Stran 1 od 4

MUGEN, MRX-4!

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:24
Napisal/-a ELO
pozdravljeni modelarji.

v nadaljevanju bom podal kratko reportažico sestavljanja mugena mrx-4, ki je avto kategorije 1:8C

pa začnimo.....

avto pride v emabalaži, ki roko na srce, ni preveč atraktivna

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:27
Napisal/-a ELO
vse zadeve so zapakirane v označenih vrečkah in nasute v osnovni karton

Slika



poleg sestavnih delov dobite zraven še osnovno orodje (imbusi), nekaj malega vezic, olje za amortizerje ter specialno mast za zglobe.

zraven so tudi navodila in nalepke:
Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:28
Napisal/-a ELO
navodila so črnobela, a pregledna in dokaj nezahtevna za branje oziroma razumevanje.
Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:30
Napisal/-a ELO
najprej se sestavlja vse sklope jermenic ter zavorne obloge, ki se prav tako kot pri serpentu lepijo na kovisnko osnovo.

tu se prične užitek sestavljanja, saj je sestavljanje tipa "ata-na-mamo" ali "jaz-na-jasmino", kar pomeni da vse paše tako kot mora!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:32
Napisal/-a ELO
sledi sestavljanje prednjega dela, pri katerem ni bistvenih odstopanj od serpenta.

kvaliteta brizganja plastike je boljša od serpentove, je pa potrebno ulitke odščipniti od dolivkov!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:33
Napisal/-a ELO
tudi sestavljanje "middle bearing blocka" je identično seprentovemu, ampak tudi po več kot desetih sestavljenih avtov s tem kosom moram ta kos vedno sestaviti 2x, namreč prvič vedno pozabim vtakniti jermen!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:36
Napisal/-a ELO
naslednja slikica prikazuje sestavljen celoten sprednji konec!

Slika

ne glede na to, da pinov nisem poliral zadeva deluje brezhibno, za razliko od 950-r, pri katerem sem prosto padanje rok dosegel šele z gretjem v pečici

clip (manj kot 1MB) na spodnjem linku prikazuje delovanje prednje preme:
http://www.elo.si/minerva/razno/mugen/a ... %20004.wmv

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:37
Napisal/-a ELO
če sledimo navodilom je nalednji korak sestavljanje glavne gredi!

luknje v aluminijastih kosih so standardne in jih nisem jaz vrtal!

lep izdelek, ki na gredi nič ne opleta!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:38
Napisal/-a ELO
sledi sestavljanje zadnjega sklopa.

priložen disk je iz enega kosa ter je prisilno hlajen!

stabilizator nima zračnosti, saj lahko le-to z ustreznimi vijaki odpravimo!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:39
Napisal/-a ELO
sledi nameščanje zadnjih rok na ploščo.

pri tem pazimo na ustrezen izbor elementov, saj lahko z menjavo nekaterih sklopov spreminjamo geometrijo zadnjega dela.

roke so dosti daljše kot pri 950-r, kar je ugodno!

Slika

Slika

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:41
Napisal/-a ELO
tudi delovanje zadnje preme je brezhibno!
vse brez poliranja ali "popuščanja" v pečici!

http://www.elo.si/minerva/razno/mugen/a ... %20014.wmv

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:43
Napisal/-a ELO
sledilo je sestavljanje amortizerjev!

Slika

ti so v osnovi aluminijasti, s teflonskimi batki.

delovanje amortizerjev je brezhibno, brez zatikanja!

sestavljanje je enostavno, saj se elementi lepo ujamejo in ni problemov pri vijačenju zgornjega dela, kot je to pri plastičnih tulcih!

odzračevanje amortizerjev sem "dogajal" preko noči!

Slika

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:45
Napisal/-a ELO
amorizerje z vzemtmi sem namestil na avto.

naj na tem mestu omenim, da se lahko uporabijo tudi serpentove vzmeti!!!

Slika

Slika

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:48
Napisal/-a ELO
sledi sestavljanje radio plošče...

malce me je zmotilo, da v setu ni servo-hornov, tako da sem moral uporabiti servom priložene.
čeprav sem kasneje za servo plin/zavora našel serpentovega in sem tega tudi uporabil!

v setu je več nastavkov za različne serve, tako da se lahko brez problemov kakovostno pritrdi kakršenkoli servo.

Slika



na ploščo sem dodal še rezervoar, ki je v celoti sestavljen, vključno z "niplčki" za nadtlak in odvod goriva!

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:52
Napisal/-a ELO
sledi korak, pri katerem sem dobil dva siva lasa, predno sem ugotovil kje je problem!

gre namreč za nameščanje sklopke;
Slika

ko sem namestil potisni ležaj le-ta ni imel nič "end-playa".

meril sem in razmišljal, ter na koncu ugotovil, da ima novamegin motor malce prekratko os.
me prav zanima, če bi s klasičnim "neserpentovim" motorjem tudi imel ta problem!

no ja, problem sem na koncu rešil tako, da sem glavni konus na zadnji strani na vodobrusnem papirju skrajšal za 0,2mm

Slika

problem je bil rešen in lahko sem dokončno sestavil sklopko
Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:53
Napisal/-a ELO
motor sem nato dal na avto

Slika

...ter mu takoj zaščitil odprtine v katere lahko pride kakšna smet

Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 18:55
Napisal/-a ELO
tako, avto je skoraj končan, v nadaljevanju pa vam pošiljam še nekaj sličic posameznih detajlov!

napenjalec stranskega jermena:
Slika

zadnji del:
Slika

pogled na zares lep izdelek, sklopka in menjalnik:
Slika


pogled na sprednji del:
Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 19:01
Napisal/-a ELO
boljši del tega avta, homo zglobi na prednjih kolesih! nič več poplesovanja polosi...

Slika

Slika

Slika

pogled od zadaj na dolge roke :)
Slika

Slika

vzvod zavore, brez vzmeti za vračanje a vseeno deluje fenomenalno, tudi zahvaljujoč dvojnemu uležajenju s krogličnimi ležaji (serpent ima tu drsne ležaje, kao!)
Slika


sprednji del
Slika

detajl rezervoarja:
Slika

front one-way
Slika

detajl sprednje zgornje desne roke
Slika

pogled od spodaj:
Slika

pogled od spodaj na servo saver:
Slika

pa še kr en tehnični detajl:
Slika

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 19:04
Napisal/-a Parky
Res si lepo speljal to zadevico...pohvale ;)

OdgovorObjavljeno: 21.11.2004, 19:10
Napisal/-a ELO
skratka, lep in zanimiv izdelek, ki ima naslednje lastnosti, če ga primerjamo z bolj skomercializiranim serpentom:


BOLŠE PRI MUGENU
-kvaliteta izdelave
-uporabljeni materiali
-detajl zavore
-vpenjanje koles in varovanje vpenjala
-dimenzije jermenic
-amortizerji
-dostopnost do sklopov
-izredno ujemanje delov
-gladko gibanje prem brez zatikanj
-vpetje koles
-možnosti nastavljanja
-manj zračnosti v krmilnem mehanizmu
-boljše tolerance
-preprost izgled


SLABŠE PRI MUGENU:
-črnobela navodila :)
-detajl sklopke (potrebno brušenje konusa pri vztrajniku)
-kolesa in servo horni niso v kompletu
-potrebo odščipovanje pozicij od ulivkov
-amortizerji so nenastavljivi ?
-preprost izgled

skratka, avto, ki bo ob ustrezni zalogi rezervnih delov pri prodajalcu velika konkurenca serpentu!!

l.p.