Zivjo,
Sem malce popravil kar sem prvotno zelel objavit. Kar se rokic tiče, je design tak, ker so jih morali tako narediti, zaradi izpeljave jermenov. Kar se pa obnašanja tiče, mislim da je dolžina rok odvisna od posameznega avtomobila in njegove celote. Malo sem gledal kako to deluje in opazil, da kar se roll centra tiče, mislim da nima to velikega vpliva, ker je zgornje vpetje v istem velikostnem razmerju. TAko da bo roll center podoben pri geometriji z dolgimi rokami in dolgim zgornjim vpetjem, kot krajse roke s krajsim zgornjim vpetjem.Je pa res, da se bo roll center dragače premikal

Kaj pa je potem drugačnega? Pomojem krajše rokice naredijo avto bolj nemiren, odziven (responsive), vse skupaj je lažje in dinamika hubov je drugačna. Kar se te dinamike tiče nevem podrobno kaj se dogaja...
Nevem, kar zanimiva in hkrati smešna zadeva je ta prototip.
lp, matej