Diferencial?

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Diferencial?

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 25.07.2004, 23:06

Zdravo!

Kaksen mora biti upor na dierencialu? Ce zavrtim eno kolo na Tamiyi, se ta zavrti skoraj brez upora (drugo kolo pa kontra) morda se en obrat potem, ko odmaknem prst. Ce zavrtim eno kolo na Schumacherju pa je upor znaten in se nic noce prosto vrteti. Ali je diferencial prevec zategnjen?

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net

PS: diferencial -a m (a) 1. avt. ohišje z zobniki, ki omogočajo, da napravi eno gonilno kolo toliko daljšo pot, kolikor napravi drugo krajšo:
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a TITan » 22.08.2004, 02:50

Tamiya ima v cenejših modelih zobniške (kaj je že pravi izraz? kegličasti?) diferenciale, ki so cenejši za proizvodnjo, rabijo manj vzdrževanja, sao oprijem pa trpi pri tem. Trdoto se nastavlja samo z gostoto mast (pri bolših avtomobilih olja). Dražji avtomobili imajo kroglične diferenciale katerim se z zategnenostjo štela trdoto.

Pri avtomobilu se ovinku notranje kolo razbremeni in lahko tudi zavrti v prazno (pri 2wd in off road modelih bočj občutno). V primeru prostovrtečega diferenciala se bo vsa moč prenesla na to prostovrteče kolo in avto se bo "ustavil" dokler kolo ne dobi oprijema. Pri limited slip diferencialih se pa vsaj del moči ševedno prenese na kolo s oprijemom.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 22.08.2004, 19:57

Diff pri Schumacherju mora biti zategnjen natanko toliko, kot piše v navodilih. Pri axisu je to natanko 1,5/8 (torej en obrat in skoraj tričetrt).
Pri MI2 ne vem koliko ga je treba zategnit. Poglej...
Da se pa tudi pri krogličnih diferencialih marsikaj izboljšat. Recimo če ne teče prav gladko, se da lahko noter posebej obdelane okrogle ploščice. ki tečejo po kroglicah. Te so ponavadi tudi bolj trde. Pri MI2 so ze noter carbidne kroglice, ki pripomorejo k lepšemu teku diferenciala.
Tudi olje oz, mast je izjemno pomemben faktor pri nastavitvi diferencala. Tako kot pri navadnih zobniških diferencialih (zaprti), se tudi pri krogličnih trdota masti zelo pozna (uporablja se izključno silikonska mast do viskoznosti 100.000). Jaz imam noter Mantuino mast viskoznosti 50,000wt in avto dela super. Trši diff ponavadi pomeni bolj stabilen avto , mehkejši pa hitrejšega, a zna zadek avta včasih zato tudi "poplesati".

Da zaključim, diff pri MI2 ne bo nikoli tekel tako kot tisti v Tamiyi. S tem pa seveda ni nič narobe-prav nasprotno. Razlog je samo v krogličnem diferencialu, ki pač dela na tak način... :roll:

lp Ales :wink:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron