Drifting

Objavljeno:
04.07.2005, 23:13
Napisal/-a Shorty
Živijo,
mene pa čisto tako informativno zanima koliko uporabnikov msm foruma se kdaj pa kdaj ukvarja z driftanjem (če se sploh kdo

)...
LP Ine

Objavljeno:
04.07.2005, 23:27
Napisal/-a kokolo
jaz ampak z modeli(1:10 in 1:8)
kako pripraviš gume ko greš an drifting???
LP
Gregor

Objavljeno:
15.08.2005, 00:01
Napisal/-a TITan
1) se zavedam da postam v zelllloooo staro debato, samo vseno:
Za driftanje imate 2 možne poti:
-uporaba gumjastih gum slabše kvalitete (prednosti so večja hitrost in vsaj meni malo bolši filing)
-uporaba plastičnih koles/selotejpa/"drift ringov"... (prednosti so da se avto lažje počes postavi, sam men to nekak ni to)
Ker driftanje z RC avti ne poteka ravno tako kot pri pravih (ni mase s premikanjem katere bi lahko kontroliral drift) je potrebno imeti za gumjaste gume zadaj čim trše fedre in primerno trdo olje, pri plastičnih kolesih pa je bolje imeti čim mehkej vse (lažje kontrolabilno). Diferenciali zelo zelo dosti pomenijo pri driftanju. Skoraj obvezno je imeti kuglični vsaj zadni diferencial, kateri mora biti sorazmeroma dosti zategnen. Spredni diferencial je ponavadi bolj prost. Zanimiva kombinacija je tudi kroglični diferencial zadaj in one way spredaj (efekt ročne zavore za igranje se pri nižjih brzinah).
Kar se pogona tiče so elektraši tukaj v prednosti, ker se elektro motor hitreje zavrti in ima navor enak čez večje območje vrtlajev. Kar se elektro motorjev tiče je najbolje imeti nek poceni modifide srednjih ovojev (recimo 13-19). Meni najbolj ustreza 15t ker ima lepo razmerje moči navora ter obratov za driftanje pri različnih brzinah s pravimi prestavnimi razmerji.
Moj setup je TC4 Pro 2 (seveda GM ne Asso), domač regulator, doma (samo ne pri meni doma) navit 15 ovojni motor, graupner C5077 servo, HOT LAPS gume (zelo trde profilirane gumjaste gume) ali pa original GMovi slicksi, 40wt olje v amortizerjih spredaj in zadaj s 2 luknami v amortizerjih, spredaj Tamiya modri fedri, zadaj rumeni fedri, vse na najbolj zunanjih pritrditvenih luknjah. Spredaj je cca. 2° chamberja, 1° toe in-a, zadaj 1° chamberja in 1° toe in-a, karoserija je pa Alfa 156 od GMa.
S takim setupom se da lepo naravnost ga gont in ševedno izvajati dolge drifte. Za bolj pošrek ga postavlati bi rabil dati zadaj trše fedre in olje.

Objavljeno:
20.08.2005, 19:43
Napisal/-a PRASEC
Evo zgleda da se jest edini ukvarjam z driftom tle na forumu
Najbloljša kombinacija: zadnji pogon - gladek asfalt - pa podn gas
To govorim za pravi avto


Objavljeno:
11.10.2005, 22:12
Napisal/-a TITan
PRASEC napisal/-a:Evo zgleda da se jest edini ukvarjam z driftom tle na forumu
Najbloljša kombinacija: zadnji pogon - gladek asfalt - pa podn gas
To govorim za pravi avto

Za Rudniški rondo zadostuje že 4wd pa slovaške gume


Objavljeno:
24.01.2006, 23:02
Napisal/-a doggy
Pozdrav.Svima.Evo moj prvi post na ovom forumu.E da i drifta se sa ovim

.Moj ponos,jos je u zradi.
