Sestavimo konkurencen elektro 1:10 v SLO

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 10.06.2004, 15:42

V tole razpravo se ne vključujem zato, ker bi imel ambicije sodelovati pri tekmovanjih z elektro avtomobili, ali celo pri njihovi prodaji, zato lahko le navadem nekaj dejstev, ki lahko postavijo ali uničijo tekmovalno kategorijo:

1. Pogoji za obstoj kategorije

1.) Masa potencilanih tekmovalcev.

Iz velike mase lastnikov modelov, lahko računamo na približno 5-10% tekmovalcev, ki bodo pripravljeni nastopiti na tekmovanjih in na njih vztrajati več kot dve do tri dirke, torej moramo najprej ustvariti maso potencialnih tekmovalcev.

To je pred leti uspelo trgovini WM, v kateri so ponudili dostopen in vozen avto, ki so ga prodali v velikih količinah, iz te količine pa je nastalo nekaj tekmovalcev ( Od 100 prodanih modelov, približno 5 do 10 tekmovalcev).

2.) Pogoji, ki začetniku omogočajo napredek

Začetnika k nadaljnem tekmovanju lahko motivira le dober rezultat, ali vsaj izboljševanje rezultata iz dirke v dirko. Približno 70 do 90% začetnikov, ki ne dosegajo omembe vrednih rezultatov, po nekaj dirkah odneha z dirkanjem.

Začetniki se bodo razvijali le v kategoriji, ki jim omogoča napredovanje in ki vzpodbuja in nagrajuje znanje in trud voznika, zato jim moramo omogočiti kategorijo, ki je dostopna. Dostopnost pomeni dostopno ceno in neodvisnost rezultata od vloženega denarja.

To je najlažje doseči pri tekmovanju s popolnoma enakimi modeli, saj je pri tem popolnoma izključena prednost zaradi tehnike. Večkrat se je namreč že pokazalo, da malomarni in leni tekmovalci kupujejo zelo drage avtomobile, s katerimi ne dosegajo nikakršnih rezultatov, kljub temu pa z njimi "strašijo" začetnike, ki si takšnih modelov ne morejo privoščiti in zato s svojimi cenenimi sploh ne morejo nastopiti. Pri tem ne smemo pozabiti na to, da so takšni tekmovalci, vedno med najbolj agresivnimi zagovoriniki "dobrih" avtomobilov.

V kategoriji, ki je namenjena začetnikom, ne smejo nastopati izkušeni tekmovalci, ki so za nekaj razredov boljši.

Primer:

Če v kategorijo Elektro pride začetnik s kakršnimkoli avtomobilom, bo kmalu ugotovil, da nikakor ne more doseči Dobnikarja, ki je za to da se je razvil v dobrega voznika porabil več let. Začetnik, ki si bo želel zmagovati, bo svoje neznanje najprej poskušal kompenzirati z nakupom dragih komponent, ko bo ugotovil, da tudi z njihovo pomočjo ne bo dosegel rezultatov, pa bo s tekmovanjem odnehal.

Podobno dogajanje lahko opazujete tudi v nekaterih motornih kategorijah, kjer so povprečni in tudi dobri tekmovalci obsojeni na boj za 2. ali 3. mesto, saj se že v naprej ve, kdo bo zmagal, če le ne bo imel tehničnih težaj. Rezultat je upadanje števila tekmovalcev in neizogiben propad kategorij.

Uspešnost razdelitve na dva kakovostna razreda, pa lahko že drugo leto opazujete na prvenstvu Rally 1:8, ki v kategoriji F2, omogoča razvoj in napredek začetnikom, zato so ta tekmovanja tako izenačena. V preteklih letih je bila zanimiva tudi kategorija Mantua ECO, ki letos bolj životari, vendar omogoča najenostavnejši in najcenejši vstop v dirkanje z modeli.

Tole je bilo torej nekaj nasvetov, kako se stvari lotiti, povzetek tega pa je:

Če hočete imeti dirke z elektro avtomobili, ji boste morali organizirati, oglaševati, opraviti mnogo ur prostovoljnega dela in za svojo idejo pridobiti k sodelovanju vsaj enega Slovenskega trgovca. Zgolj s pisanjem in pogovarjanjem pa ne boste dosegli ničesar.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.06.2004, 15:52

@Miha in Igor:

Volan se ne obnese, vsaj pri meni ne. Težko rečeš nekomu, ja volan je ful boljš,... Vsak ima svoje muhe in samo s tem da probaš prej oboje veš, ali je to zate bolje ali ne. Tako da ne it v neke nakupe komand, ker to eni pravijo da je bolje - prej moraš sam probat. Meni recimo pištola ne odgovarja, ker imam pri tisti poziciji rok na volanu in gasu (pištola) občutek, da nimam vsega pod nadzorom - pod prsti. Saj voziti že znam (sicer kakih 5-10% počasneje na krog - preizkušeno), samo kadar pa pride do ene situacije ko moram avto popravit ko zdrsne, mi pa s pištolo gre samo po svoje, pri ročkah pa hitreje in bolj zanesljivo kontroliram avto.
Sem na 24 urni dirki peljal ene 5-6 ur z volanom, pa se nisem navadil toliko da bi rekel, ja to je pa bolje. No vsaj tako je pri meni...

Stroški in avto - jaz recimo v avstriji vozim že 4 leta. Prvi dve leti sem bil recimo po koncih dirk uvrščen od 3.-6. mesta. Videl pri vožnji je štimalo, ker nisem delal napak, ampak potem sem videl da so boljši od mene zaradi tehnike. Ko sem si še sam rekel, da bom poizkusil z najboljšimi zadevami, mi je to pomagalo doseči tistih 5-10 sekund, ki so mi prej zmanjkale do boljših mest. Še danes pa je tako, da če storim napako (se obrnem ali zaletim s kom), sta 1. in 2. mesto skoraj gotovo izgubljena...
Ko si enkrat na tisti najvišji ravni, potem pač rabiš to opremo da dosežeš rezultat, prej ti ponavadi ne pomaga. Ti pa res lahko pomaga morda to s tem, da veš da maš vse "ta bol" in da lahko nekaj narediš samo še pri vožnji, ker ostalo imaš skoraj enako... :wink:
Pri sestavi avta moraš res pazit, da ti po kot komplet služil za tisto kar hočeš. Da ne bo pomote - že vsak srednje dober regler, motor, servo, šasija,...bodo opravili nalogo. Tudi recimo če ne gledaš vsega najboljšega, je lahko to še zmerom zadosti dobro za naše dirke (lahko si s pol manj stroški tako hiter kot npr. jaz ali pa brat). Samo ko pa bo prišlo do tega, da bo treba iz tehnike iztisniti vsak elektron, bo pa rezultat zavisel od tega (predpostaljamo, da sotekmovalec vozi enako dobro). Dokler pa avta ne priganjaš do skrajnosti, pa ne bo noben opazil razlike med selektiranimi in neselektiranimi celicami, "pro" in "sport" motorjem, "pro" in "sport" reglerjem,...
To sem hotel s tem povedat. :roll:

lp Ales :wink:

lp Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.06.2004, 16:27

Se strinjam z Janijem, res je treba začetniku omogočiti konkurenčno dirkanje, najbolje na način ki ga je predstavil - torej vsi z enakimi modeli. Samo ko bi bila ta naša Slovenija malo bolj odprta za vse, ne pa taka da en drugega postrani gleda (še sploh ko gre pri prodaji svojih izdelkov) :roll: Vsak bi potemtakem imel interes imeti svoj pokal (Protech, Schumacher, Graupner,...ali bilokaterega...), enemu bi ratalo, ostali bi bili zapostavljeni (nihče ne bi kupil njihovih modelov, če pa lahko z modelom drugega proizvajalca tekmuješ v tem in tem pokalu...). In tu bi bilo spet kar nekaj slabe volje z nasprotne strani. Težko je narediti "čistokrvni" pokal samih enakih modelov, ker so razlike od proizvajalca do proizvajalca lahko precej velike. Janiju je to uspelo, a proizvajalcev modelov za kategorijo 1:8 Rally je tudi dosti manj od tistih elektro. Tako je kupec že s tem omejen, pri elektro pa skoraj ni. Na svetu je (si upam trditi) prek 15 proivajalcev šasij za elektro kategorije, zdaj se pa zamislimo, koliko ima kupec izbire...Treba bi se bilo dogovoriti in skleniti kompromise, da bi bil pač volk sit in koza cela, začetnik bodoči tekmovalec pa bi imel lazjo pot pri izbiri modela.
Tudi tisti Wildcat pokal - ni bilo kaj resnega, mislm da imam vsega skupaj 3 medalje od tistega pokala. Na koncu so bile obljube za bogate praktične nagrade, pa jih ni bilo. Modelov je res bilo prodanih precej, redno sva pa vozila samo midva z bratom in pa Luka Sajovic. Mislim da se več kot 10 modelov vsega skupaj takrat ni prikazalo na dirke... :roll:

Recimo predlog: Vsaka zainteresirana trgovina bi pripravila Kit (cenovno omejen), ki bi imel recimo standardni motor, šasija bi imela približno enake karakteristike in ostale komponente ne bi nudile izboljšav. S takim modelom bi lahko recimo nastopal v posebnem pokalu "start", tekmovati pa bi bilo dovoljeno največ dve leti. Na koncu bi morale biti tudi praktične nagrade... Ja, jasno kot beli dan, idej je precej, samo katere so uresničljive in katere niso, je pa že drugo vprašanje. :roll:

Še vedno trdim, da smo bili s Stock kategorijo na pravi poti. A kakor hitro smo jo uvedli, jo že ni več - niti jo ni bilo časa dodelati. Vsekakor bi se jo dalo, a za vsako stvar rabiš čas...

lp Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a rcman » 11.06.2004, 09:08

Moje izkušnje glede stock kategorije in razlike v med modeli.

Prva pomembna ralika je bila:
Dražji avto je bil precej lažji (100 -200g najmanj) in ker ni bilo omejitve za najmanjšo maso se je to precej poznalo.

Celice: Selektirane in pushnjene celice so dale tudi do 100mV večjo napetost

Regler: Dober regler ima padec pri 20 A nekje 10-15mV slab pa tudi do - 100mV.

Vse to prinese velike razlike v med tekmovalci. In če si hotel vsaj približno sodelovat si moral vložiti zelo veliko denarja. Tudi v tujini so prišli do spoznanja da stock kategorije niso dosti cenejše če želiš uspešno tekmovati.

Zato če že mislimo se eno začetniško kategorijo upelat, bi bilo dobro omejiti vse kar se da.
Prvi način:
Določimo tipe šasij, ki so dovoljene, reglerje, motorje, baterije.
Drugi način:
Določimo par kompletov, ki se jih da dobiti pri nam s katerimi lahko tekmuješ
Tretji način (če dobimo enega prodajalca zraven):
Prodajalec sestavi poceni komplet s katerim morajo vsi tekmovati. Prodajalec tudi malo pomaga pri reklami ter pri organizaciji.


LP
Tadej Koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 11.06.2004, 13:33

Zdravo!

Po prebiranju odgovorov se mi dozdeva, da je v avtomobilizmu tehnika zelo pomemben dejavnik. V letalstvu je tudi a ne toliko.

Ali obstaja zelja vpeljati novo kategorijo Junior (kot smo jo v akrobatiki) je stvar debate in najlazje se boste (bomo) zmenili na forumu.

Morda tehnike niti ni potrebno omejevati in se povzame sistem v F1 in F2? Zacetnik starta v Elektro Junior in ce v letu pride med prve tri gre naslednje leto v boljso grupo. Zadnji trije iz boljse odpadejo avtomatsko v Junior.

