Stran 1 od 1

Sm nov pa me par stvari zanima

OdgovorObjavljeno: 25.07.2004, 13:27
Napisal/-a mihaz14
Živjo!!! Sm Miha in sm si pred kratkim kupu subaruja 1:8!!
Pa me par stvari zanima! A morš čist vsakič k ti crkne segret svečko? S čim izrezujete karoserijo? PA a lah sami užgete motor? Pa še par vprašan mam sam se jih zdele ne spomnm tko da jih bom sprot zastavlu!!

OdgovorObjavljeno: 25.07.2004, 19:44
Napisal/-a MC GAYVER
A morš čist vsakič k ti crkne segret svečko
?

DA


S čim izrezujete karoserijo?


majhne škarice lahko tiste za nohte

a lah sami užgete motor


Jasno

OdgovorObjavljeno: 26.07.2004, 18:50
Napisal/-a mihaz14
no pa še neki! :) Kdaj se vam je prvič strgala vrvica za vžig? k men se je dons k mi avto noče vžgt :cry: A kdo ve zakaj avto užgee pol pa čez par sekund crkne :!: :!:

OdgovorObjavljeno: 26.07.2004, 23:01
Napisal/-a VW
mihaz14 napisal/-a: A kdo ve zakaj avto užgee pol pa čez par sekund crkne :!: :!:


Po vsej verjetnosti je kriv preveč zaprt uplinjač...

OdgovorObjavljeno: 26.07.2004, 23:15
Napisal/-a MC GAYVER
ali pa zamašena "diza" na vplinjaču

OdgovorObjavljeno: 28.07.2004, 10:52
Napisal/-a mihaz14
Evo sm popravu!! Kriv je bil vplinjač! A mi lah še poveste kako morš zategnt vplinjač če se motor duži

OdgovorObjavljeno: 28.07.2004, 14:53
Napisal/-a MANTUA
mihaz14 napisal/-a:A mi lah še poveste kako morš zategnt vplinjač če se motor duži


Tega vprašanja ne razumem najbolje ?

Vsi, ki sprašujete po odgovorih, se morate najprej naučiti opisati napako in jasno postaviti vprašanje, sicer vam nihče ne bo mogel odgovoriti.

Če se vprašanje nanaša na zategovanje uplinjača, lahko na hitro opišem postopek.

Preden vijak, ki drži uplinjač v ohišju zategnete, morate poskrbeti, da je stik med uplinjačem in motorjem popolnoma čist, suh in dobro zatesnjen. Za tesnjenje lahko uporabljate originalno gumijasto tesnilo (o-ring), ki je priloženo motorju, še boljše tesnenje pa dosežete, če namesto obročka uporabite kontaktno lepilo na osnovi gume (neostik in podobno). Spoji zatesnjeni s takšnim lepilom odlično tesnijo, lepilo pa je ob razstavljanju mogoče enostavno olupiti iz uplinjača.

Ko je spoj zatesnjen se lahko lotite zategovanja vijaka ali dveh vijakov, ki držita uplinjač. Pri tem morate biti zelo previdni, saj jekleni vijaki, če so preveč zategnjeni lahko poškodujejo ohišje uplinjača, ki ga kasneje zaradi tega ni več mogoče dobro pritrditi, najhujše kar se lahko zgodi, pa je to, da odlomljeni koški ohišja uplinjača pridejo v motor in ga poškodujejo.

Vijake, ki držijo uplinjač je treba zato zategniti z občutkom, ravno toliko, da uplinjača ni več mogoče premikati z roko levo in desno. Na vijakih obvezno uporabite varovalo za vijake (locktite).

Začetniki, ki postavljate takšna in podobna vprašanja bi lahko napisali vsaj proizvajalca modela in motorja, saj bi tako lahko dobili hitrejše in bolj natančne odgovore.

OdgovorObjavljeno: 28.07.2004, 22:02
Napisal/-a VW
mihaz14 napisal/-a:A mi lah še poveste kako morš zategnt vplinjač če se motor duži


Definiraj "duši"!!!
Če imaš uplinjač nastavljen na prebogato mešanico, boš dobil iz izpuha dimno zaveso:), motor definitivno ne bo dosegal visokih obratov in navora(uspešno zamorjen)...
Izogibaj pa se "mukanju" motorja(preveč zaprta glavna igla uplinjača), kajti v tem primeru lahko hitro kaj izpridiš...

OdgovorObjavljeno: 29.07.2004, 08:08
Napisal/-a mimi
Malce mora kadit. In vedno je bolje malo več goriva kot manj.

OdgovorObjavljeno: 10.08.2004, 11:41
Napisal/-a mihaz14
s čem pucate avto??

OdgovorObjavljeno: 10.08.2004, 12:05
Napisal/-a ELO
bencin, metanol, čisto od ilirije, pač razmaščevalci.......

ne priporočam čisščenja z mr. muscolo peno za čiščenje pečic ker odstrani oz razje eloksirano prevleko!