Elektro v SLoveniji, Robitronic, 17T

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Elektro v SLoveniji, Robitronic, 17T

OdgovorNapisal/-a Chaya » 11.06.2005, 14:29

Na forumu sem registriran oz. prisoten kakšen teden, pa že opažam, da je elektro v Slo nepriljubljen? :shock:

V glavnem, je kdo pripravljen podpreti prizadevanja določenih oseb in ima v mislih nakup Robitronica? Za 17T naj bi bil dovolj ok. Če se jih več nabere, mislim da se prihrani za kakšen pir.

LP
Chaya
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 31.05.2005, 13:48
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bor » 11.06.2005, 14:43

Po mojem je bilo teh avtov pri nas že do zdaj prodanih precej več, kot pa jih tekmuje...

Sam tekmujem z njim v Robitronic pokalu in 17T. V 17T nisem preveč konkurenčen, za kar pa ni kriv le avto, ampak v večji meri roka. Kar je napisal TC3 nekaj postov nazaj, vse drži.

Od nakupa naprej sem imel z avtom za cca 1000 SIT stroškov, če ne štejem nakupa boljših gum (cca 8.000 SIT).

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a Chaya » 11.06.2005, 14:52

Kateri motor uporabljaš v 17T? Kako je z nastavljivim timingom? Pa kje so te podrobnosti o tekmah opisane?Pa kere krtačke, fedre?...Katere gume imaš? Kje dobiš pence in cs?

Glede tekem sem ravno,opazil da je za jutri odpovedan 17T in Robitronic, zato moj post.

LP
Chaya
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 31.05.2005, 13:48
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bor » 11.06.2005, 15:59

Jaz uporabljam LRP-jev motor, kolegi pa mislim da Reedy, Corrally, GM, ...Uporabljam kar krtačke in federce, ki so bile zraven in še vedno držijo. CS-ke in pence lahko dobiš pri Nebcu, drugače pa daj oglas, da jih kupuješ. Sam uporabljam CS-ke, ki se zelo dobro držijo na čistih, posladkanih progah, za bolj umazane pa so po mojih izkušnjah boljše pence.

Timing mislim, da mora biti za naše tekme fiksen.

Glede poteka tekem se bolj ali manj dogovorimo na vsaki tekmi sproti in do zdaj je šlo še vedno OK.

Sicer pa običajna tekma zgleda nekako tako: najprej je troje kvalifikacij. Šteje se št. krogov v najboljših kvalifikacijah in to določa vrstni red štartov v finalnih vožnjah. Tudi te so ponavadi tri, šteje pa se vsota krogov dveh najboljših voženj. Med vsako vožnjo je ponavadi dovolj časa za polnjenje akumulatorjev. Jaz sem v MB dirkal celo v obeh elektro klasah in sem vsakič menjal motor - vsega skupaj 10x -, pa je vseeno šlo!
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron