NOV BK REGLER in NOV BK MOTOR za 1:10

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

NOV BK REGLER in NOV BK MOTOR za 1:10

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 13.02.2006, 21:58

Slika

Motor: STORM 4-Star Best# 02690680
Drehzahl: 61.200 RPM
U/V: 8.500 RPM
Watt: 283W
Wirkungsgrad: 91%

Slika

http://www.thundertiger-europe.com/news ... t_news=132

Enak je LRP SPHERE COMPETITION in MOTOR VEKTOR LRP 4STAR

Torej gre za nov regler, ker so pri starejših nastale napake. KJE?

Pri reglerju je prišlo do pregrvanja in zaustavitve modela (vsaj to!), ker ima regler sistem da v pregrevanju se zaustavi in počaka da se vse lepo ohladi in gre naprej. Primer: Peter Pinitch na Winter CUPu, kjer je v A finalu 3x ostal po treh minutah na mestu in čakal cca. 40s da je spet peljal naprej!

Pri motorju pa je prišlo do tega, da se je os rotorja na katerem so magneti in nekakšna gumjasta masa, zavrtel v prazno in je odstopil od mase, ki drži zalepljene magnete. (Roman Štefanko in še trije motorji od Dražnea in Zrinota). Nakar je Roman lepo z zelenim "locktitom" vse skupaj nazaj zalepil in zadeva sedaj deluje!

Torej nov regler nima "rikverca" in so se njegove karakteristike zelo spremenile!!!

Poglej primerjavo:
http://www.nosram.com/news.asp?id=34

Torej iz 200A na 400A! To je najpomembnejše!

Sedaj dela! Bilo je tudi lepo videno da dela pri HUDYju , ki je z lahkoto lahko lepo zmagal, ker se mu regler ni pregreval in je motor zdržal vse te vrtljaje!

Torej potrebno bo to stestirat!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Scythe » 13.02.2006, 22:09

Kaj pa cena za komplet!!
-se mi zdi da regulator sploh ni tako velik!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 14.02.2006, 00:27

Regler: 229 eur
Motor: 99 eur

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 14.02.2006, 00:51

Kar ima NOSRAM ima tudi LRP in obratno. :wink:

Slika

Slika

Slika

Link: http://www.lrp-electronic.com/e/main_frameset_e.htm

Ta je tapravi. :wink:
Slika
Zadnjič spremenil nitro-s, dne 14.02.2006, 09:58, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 14.02.2006, 09:14

Stanko, to kar je na sliki je stari regler od LRP - ki se pregreva! Novi je LRP SPHERE COMPETITION!

Slika

Zato, če se bo kdo odločil to kupiti naj bo zeloooo pozoren! Namreč ti stari se dajo tudi v kompletu dobiti s starimi motorji, kjer se os zvrti v prazno in je motor potreben predelave, za cca. 280 eur.

Primerjava med LRP SPhere in SPHERE competition!
http://www.teamassociated.com/shusting/ ... sphere.htm

Če boste kaj kupovali in ne boste si točno zapomnili kateri je že tisti pravi, si zapomnite - NE SME IMETI RIKVERCA!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 28.02.2006, 14:17

Test sledi, ko bo lepo sončno vreme! Bomo videli, če bo zadeva delovala!

Pravi test, pa sta že kar prvi open dirki v Zagrebu, na njihovi avtocesti, kjer bo mogoče tudi izkoristiti

Drehzahl: 61.200 RPM Merjeno pri 7,5V, jaz pa jih bom imel cca. 8,8-9,0V, kar bo zneslo cca. 73.000 RPM
ter
Watt: 283W pri 7,5V, torej več kot 330W :shock:

Wirkungsgrad: 91% izkoristek :shock:

Se vidimo na dirkah!
Priponke
dsc00034.jpg
dsc00034.jpg (75.83 KiB) Videno 5270 krat
dsc00035.jpg
dsc00035.jpg (86.31 KiB) Videno 5261 krat
dsc00039.jpg
dsc00039.jpg (64.26 KiB) Videno 5241 krat
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DMX » 28.02.2006, 15:47

TC4 napisal/-a:Test sledi, ko bo lepo sončno vreme! Bomo videli, če bo zadeva delovala!

Pravi test, pa sta že kar prvi open dirki v Zagrebu, na njihovi avtocesti, kjer bo mogoče tudi izkoristiti

Se vidimo na dirkah!


:D lepo, lepo.

Pridem na prvo dirko, da vidim ta strah in trepet v akciji 8)

Kaj pa ostali vozniki na hrvaskem bodo letos vozili BK na OPEN dirkah ?
Lani naj bi vecina voznikov prodajala krtacnike in jin nadomestila z brezkrtacniki.

za 3voznike v A. skupini vem, da bodo napadal nas K. z njihovimi BK.