Potrebno pa je presteti tekmovalce, ce je to sploh izvedljivo oziroma, ce jih je dovolj.

Pametni SI trgovci pa bi morali spodbujati te dejavnosti in primerno (nagrade) sponzorirati mlade. Kdor ne seje ne zanje...

Jaz sem se ze odlocil in na EBay konkuriram za nek model. Ce bo, bom not drugace pa v zraku. Tudi OK.

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 11.06.2004, 18:53

mai2sky napisal/-a:Po prebiranju odgovorov se mi dozdeva, da je v avtomobilizmu tehnika zelo pomemben dejavnik.


Tehnika je le del rezultata.

Slabi tekmovalci, tudi z najdražjimi modeli ne dosegajo nikakršnih rezultatov, dobri tekmovalci pa so sposobni zmagovati s povsem povprečnimi modeli. V to se lahko prepričate na skoraj vsakem tekmovanju.

Napačno razmišljanje slabih tekmovalcev (ki so preveč leni in malomarni, da bi se potrudili priraviti model in si vzeli dovolj časa za trening !) je, da je mogoče z dražjim modelom doseči boljši rezultat, zato tisti ki si lahko privoščijo kupjejo drage modele in po nekaj neuspehih z njimi odnehajo, tisti, ki si dragega modela ne morejo privoščiti pa odnehajo še pred tem.

Le v kategoriji, kjer je tehnika omejena, je vsem jasno, da o rezultatu odloča le znanje tekmovalca, zato v takih kategorijah ni opravičil za neuspehe. Tekmovalci, ki se potrudijo vedno dosežejo dobre rezultate in se s tem pripravijo na vstop med boljše tekmovalce.

Šele po eni ali dveh sezonah dirkanja, bo povprečen tekmovalec sposoben izkoristiti sposobnosti boljšega avtomobila in se z njim dosegati najboljše rezultate, kar mu bo dalo veselje za nadaljevanje s hobijem.

Pri vsem skupaj ne smemo pozabiti, da so dobri tekmovalci, ki že več let uspešno nastopajo z zmogljivimi modeli, tudi na zahtevnih dirkah v tujini, popolnoma nedosegljivi tekmovalcu začetniku, zato je če želimo oživeti dirkanje z električnimi avtomobili nujna cenovno dostopna in tehnično izenačena kategorija ne preveč zmogljivih modelov, v kateri bi začetniki nabirali izkušnje.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a pako » 11.06.2004, 20:38

DMX napisal/-a:ELEKTRAŠI, A MA KDO OD VAS LICENCO ZA DP 2004 :?: :?: :?: (RAZEN DOBNIKARJEV)

Prosim odgovor :!:

lp SANDI 8)



Jst mam licenco. Ful bi rad hodil na tekme, vendar pa imem nekaj težav:
Vseskupaj je zelo daleč(npr. Tolmin)
Nimam še izpita za avto! :roll:
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 12.06.2004, 04:35

Ja, pri elektro je precej zakomplicirano najti najbolj ustrezno rešitev za večino. Še sploh ker takole blodimo in životarimo s številom tekmovalcev...Res je treba začeti s spodbujanjem začetnikov k tekmovanjem, drugače ne gre. Se bo treba usest in reči kaksno na to temo.
Pri tem torej lahko potegnemo črto - sestaviti konkurenčen model ni težko (še sploh če finance niso problem... :) ), sestaviti konkurenčen KOMPLET (voznik in avto) je pa drugo vprašanje. Pojavi se še vprašanje: "Konkurenčen za kaj? Za zmago, za sredino,...?"
Ne da bi se hvalil, ampak kot Jani vseskozi povdarja - šola stane, je treba precej volje, znanja, učenja, časa,...in še marsičesa. Skozi vse to sem šel tudi sam - lahko bi odnehal na začetku, ampak sem imel to srečo,da mi je ta hobi postal nekaj več in da sem še tu. Učil sem se skozi 7 let, pa še danes učim. Recimo, ko planiram naslednje leto udeleževati se na Avstrijskem DP, ne računam na vrh, ampak v A finale, kar pomeni med 10 najboljših. Ko bom tam odpeljal 2 sezoni, bo pa mogoče že tako daleč, da se bi prebil na prva tri mesta, a za tak dosežek brez sponzorskih ugodnosti tudi ne bo zneslo...
Torej, začne se vedno z 0, kako daleč prideš, je pa odvisno samo in izključno od tebe. Da se pa vse, vam garantiram, samo če hočeš in zmoreš. :roll: :wink:

