Elektro 1:8

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Elektro 1:8

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 24.08.2004, 17:01

HI
Torej sem se odlocil za izdelavo elektro avtomobila 1:8. Kupil sem model od Mantua Magika XS brez motorja, karoserije, gum... skratka dobro oskubljenega vendar s 4WD, ki ni bil ravno v blestecem stanju....korozija je dominirala....posneti imbus vijaki.....cudno olje(blato) v amortizerjih, vse zapackano...itd. Sedaj sem ga ze dodobra prenovil pa me zanima kaksensetup bi vgradil. Doma imam 2 motorja....eden je Speed 700, vendar ne vem katera izvedenka motorja in pa motor od LRP, ki je bil uporabljen v colnu. V mislih sem imel tudi sklopko, saj lahko prepreci kaksno poskodbo(npr. pride kamencek med zobnike in sklopka zdrsi.... no ja, pri velikih obratih ni pomoci). Za regler sem mislil uporabiti Bonacev 80A regler. Samo sedaj ne vem kako izvesti zavoro. Imam komando MC-12 pa sem nekaj slisal o mixih(moram priznati da mixerjev se nikoli nisem uporabljal in blage veze nimam kako in kaj). Se pravi da bi pri minimalnih obratih(sklopka se ne zagrabi) drzi bremzo servomotor.
Aha nisem se omenil celic -mislil sem uporabiti nekje 10 celic.
Torej kaksna so priporocila, nasveti....se z drugih bistrih glav.
Have a nice Day

Matt
Priponke
model na mizi.jpg
model na mizi.jpg (92.66 KiB) Videno 5176 krat
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 22:37

Andrej je dobro napisal kako je predelal model. 12 celic je nuja, še bolje 14. Katero izvedbo 700zke imaš?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 24.08.2004, 22:58

Ne vem katero 700tko imam - nalepke ni gor. Zanima me kako je Andrej pritrdil zobnik na os od motorja, kako je nastimal na gasu da od podrocja ko motor ni napajan da servo zategne bremzo? Drugo mi je jasno. Priblizno kaksno hitrost je dosegel njegov model s setupom,ki ga je imel. S 14-imi celicami se more to tako vrtet da bi mene ze kar skrbelo ce bo vse ok:)
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 23:11

Na 14 celic vozimo čolne v kategoriji 700 - Mono & Hidro. 700 motorji se vrtijo od 1300 do 1700/V. Ni panike na 14 celic...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MaNe » 24.08.2004, 23:23

Andrej je vzel oni zobnik ki je pri hrošču prišravfan na os motorja. Paše točno na os na 700tko.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 25.08.2004, 00:28

Andrej Petrovčič je predelal starega Mantua 'hrošča'. Za info ga pokliči (041-734-304). :wink:

Info & Video: http://www.msm-rc.net/forum/viewtopic.p ... b16ff24a56

Ta model pa je Mantua Rally Race samo, da je Off Road. :wink:
Če boš iz njega naredil 1:8 ELEKTRO Rally, mu zamenjaj amortizerje in vzmeti. :idea:

Ker pogumno v predelavo. 8)

Po novem bomo imeli novo kategorijo - 1:8 ELEKTRO Rally. :) :D :lol:
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 25.08.2004, 01:44

Ja, recimo da dobis zobnik,ki pase na os - ali se ne vrti okoli svoje osi? Kako se ga prisravfa? Pri metanolcu lepo sklopka gor sede, samo da se jo delcek zasravfa na ojnico in sele ko se raztegne zagrabi tudi zobnik - kako pa zobnik stoji na osi motorja na elektro motorju.
Zakaj bi moral kaj spremeniti pri magiki za na cesto? - malo jo spustim in malo manj nasponam fedre - bom ze videl kako se bo avto obnasal. Poznam Magiko in rally race.
Kako pa regulator kaj prenasa pospeske brez sklopke?
Miha kako pa bi zobniki v colnu prenasali obrate s 14 celicami, ce bi namesto "sklopke",ki sklopi os in os motorja nastimal vzporedno 2 zobnika(plasticna) z dolocenim razmerjem(pomoje ne ravno dobro ob obremenitvah, da ti skrivijo propeler), zaenkrat bom najprej probaval 10 celic da se vse ulavfa, potem pa kaj vec. Se nobeden pa mi ni povedal kako nastaviti da bo stvar bremzala - brez tega ni nic.
Nitro-s, tak model brez vsega sem ze kupil - samo zato da vanj vgradim elektromotor in vse potrebno, originalno Magiko na Metanol imam tudi doma pa jo moram k Nebcu nest,ker me motor zajebava.
Vglavnem upam da bom to stvar vsaj do konca septembra do konca spedenal - mogoce prinesem na anatavro+mini Eco pa mogoce se kaksen model.
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.08.2004, 07:16

trancedeejay napisal/-a:Miha kako pa bi zobniki v colnu prenasali obrate s 14 celicami, ce bi namesto "sklopke",ki sklopi os in os motorja nastimal vzporedno 2 zobnika(plasticna) z dolocenim razmerjem(pomoje ne ravno dobro ob obremenitvah, da ti skrivijo propeler)


V čolnu vsekakor veliko veliko manj problematično kot pri avtu.
V konkretnem primeru nič posebnega, veliko modelarjev rekreativcev čez lužo pelje 700tko na prenos. Graupner ima celo komercialen prenos za 700tke.