BK. ws K. :lol:

:wink:

Lp
1/12th scale on CARPET some of the BEST racing in the WORLD to watch.

JOIN US!

Ain't no sunshine
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 28.02.2006, 17:18

Pa a se da s tem motorčkom splih normalno spelati :shock: 73000rpm :shock: to bi mojemu avtu vrjetno samo gume odtrgal
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a Scythe » 28.02.2006, 17:26

Ah dejan zdaj še mej veselje !!!!
-eni bomo pa ščetinare ta bolše meli (a ne TOMYBOY)

-aja to bo pa pol tapravo ko sej jaz pelat naučim!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 28.02.2006, 17:31

Mislim, da si majčkeno pretiraval Dejan :) - teh 8,8-9V imajo celice, ko so polne in ko niso obremenjene. Pod praktično obremenitvijo je to realno nekje okoli 7V na začetku in počasi pada (boljše celice dlje držijo višjo napetost - kar v praksi pomeni selektirana celica da več od sebe skozi cel čas praznjenja). Potem moraš prišteti še vse ostale izgube (pogon,...), pa bo to na oko rečeno nekje max 35.000-40.000 obratov motorja.
No ampak praktični test bo največ pokazal, tako da že z veseljem pričakujem rezultate.

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 28.02.2006, 17:47

TC4 napisal/-a:Test sledi, ko bo lepo sončno vreme! Bomo videli, če bo zadeva delovala!

Pravi test, pa sta že kar prvi open dirki v Zagrebu, na njihovi avtocesti, kjer bo mogoče tudi izkoristiti


Se ti sigurno pridružim, saj me zanima kakšna je razlika......

.....pa še nekaj slikic moje igračke :twisted:
Priponke
p2280226.jpg
p2280226.jpg (75.39 KiB) Videno 5158 krat
p2280228.jpg
p2280228.jpg (72.6 KiB) Videno 5148 krat
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 01.03.2006, 09:15

Lepo!

Javim, ko bomo šli na trening!

Če bo sonce sijalo cel naslednji teden, potem gremo naslednji vikend ali pa čez 14 dni!

Tudi Roman bo s svojim LRP SPhere + 3 star motor prišel zraven! Pa bomo točno videli kateri je najboljši in ali sploh zdržijo in ali so konkurenčni Švejgerjevemu 8x1 Rheinardu ali Romanovi Hari.

Glede podatkov od LRP/Nosrama pa je tako:
Najhitrejši njihov krtačni motor je 7X2 Fusion phase 4.1 in ima po podatkih pri 7,5V: 56.000 vrtljajev in 253W, Brushless 4 star pa ima 61.000 obratov in 283W

Torej po podatkih, enako zmerjenih, pod enakimi pogoji .... je Brushless torej za 5000 vrtljajev in 30W močnejši.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tr » 01.03.2006, 11:46

Bolj slabo kaže o toplem in sončnem vremenu.Tak da mam občutek da bomo videli rezultate tik preden se vse skupi začne.LP Travca


http://www.pro-vreme.com/index.php?stran=napoved-7dni
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 09.04.2006, 22:29

TC4 napisal/-a:Regler: 229 eur
Motor: 99 eur

Lep dan


Lepa cena ampak jaz dobim vse skupaj za manj kot 300€ :lol:
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 10.04.2006, 21:10

Na LRPjevi strani piše da ima LRP SPHERE COMPETITION še vedno 200A a je to slučajno tiskarska napaka al ma res sam 200A?
Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.04.2006, 23:09

nelarozi napisal/-a:Na LRPjevi strani piše da ima LRP SPHERE COMPETITION še vedno 200A a je to slučajno tiskarska napaka al ma res sam 200A?


Slabo gledaš!

http://www.lrp-electronic.de/d/news_fla ... asp?id=958

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 10.04.2006, 23:10

Le zakaj sem si jaz to kupil?

Ker deluje!

http://www.lrp-electronic.de/d/news_fla ... asp?id=957

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a N1 » 10.04.2006, 23:10

:idea:
Zadnjič spremenil N1, dne 01.09.2006, 11:54, skupaj popravljeno 1 krat.
N1
 

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 11.04.2006, 07:11

Le zakaj UF75 Schulze (lej samo 75A oznaka) še vedno rules!


Zato, ker je to še nekako realno. Bi jaz tud rad videl te tranzistorje, ko bi skozi njih teklo 200+A.
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a nelarozi » 11.04.2006, 08:51

Chassis: Team Losi JRXS Type R
Power: Team Tekin - Trak Power

http://www.tesnila.com
http://www.brisalci.com
Uporabniški avatar
nelarozi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 141
Pridružen: 16.10.2004, 16:43
Kraj: Rocen

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov