Stran 1 od 2

Mega by Picco ZX21 Race REVIEW

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:37
Napisal/-a ELO
pozdravljeni!

v nadaljevanju vam bom s fotografijami predstavil nekaj značilnosti težko pričakovanega mega motorja iz italijanskega picco-ta!

gre za 3.5ccm motor, namenjen tekmovanju v kategoriji 1:8IC.

motor je bil težko pričakovan predvsem zaradi napovedane nizke cene, ki naj bi pripomogla k končanju upadanja tekmovalcev v tej kategoriji, ki je tudi po finančni palti zelo zahtevna!

motor zgleda tako kot na spodnji sliki, ali ej lep ali ne pa prepuščam odločitev vsakemu posebej!!

Slika

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:45
Napisal/-a ELO
motor dosega nekje 2.6 KM, maksimalno število vrtljajev pa je skromnih 36.000 vrt/min, kar je za ca 0,2KM in 10.000vrt/min manj kot smo bili navajeni pri dosedanjih motorjih z vrha kategorije 1:8IC. te razlike je potrebo upoštevati pri izbiri prenosov, nastavitvah menjalnika ter dolžine resnonačne cevi, saj se vam lahko zgodi, da če imate nastavljen menjalnik tako, da vam pri motorju NovaMega ev5 MS menja v zadnji četrtini vrtljajev, vam pri tem motorju sploh ne bo menjalo!

podatke in komercialni opis motorja najdete na http://www.mytsn.com/products/desc.asp?prid=3872

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:47
Napisal/-a ELO
sedaj se poleg motorjev že dobavljajo resonančni izpuhi mega, še kak dober teden nazaj so bili še vedno v kompletih Nova izpuhi!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:49
Napisal/-a ELO
v krivini samega izpuha je tudi tu "deviška kožica", katera moti pretok izpušnih plinov in ki se jo odstrani z rezkarjem...

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:54
Napisal/-a ELO
vplinjač je izdelan iz kombinacije kovina/kompozit, kar naj bi omogočalo manjši prestop toplote iz ohišja v vplinjač!

to je dobro zaradi hlajenja vstopne mešanice in tudi za ponoven zagon motorja ob nenadni ugasnitvi med vožnjo.

pri kombinaciji alu/alu namreč toplota iz hošija hitro prestopi v vplinjač, zaradi česar se začne vplinjevati metanol in izrivati gorivo iz vplinjača nazaj v rezervoar. ta pojav nam potem onemogoča hiter zagon motorja, kar zna med tekmo biti zelo moteče!

Slika

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 16:58
Napisal/-a ELO
ker ni varčevanja brez žrtev vam predstavim prvo posledico varčevanja.

namreč spodnji del glave je neobdelan, kar je velika zamera motorju, saj je stična površina, preko katere se odvaja toplota dosti manjša, kot pri glavah, ki smo jih poznali z motorjev NovaMega, NovaRossi, RB, MaxPower in podobnih, kar pomeni manše hlajenje motorja!!!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:02
Napisal/-a ELO
tudi naslednje fotografije nam predstavljajo žrtev gneva izdelati poceni motor.

gre za detajl izpušnega dela motorja in za detajl sesalnega dela motorja, kjer so vidne posledice zares minimalistične obdelave!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:03
Napisal/-a ELO
naslednja je pozitivna zadeva, namreč zadnji pokrov je oblikovan tako, da se ga lahko odstrani neglede na položaj bata! pri nekaterih motorjih se bat usede v režo, ki pa jo pri tem motorju ni.

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:08
Napisal/-a ELO
naslednja fotografija nam prikazuje pogled na turbo scoop na glavni gredi.

obdelava tu je osnovna in ni sledi o kakršnikoli ročni dodelavi motorja!

za primerjavo:
os iz motorja MaxPower
Slika

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:11
Napisal/-a ELO
zgornja površina bata je ravna in ni posebej oblikovane izgorevalne komore!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:12
Napisal/-a ELO
srajčka motorja;

gre za lep in natančno izdelan izdelek z veliko odprtinami, ki pa spet niso ročno dodelane.

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:13
Napisal/-a ELO
pri srajčki je mogoče malce moteč grob zgornji rob...

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:32
Napisal/-a ELO
motorja na pisti še nisem vozil, sem pa dva že vtekel.

o vtisih vožnje motorja na pisti bom napisal po testiranju, kjer se bodo sočasno preizkusili motorji MaxPower MF, Nova Mega EV5 MS in Mega ZX21 RACE.

motor deluje lepo; meni sta oba enakomerno držala minimum, ni bilo nepreičakovanega ugašanja in tudi prehodi so bili mastbemu delovanju in posebnem vtekovalnem gorivu primerni!

edino vžgati je bilo motor problem, ampak to lahko pripišemo netočni nastavitvi.



prednosti motorja
+cena, cena in še enkrat cena, ki je zares ugodna in je najbolj opevan in upravičeno glavni adut motorja