lp Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 13.06.2004, 15:52

@MANTUA

Jani sam ves, da je tehnika zelo pomembna in da se da tekmovalce objektivno primerjati sele pri povsem istih pogojih - isti tehniki.

Ko sem zapisal, da je tehnika v avtomobilizmu zelo pomembna, sem imel v mislih predvsem tekmo v NM ter dejstvo, da so prvi trije Nejca na ravnini prehiteli za 60 procentov ravnine in so se na ovinkih zavrteli 2x kasneje. Vse to ni imelo prav velike zveze z super znanjem voznje. Dokaz so bile bistveno manjse razlike v mokrem delu dirke, ko je Nejc vozil samo 1 krog pocasneje, taboljsi pa kar 4-5.

Moram povedati, da je Nejc prvic peljal izven dvorisca pred hiso, da je imel navaden 540 motor in na kolesih ni bilo penc. Naslednjic nataknemo pence in zagotavljam, da bo ze bolje. Zacel pa je na zacetku in najceneje kar je bilo mogoce (Tamiya TL-01).

Razvoj elektro scene je verjetno enak kot je bil v nekaterih drugih disciplinah, ko so super modeli primerni za vrhunske rezultate s cenami odsli v nebo.

Ni druge resitve kot omejitve, ki pa morajo biti premisljene. Kaksne pa boste morali ugotoviti akterji elektro scene.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 17:02

Ko sem še sam tekmoval v 2WD klasi je bilo z Dobnikarjem prav fino tekmovati, ker sva imela ENAK model. In to izredno poceni in hkrati zelo dober Tamiya FF-01, ki je imel pogon na sprednji kolesi. Mene je to zelo pritegnilo. Potem pa 2WD kategorije ni bilo več...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 13.06.2004, 18:07

@Miha: Imela sva enak model (a ne od vsega začetka, če se spomniš). Samo kolikokrat pa sva zares skupaj tekmovala? Je bilo to bolj švoh (mislim da se na več kot 5 dirkah nismo srečali :roll: )... Tamiyo sem potem res moral kupiti, ker je bila toliko boljša od Wildcata. Čeprav z Wildcatom se je tudi dalo zmagati, samo nisem se pa hotel matrat iz dirke v dirko, pa tudi firbec me je matral, kako daleč to s tehniko že prišli 2WD modeli...
Samo 2WD je bila pa ukinjena zato, ker se teh modelov skoraj ni več dobilo - to je bila spet tista slovenska "pogruntavščina", kako biti drugačen. Vsak je tudi raje kupil 4WD in tako pri 2WD ni bilo več smisleno vztrajati.

lp ALes
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 19.06.2004, 13:39

Zdravo!

Dobnikar Alesa bi rad nekaj vprasl. Ali mi lahko kdo sporoci mail, ali telefon ali pa se Ales javi na GSM 031/605 734.

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a DMX » 19.06.2004, 14:45

YO :!:
Cifra od Alesa 041 224 751

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 20.06.2004, 10:17

Zdravo!

Ali lahko kdo napise kaj za ali proti pri naslednjih sasijah:
1. AXSIS SST PRO,
2. ASSOCIATED TC3 TEAM,
3. GM TC INTERNATIONAL PRO2
4. TAMIYA TA04-R,
5. YOKOMO YR4 Special Edition,
6. HPI RS4 PRO 2?

