ti odsvetujem vsakršno predelavo, če pa že hočeš, pa si preberi nekaj knjig o dvotaktnih motorjih, da boš sploh vedel, kako kaj deluje.

lp
Jernej

OdgovorObjavljeno: 07.01.2004, 22:11
Napisal/-a tornado
Ko boš obvladal avto z tem motorjem vsaj 75% začni z takšnim razmišljanjem. Še prej pa preberi članke in debate o avtih, njihovi obvladljivosti, zakonitostih....... O teh vprašanjih in dilemah se je na tem forumu že govorili.
Tudi najbolj ''našpičen'' motor ne pomeni uspeha.

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 08:10
Napisal/-a ELO
tornado napisal/-a:
Tudi najbolj ''našpičen'' motor ne pomeni uspeha.


to res ne, sam je pa fino videt kako po ravnini zacvili! mene je kar strah, zato vedno zamižim ko ga po kaki dolgi ravnini pritisnem! hehe

zadnjič sem našel en dober članek o port timingu modelarskih motorjev, pa o tem, kako vstopne kanale brusit glede na njihovo šteevilo! res zanimivo branje......

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 18:52
Napisal/-a šupak
kalimero
prodaj da daš dva motora gor, enega za predno os, enega za zadno os!
Pa boš mel pol 2,9+2,9= 5,8 kona, tok nema nobeden, boš šeu hitrej ko Vuga!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 19:13
Napisal/-a Kalimero
šupak napisal/-a:kalimero
prodaj da daš dva motora gor, enega za predno os, enega za zadno os!
Pa boš mel pol 2,9+2,9= 5,8 kona, tok nema nobeden, boš šeu hitrej ko Vuga!


Ne se ti norca delat!

To kar sem napiso sem mislio resno!!

Zanima me kaj se da naredit da bo šlo hitreje pa še bolj!

Avto še nisem peljal tega ki ga imam, sem pa prej vozil rally race! Pa je bil motor premalo močen, čeprav je bil Force!

Usput, kaj je Vuga?

OK?

Hvala!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 19:47
Napisal/-a ELO
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:? :? :? :? :? :? :? :?

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 20:11
Napisal/-a tejko11
Jernej Vuga je zelo prijazen človek in hkrtai tudi serpentov team driver :!: :D :!:
V Sloveniji kraljuje v razredu 1:8C. Na forumu ga najdeš pod nickom SERPENT :!:

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 20:57
Napisal/-a Kalimero
Jaz sem pa mislio da je to kakšen neznani meni model avta!

Jao kolk še ne vemo mi, kajne?

To, da je kraljevski razred modelarstva ce pa vem!

http://www.mantua-model.si/black-one.htm

Ampak jaz sem si kupio Serpent 950, ker je novejši avto!

Pa ima zato Karbonsko ploščo in vse to!

Ciao!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 22:33
Napisal/-a Čur
Moje mnenje:
1/ 1:8C je edini model avta, ki je hitrejši od misli

2/ Za začetek je popolnoma dovolj motor z 2,9 KM. sam avto je težak cca 2,5 kg, kar pomeni, da je več kot 1KM na kg, to je skoraj kot pri F1. Pospeški so pod 2 sekunde, to je skoraj toliko kot strel s slabo zračno puško.

3/ friziranje - še slab frizer ti lahko frizuro skvari, kaj šele neiskušen modelar na tako majhnem in zahtevnem motorju

4/ Boš videl ko ga boš probal vozit, spoznal boš, da ni vse v moči motorja.

Veliko sreče pri prvih vožnjah!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2004, 23:15
Napisal/-a SERPENT
Se popolnoma strinjam s Čurom, celo 2,9KM je za začetnika preveč :lol:

lp
Jernej Vuga :lol:

OdgovorObjavljeno: 09.01.2004, 08:02
Napisal/-a ELO
čur, a ti tudi zamižiš ko na ravnini gas na C-ju nabiješ?

ej, kateri motor pa ima serijsko 2.9konja?

namreč ev5 ms ima Max. power: +2.5 hp at 32.000 rpm Max. rpm: 46.000 rpm

elo bi tut meu tak motor k ma že v osnovi 2.9KM

OdgovorObjavljeno: 09.01.2004, 09:15
Napisal/-a SERPENT
Če pogledaš na http://www.novarossi.com , boš videl, da ima R1 deklariranih 2.8HP (se mi zdi). Zato ima MS toliko kot R1 + 5% (deklarirano). Moč pa je nekoliko bolj linearno razporejena kot pri R1, kar si verjetno tudi sam opazil.

lp
Jernej

OdgovorObjavljeno: 09.01.2004, 12:50
Napisal/-a ELO
opazil sem, da r1 veliko bolj sune v spodnjih in srednjih vrtljajih, ms pa je res bolj zvezna skozi celotno območje!

vsaj filing sem imel tak! lahko da se motim....

OdgovorObjavljeno: 09.01.2004, 17:07
Napisal/-a Čur
čur, a ti tudi zamižiš ko na ravnini gas na C-ju nabiješ?


Ne, jaz ne mižim, ker ni potrebe - že po "defoltu" slabo vidim /povojna generacija/