+vplinjač, ki ni aluminijast in ki je že v sonovi opremljen s tremi venturiji

+kvalitetno izdelana srajčka in ne pretrd ujem z batom

+dvojno tesnjen vplinjač z minimalnim stikom z ohišjem motorja (ugodna toplotna bilanca)

+globalno gledano lep izdelek z lepo barvno kobinacijo




slabosti motorja
-ponekod slaba kvaliteta izdelave na račun nižanja končne cene motorja

-neobdelana spodnja stran glave, ki ne omogoča dovolj velikega odvajanja toplote

-premalo "napiljen" motor

-na papirju slabi podatki o moči in maksimalnih vrtljajih

-nekompatibilnost s standardnimi novarossi svečkami http://www.mytsn.com/products/questsansws.asp?prid=3872&from=1&count=50#563




ZAKLJUČEK
motor je vreden svojega denarja in nedvoumno ima najboljši price-performance!
se pa opazi razlika v detajlih, kateri prinašajo nekaj malega moči in prirastka vrtljajev, pa tudi nesorazmernega prirastka v ceni! toda hudič je v detajlih saj veste!

ampak res za konec; KUPITE SI GA, NE BO VAM ŽAL!!!

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 17:47
Napisal/-a ELO
nekdo me je že klical zakaj sem spremenil mnenje...

nisem ga spremenil, še vedno dam roko v ogenj za trditev, da oranžna glava, sivo ohišje, italijanski dizajn in švicarsko poreklo ležajev niso noben podatek, s kakršnim bi se ponašal motor, ampak le komercialno izbrano besedilo namenjeno pranju možganov butastih potrošnikov!!!

motor ima prednosti in slabosti ki sem jih skušal čimbolj nevtralno podati zgoraj, uporabite pa jih po lastni presoji!!!

sicer pa, če sem res v kaki diskrepanci se posujem s pepelom!!!

hvala in lep pozdrav!

de elo

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 20:39
Napisal/-a grilnet
Kakšno svečo si pri vtekanju motorja uporabil ti?

Res je da je motor cenene izdelave, predvsem ohišje motorja, ki je zelo slab odlitek in so tu in tam male luknjice. To elči si pa pozabu povedat. Drgač bomo pa še vidl.


Zelo lepa predsavitev mimogrede. Kdaj bova vtekla moj motorček?




LP

OdgovorObjavljeno: 08.01.2005, 21:48
Napisal/-a TomyBoy
Kar se tiče cenenosti, se jaz sploh ne sekiram. Če bo motor zdržal in dal vsaj približno toliko od sebe kot MS, ne bo problema, sploh pa za tako nizko ceno, glede na druge motorje tega razreda.
Danes sem na MSM progi "pokuril" prvi tank. Ob strokovni pomoči Nejca, ki mi je uredil in skril mojo PORAZNO napeljano elektroniko, je motor presenetljivo vžgal v prvo. Motor je strokovno utekel mojster ELO. :)
Z nastavitvijo ni bilo problemov, za začetek je motor je tekel super. Tako da prvi vtisi, so SUPER. 8)
Pohvale ELO na lepo predstavitev.

OdgovorObjavljeno: 09.01.2005, 00:22
Napisal/-a Čur
V glavnem dajete strahovite pluse pri ceni motorja.
Ali je to cena, ki je v prosti prodaji ali subvencioniran nakup, do katerega so upravičeni le kupci pod posebnimi pogoji - udeležba na tekmi.
Lp

OdgovorObjavljeno: 09.01.2005, 00:49
Napisal/-a ELO
polna cena motorja je v vsakem primeru manjša, ne glede na to ali gre za običajen ali subvencioniran nakup!

OdgovorObjavljeno: 09.01.2005, 01:33
Napisal/-a TomyBoy
Tako je, če gledaš da je bil Mega MS z izpuhom, mislim da 500+100 EUR.
Ta je pa sedaj v redni prodaji 390 EUR, za cel komplet. Se pravi, da je že tukaj razlika dobrih 200 EUR, da ne govorimo potem o subvencionirani verziji.

OdgovorObjavljeno: 09.01.2005, 11:45
Napisal/-a Čur
TomyBoy napisal/-a:Tako je, če gledaš da je bil Mega MS z izpuhom, mislim da 500+100 EUR.
Ta je pa sedaj v redni prodaji 390 EUR, za cel komplet. Se pravi, da je že tukaj razlika dobrih 200 EUR, da ne govorimo potem o subvencionirani verziji.

Mislim, da to nikakor nista primerljiva motorja. Primerljiv motor je recimo Nova Mega #2800, ki pa je stal le 350 Evrov. Ne moremo metati v isti koš Golfa GTI in Golfa 1.6.
Torej, nikakor se ne morem strinjati, da je to Oh in ah.
Zadeva je v toliko zavajajoča, ker vsi primerjate subvencionirano ceno motorja, če pa že primerjate polno ceno jo pa z mnogo boljšim motorjem, kar ne daje realne slike.