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a tr » 20.06.2004, 10:46

Sam imam teamlosi xxxs in sem zelo zadovoljen.Jaz sem mnenja da naredimo še eno klaso kot je bila stock vendar z malo bolj močnejšimi motorji ki bi jih hranil organizator tekmovanja in ne bi bili predragi in potem na vsaki tekmi bi bilo žrebanje motorjev.Doma bi si pa vsak kupil še enega podobnega za treninge.Da bi pa izbrali točno določeno šasijo ne vidim smisla edino če nam uspe prepričati nekega trgovca da nam jih da veliko ceneje.To se pa verjetno ne bo zgodilo.Če vsak investira v dobro šasijo ker danes so tako vse vredu jo je potrebno dobro spoznat in naštudirat določene stvari, kar se tiče set upa in podobno.Po tem učnem obdobju si pa lahko tudi hiter in ne rabiš najboljših celic in regulatorjev in aluminjastih delov in nevem kaj še vse, pa pomagat si je treba,kdaj kermu kej posodit če rabi pa tak naprej. Upam da bomo našli skupni jezik in naredili to tako kot se šika, da se bomo meli fajn.Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 20.06.2004, 18:33

mai2sky napisal/-a:Zdravo!

Ali lahko kdo napise kaj za ali proti pri naslednjih sasijah:
1. AXSIS SST PRO,
2. ASSOCIATED TC3 TEAM,
3. GM TC INTERNATIONAL PRO2
4. TAMIYA TA04-R,
5. YOKOMO YR4 Special Edition,
6. HPI RS4 PRO 2?

Lp
Igor


Aha, če je še čas - veš, nisem pogledal foruma nekaj dni pa se nisem oglasil prej...
Sicer sva se na hitro slisala, ampak če pa zdajle dobro premislim, bi od teh pravzaprav gledal samo Axisa (1,2) (ali Mission 1, 2) in tc3 (team,factory team). Sicer tudi Yokomo kot šasija ni slab, ampak delov pa ni tako simpl za dobit. Za prej omenjena modela pa dobiti dele ni noben problem. Od GMa se tudi dobi dele, a kot sem ze rekel, avto ni tako simpl za nastavit...
Jaz bi pogledal še za X-rayem. To je pa sploh super kvaliteta od avta in vse, tudi dele dobiš pri nas, je pa tudi nekoliko težji za nastavljat...Bi ga pa tudi sam imel...če ne bi bilo Schumacherja :wink:
Torej, sploh če vzameš Axisa, boš vse, tudi zelo podrobne informacije dobil od mene, iz prve roke. Za ostale šasije ti pa lahko seveda tudi pomagam, samo v detajle pa ne poznam ostalih avtov, ker pač še nisem vozil nobenega od njih...

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a TIM » 21.06.2004, 09:16

DobnikarA napisal/-a:Jaz bi pogledal še za X-rayem. To je pa sploh super kvaliteta od avta in vse, tudi dele dobiš pri nas.


Jaz že dolgo razmišljam o elektro modelu. Mi lahko poveš, kdo prodaja te avte in rezervne dele ?
TIM
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 19.10.2003, 23:53
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a grilnet » 21.06.2004, 09:34

Vse informacije dobiš na serpent@siol.com

Za avtomobile in tudi rezervne dele. Rok dobave najkasneje 7 dni.




LP
Zadnjič spremenil grilnet, dne 21.06.2004, 11:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a grilnet » 21.06.2004, 09:49

TIM.



http://www.serpent.at/news/news.xray.html


Na tem linku najdeš vse informacije o Xray-u ter cenik avtomobilov in rezervnih delov.




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a TIM » 21.06.2004, 09:51

grilnet napisal/-a:Vse informacije dobiš na serpent@siol.net

Za avtomobile in tudi rezervne dele. Rok dobave najkasneje 7 dni.




LP


Torej če prav razumem jih ni v nobeni trgovini ampak je to spet neki "twingoshop"


lp
TIM
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 19.10.2003, 23:53
Kraj: Domžale

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron