Aguru jeva šola

Pozdravljen modelar
Ker vem, da se vsi dobro počutimo ko želimo neko novost uporabiti na svojem avtomobilu, sem se odločil, da malo prevedem, oziroma napišem tudi kakšno svojo izkušnjo iz področja nastavljanja avtomobila. Moj namen je, kot vidite, približati to področje naših modelov vsem, ki še ne popolnoma razumemo kako se naši modeli obnašajo na progah, (medtem ko jih ne gledamo in obožujemo v boksih ali doma zraven postelje(tudi to nekateri delamo
))
Se zavedam, da podobnih informacij se na internetu pa tudi v drugačnih oblikah dobi ogromno, ampak pred kratkim sem naletel na serpentovo knjižico »Setup Book«, ki jo verjetno že veliko slovenskih modelarjev ima doma, ki me je zelo navdušila. Na začetku ima ta priročnik nekaj osnovnih razložitev za nastavljanje avtomobila, ki naj bi jih vsi že obvladali (jaz sem med tistimi, ki se še učimo
), drugi del pa je sestavljen iz zahtevnejših nastavitev optike avtomobila, med katere spet spadajo tudi nastavitve iz osnovnih nastavitev (zato se tudi jaz še vedno učim…hehe). No, da ne bom preveč dolg in da preidemo k zanimivejšim stvarem, ki bi jih rad delil z vami, naj vam še povem, da je na koncu te knjižice tudi zanimiva tabela (no, pa smo že pri zanimivostih), ki nam lahko zelo hitro in enostavno pomaga pri nastavljanju avtomobila, med treningom na parkirišču ali med nestrpno nedeljsko dirko, kjer vsi iščemo tisti magičen oprijem.
Naj vam povem, da tisti magičen oprijem pravzaprav ni tako magičen kot si ga predstavljamo. Oprijem, ki ga dobimo na sprednjem delu avtomobila z določeno nastavitvijo ni zastonj, ampak je odvzet na zadnjem delu avtomobila!
Lahko se vprašate zakaj sem si zamislil, da vam začnem to pisat, čeprav bo večini to nastalo dolgočasno, ampak upam da bo moje pisanje le koga navdušilo in se bo iz njega lahko kaj naučil. Naj vam povem razlog, ki pa tudi vsaj nekaterim drugim modelarjem ni tuj.
Pri avtomodelarstvu se srečujemo z veliko izzivi, vsak po svoje zahteva določeno mero naše pozornosti in raziskovanja po odgovorih. Najvažnejša povezava pri razumevanju našega modela, pa je: razumevanje (to kar vam bom jaz poskušal predstaviti) nastavitev modela, ter občutek do modela. Če imamo oboje, bomo ob postanku v boks vedeli kako se je avto obnašal na progi in imeli idejo kako zdrs zadnjega dela avtomobila v ovinku odpraviti.
Ker se tudi sam podajam takim izzivom, bi vam rad najprej predstavil tisto prvo pot, ki nas bo vodila do uspeha na dirkah, torej samo razumevanje različnih nastavitev. Za doseg občutka do modela, pa bo potrebno čim več treninga in vožnje z modelom na progi.
Torej to naj bi bil uvod v sklop mojega pisanja do zanimivih stvari s katerimi se srečujemo vedno ko smo v stiku z našim hobijem. Poskušal vam bom predstaviti stvari, ki se meni zdijo zanimive in pomembne. Naslednjič gremo že h Camberju in Toe-Inu, ker so to stvari ki jih najlažje opazimo na avtomobilu
Lep pozdrav
matej

Ker vem, da se vsi dobro počutimo ko želimo neko novost uporabiti na svojem avtomobilu, sem se odločil, da malo prevedem, oziroma napišem tudi kakšno svojo izkušnjo iz področja nastavljanja avtomobila. Moj namen je, kot vidite, približati to področje naših modelov vsem, ki še ne popolnoma razumemo kako se naši modeli obnašajo na progah, (medtem ko jih ne gledamo in obožujemo v boksih ali doma zraven postelje(tudi to nekateri delamo

Se zavedam, da podobnih informacij se na internetu pa tudi v drugačnih oblikah dobi ogromno, ampak pred kratkim sem naletel na serpentovo knjižico »Setup Book«, ki jo verjetno že veliko slovenskih modelarjev ima doma, ki me je zelo navdušila. Na začetku ima ta priročnik nekaj osnovnih razložitev za nastavljanje avtomobila, ki naj bi jih vsi že obvladali (jaz sem med tistimi, ki se še učimo


Lahko se vprašate zakaj sem si zamislil, da vam začnem to pisat, čeprav bo večini to nastalo dolgočasno, ampak upam da bo moje pisanje le koga navdušilo in se bo iz njega lahko kaj naučil. Naj vam povem razlog, ki pa tudi vsaj nekaterim drugim modelarjem ni tuj.
Pri avtomodelarstvu se srečujemo z veliko izzivi, vsak po svoje zahteva določeno mero naše pozornosti in raziskovanja po odgovorih. Najvažnejša povezava pri razumevanju našega modela, pa je: razumevanje (to kar vam bom jaz poskušal predstaviti) nastavitev modela, ter občutek do modela. Če imamo oboje, bomo ob postanku v boks vedeli kako se je avto obnašal na progi in imeli idejo kako zdrs zadnjega dela avtomobila v ovinku odpraviti.
Ker se tudi sam podajam takim izzivom, bi vam rad najprej predstavil tisto prvo pot, ki nas bo vodila do uspeha na dirkah, torej samo razumevanje različnih nastavitev. Za doseg občutka do modela, pa bo potrebno čim več treninga in vožnje z modelom na progi.
Torej to naj bi bil uvod v sklop mojega pisanja do zanimivih stvari s katerimi se srečujemo vedno ko smo v stiku z našim hobijem. Poskušal vam bom predstaviti stvari, ki se meni zdijo zanimive in pomembne. Naslednjič gremo že h Camberju in Toe-Inu, ker so to stvari ki jih najlažje opazimo na avtomobilu

Lep pozdrav
matej
