ležaji na zvončku

evo en nasvet, ki sem ga že posredoval nekomu na pm, verjamem pa da ni edini, ki bi imel kdaj s tem probleme!
važno je predvsem to, da je motor vzporedno postavljen tako da zobniki lepo ubirajo, bolje je imeti malce več zračnosti kot premalo, kjer bi se zvonček in zobnik na sredinskem diferencialu tesno tiščala.
vmes daj recimo dvojni časopisni papir in to bi moralo zadostovati!
pazi tudi na to, da bo zvonček dovolj podložen, tako da ne bo imel pomika v aksialni smeri!
pazi tudi na to, da so vse tri vzmeti v sklopki enake!!! če ti poči ena zamenjaj vse tri!!!!
mazanje ležajev je brezvezno, ne pridobiš nič! ko enkrat škrta takoj menjaj, saj ti lahko zariban ležaj poškoduje tudi glavno gred motorja!
l.p.
gregor
važno je predvsem to, da je motor vzporedno postavljen tako da zobniki lepo ubirajo, bolje je imeti malce več zračnosti kot premalo, kjer bi se zvonček in zobnik na sredinskem diferencialu tesno tiščala.
vmes daj recimo dvojni časopisni papir in to bi moralo zadostovati!
pazi tudi na to, da bo zvonček dovolj podložen, tako da ne bo imel pomika v aksialni smeri!
pazi tudi na to, da so vse tri vzmeti v sklopki enake!!! če ti poči ena zamenjaj vse tri!!!!
mazanje ležajev je brezvezno, ne pridobiš nič! ko enkrat škrta takoj menjaj, saj ti lahko zariban ležaj poškoduje tudi glavno gred motorja!
l.p.
gregor