Poglej malo po netu. Francoz je naredil takole:

http://rcsaga.free.fr/Cars/C%20Ring2%20Speed700.htm


Slika

Sklopka pri elektro avtu v večini ni potrebna in je vsekakor vir nepotrebnih izgub.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.08.2004, 07:21

Dva 700 motorja:

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 25.08.2004, 09:04

UH
Najlepsa hvala - nekaj takega sem rabil
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 30.08.2004, 17:35

HI
Zanima me kje bi staknil zobnik,ki bi ga lahko prisravfal na motor. Tistega s sklopke ni sanse za uporabit.
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a opportunity » 02.09.2004, 23:00

Ce bo tekmovanje v merilu 1:8 sem morda zmagovalec. Imam hudo zverino. Problem je samo da potrebujem nekaj casa da se jo navadim dobro vozt.
opportunity
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: 02.01.2004, 14:58

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 04.04.2005, 18:33

HI
Po dolocenem casu se spet oglasam, ker mi na drugo vprasanje g. Petrovcic se ni odgovoril(po enem dnevu - ja komaj cakam odgovor), namrec edini problem, ki je je zobnik. Ne vem kako ima narejeno hrosc, ampak jaz bo originalen zobnik lahko dobil samo ce bi ga odrezal od zvoncka na sklopki nitro motorja. Pa cetudi bi ga odrezal ga ne bi mogel prisravfati - da pa bi ga samo nabil gor pa mi deluje nezanesljivo.
Ce pa kdo ima tak zobnik, ki ga iscem bi ga prosil naj me kontaktira, saj bo v kratkem splavljen nov 1:8 elektro.
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a idol plemenit » 05.04.2005, 15:39

BTW: Pri nas v Loki je imel nekdo- prav tukaj na (partizanski! :shock: ) hrošča eco predelanega v elektro, samo je nažalost imel motro speed 400, pa je šel po polžje! :wink: Je pa bilo zelo zanimivo za pogledt! :shock: 8) 8)
Uporabniški avatar
idol plemenit
Naš človek :)
 
Prispevkov: 172
Pridružen: 19.06.2004, 22:23
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a SG1 » 05.04.2005, 19:24

A mogoče takšen zobnik iščeš?
Priponke
zobnik.jpg
zobnik.jpg (43.6 KiB) Videno 4785 krat
Uporabniški avatar
SG1
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 20.01.2003, 13:31
Kraj: Vrhnika

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 05.04.2005, 19:34

Ja tak zobnik - kje si ga staknil?
Imas se kaksnega?
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a SG1 » 05.04.2005, 20:03

Kupil sem ga pri Nebcu.

Mantua model d.o.o.
Cesta Andreja Bitenca 36

01/ 512 03 20

To je edini zobnik ki ga imam, tako da ga ne prodajam. Povprašaj v trgovini.
Uporabniški avatar
SG1
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 20.01.2003, 13:31
Kraj: Vrhnika

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 07.04.2005, 09:37

Modele v merilu 1:8 smo že večkrat predelovali na elektro pogon.

Ker bi bili navadni motorji velikosti 600 in 700 na tako težkem avtomobilu preobremenjeni, je treba nanje vgraditi sklopko, zato da delajo brez težav.

Posebne nastavke za sklopko, ki jih privijačiš na gred motorja premera 3,2 mm imam v trgovini po ceni 1.650,00 SIT, sklopka zanje (enaka sklopki motornih modelov, le da je brez vzmeti), pa stane 990,00 SIT. Iglični ležaj in zobnik, ki ju namestite na gred sta enaka, kot pri motorni različici.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

Elektro 1:8

OdgovorNapisal/-a opportunity » 04.07.2005, 10:17

Zdravo. Kako kaj napreduje tvoj elektro avto 1:8 na elektro pogon. Kaj lahko poves s kaksnimi tezavami si se sreceval. Al mas kaksno sliko, da bi jo lahko dal na forum, da vidim zadevo. Koliko celic si vradil. Kako zaviras. Tako da motor sponke motorja vezes kratko al kako drugace. Kateri krmilnik in motor si vgradil? Al imas C ali SC celice?
Jaz bom uporabil C (N3000-CR). Pozdrav, Blaz
opportunity
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: 02.01.2004, 14:58


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron