Diff pri Schumacherju mora biti zategnjen natanko toliko, kot piše v navodilih. Pri axisu je to natanko 1,5/8 (torej en obrat in skoraj tričetrt).
Pri MI2 ne vem koliko ga je treba zategnit. Poglej...
Da se pa tudi pri krogličnih diferencialih marsikaj izboljšat. Recimo če ne teče prav gladko, se da lahko noter posebej obdelane okrogle ploščice. ki tečejo po kroglicah. Te so ponavadi tudi bolj trde. Pri MI2 so ze noter carbidne kroglice, ki pripomorejo k lepšemu teku diferenciala.
Tudi olje oz, mast je izjemno pomemben faktor pri nastavitvi diferencala. Tako kot pri navadnih zobniških diferencialih (zaprti), se tudi pri krogličnih trdota masti zelo pozna (uporablja se izključno silikonska mast do viskoznosti 100.000). Jaz imam noter Mantuino mast viskoznosti 50,000wt in avto dela super. Trši diff ponavadi pomeni bolj stabilen avto , mehkejši pa hitrejšega, a zna zadek avta včasih zato tudi "poplesati".
Da zaključim, diff pri MI2 ne bo nikoli tekel tako kot tisti v Tamiyi. S tem pa seveda ni nič narobe-prav nasprotno. Razlog je samo v krogličnem diferencialu, ki pač dela na tak način...
lp Ales

šit, spet imam prav...