Stran 1 od 1

X-Ray 1:18 Zobniki

OdgovorObjavljeno: 26.10.2004, 21:57
Napisal/-a Čur
Kakšne zobnike priporočate na omenjenem avtu pri uporabi osnovnega motorja 180.
Ali je 17/36 primerno.

OdgovorObjavljeno: 26.10.2004, 23:20
Napisal/-a nitro-s
JA je, če pa je proga odprta - tekoča lahko daš 19/36 ali 21/36 in bo končna brzina večja.

OdgovorObjavljeno: 26.10.2004, 23:29
Napisal/-a JC Borcy
Katera kombinacija pa je na MSM progi najboljša ???
Da si avto pripravim :D

OdgovorObjavljeno: 26.10.2004, 23:40
Napisal/-a nitro-s
Jaz sem vozil večinoma 17/36 ali 19/36, ko sem imel na modelu motor 180. :wink:

OdgovorObjavljeno: 26.10.2004, 23:55
Napisal/-a JC Borcy
Hvala

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 08:11
Napisal/-a lagnaf
Jaz trenuntno na MSM progi vozim 16/42 občasno pa tudi 15/42 ali 14/42.

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 10:54
Napisal/-a GODFATHER
300 6v race motor: 42/13 lahko pa bi šel še nižje pa nimam zobnika!

Lep dan

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 14:31
Napisal/-a MaNe
Za 180 motorje je skoraj obvezno, da imaš 42 zobnik (razen za Elite Modified motor od Oriona), odvisno je tudi od proge. Za našo progo pa 42/17, mogoče tudi nekoliko nižje.

Za 280/300 motorje pa je 42/17 že hudo, saj ima avto prehude pospeške, mein se kar penice v prazno zavrtijo. Nižje kot 42/17 jaz pri teh motorjih ne bi šel, saj se lahko zgodi, da se bodo zobniki uničili.

Dejen, če boš imel takšno razmerje bo avto nevozen, imel bo prehude pospeške. V Avstrij, na novi progi 300tke sploh ne izkoristiš. Ravnina je kratka, sama proga pa je zelo tehnična in zaprta.

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 15:48
Napisal/-a GODFATHER
Vozil sem v soboto in je šlo super. Lahko bi šel še nižje ker se motor sploh ne zvrti. S tem zobnikom je šlo ravno ok. Saj pravim nekje 12 ali 11 bi imel. Če ima kdo se priporočam.

Drugi so gledali in lahko potrdijo kako moja 300-tka gre. Zelo lep zvok!!!

Drugače pa sem imel grozne motnje. Sedaj sem dal notel ferit in Sanwa 311 sprejemnik in upam da bo bolje. Mislim, da bom v teh dneh prišel malo sprobat!

Lep dan

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 16:08
Napisal/-a mihah
Dejan, če nimaš krmilnika z možnostjo vzratnje vožnje, dodaj Shottkyjevo diodo.

Delno bi tudi zaleglo kratko utekanje vodo.

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 17:49
Napisal/-a MaNe
Dejan upam, da prideš v soboto, da malo pomeriva moči.

Pa še dosti bi nas naj bilo.

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 17:52
Napisal/-a grilnet
Jst pridem!


LP

Re: X-Ray 1:18 Zobniki

OdgovorObjavljeno: 27.10.2004, 21:38
Napisal/-a Čur
Vprašanje:
Čur napisal/-a:Kakšne zobnike priporočate na omenjenem avtu pri uporabi osnovnega motorja 180.
Ali je 17/36 primerno.



Hvala za odgovore!

OdgovorObjavljeno: 28.10.2004, 14:07
Napisal/-a MaNe
Žal smo mlo zašli s teme.

Če, boš vozo pri nas daj 42/17, ali pa še nekoliko nižje.
180 so nekateri kurili kar po vrsti, ker so imeli previsoko razmerje.
Čim nižje tem boljše je, Jože.

OdgovorObjavljeno: 28.10.2004, 20:15
Napisal/-a TECHNiC
Tyco napisal/-a:Če, boš vozo pri nas daj 42/17, ali pa še nekoliko nižje.


Potem se pravi, da je razmerje ca. 2,5:1 pa na speed 280 motor. :shock: :shock:

Kak težke pa potem imate avte, ker se mi zdi to razmerje zelo majhno, se ne prekuri motor?

LP!

OdgovorObjavljeno: 28.10.2004, 22:47
Napisal/-a MaNe
To je razmerje zobnika na motorju in pogonskega zobnika. Razmerje iz motorja na kolesa je večje kot je to, saj so vmes še zoniki na diferencialu.

OdgovorObjavljeno: 29.10.2004, 06:21
Napisal/-a TECHNiC
A bi lahko kdo zmeril prestavno razmerje med motorjem in kolesi, če ni pretežko? :wink:

LP!

OdgovorObjavljeno: 29.10.2004, 09:15
Napisal/-a Avtek
Saj ne bo pretežko ne?

Kašen premer gum date na prenosu 1:3?