Academy SP3 1:12 Lance

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Academy SP3 1:12 Lance

OdgovorNapisal/-a Bor » 23.10.2004, 13:33

En projektek tako malo za vmes: nabavil sem 1:12, ki ga je prodajal DMX. Slike od prej so na voljo malo nižje v njegovem oglasu. V njem je bil motor Speed 480 BB Race, originalni motor 380 z zobnikom pa je bil zraven.

Uporabil sem kar komponente, ki sem jih našel doma.

Nov setup:

Motor: LRP Challenge 17-ovojni 540, zobnik 26 zob
Regulator: Bonač BB-C1 (80/170A)
Servo: Graupner C512
Celice: 6x "LRP" :wink:
Komanda: Graupner R1, sprejemnik R200

Zdaj pa čakam, da se ploščad pred restavracijo Jezero v Velenju posuši :roll: . Upam, da bo to čim prej in da na njej ni preveč listja. Sicer pa je to zelo gladka ploščad (ni asfalt, ampak neka rdeča mivka) in dovolj velika, da na njej dirkajo tudi z gokarti. Za 1:12 bi morala zadostovat.

Ko bom stvar sprobal, bom še malo poročal o vtisih.

LP, Damjan
Priponke
picture 001.jpg
picture 001.jpg (118.03 KiB) Videno 3232 krat
picture 002.jpg
picture 002.jpg (125.48 KiB) Videno 3231 krat
picture 003.jpg
picture 003.jpg (110.87 KiB) Videno 3216 krat
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 23.10.2004, 13:45

Lahko se kdaj oglasiš, pa greva na Šempeterski poligon, ker bi rad videl kako zgleda 1:12. :)
Tam boš lahko sprobal tudi končno hitrost.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Bor » 23.10.2004, 14:28

Kake so kaj trenutne razmere tam? Ta vikend mam čas, vreme tudi zgleda, da bo.

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 23.10.2004, 17:28

Ko boš gume kupoval, mi na PM sporoč, da kakšno rečeva. Me še zanima, kakšen maš nastavek za feltne, saj je fajn met par kompletov z gumami že pripravljenih, ker jih lahko s tvojo motorno konfiguracijo prehitro obrusiš. Imaš namreč majhno razmerje (na uč 1:3,...). Avto ti bo letel kot nor in si boš želel 4x4. Jest mam tud 17turn LRP-ja vgrajenega pri sebi, pa me zanima, če ti tudi tolk uživaš, ko v ovinek zapelješ. Lahko bi tudi kakšno mini dirko usekala. Jih je še baje ene par na forumu z 1:12, pa bi se lahko mal igral.
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a tr » 23.10.2004, 17:56

Ja en dva sta še kulker vem ga ma tud Dobnikar pa Aguru tak da ste štirje lepo,mene vse bolj vleče na 1-12.po moje je to prava bomba.Dej javta kej če bota vozla kje v bližini Celja.lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a Bor » 24.10.2004, 10:12

Huh, sprobano!

Sicer sem šel kar na eno širšo prazno cesto, ampak je bla kar prekratka za polno hitrost! Avto res leti in je na meji obvladljivega! Moraš bit ves čas, tudi pri večjih hitrostih, zelo nežen na gasu, da te ne začne vrtet.

Motor je v vseh situacijah kljub hitremu prestavnemu razmerju več kot dovolj močan. Kar se pa gum tiče, sem pa diferencial pustil toliko odtegnjen, da pri najbolj grobem dodajanju gasa vseeno popusti in bojo mogoče za kako uro več :wink: . Bom povedal, ko jih bom rabil. Aja, pa želim si 4x4 :D !

Mora pa bit proga čista, ker ga vsak kamenček zmoti...

Zdaj pa še eno vprašanje: moti me zelo šibka bremza na Bonačevem reglerju! A ma kdo podobne izkušnje? Pri veliki hitrosti sicer prime, ko pa se hitrost manjša, pa vedno bolj popušča. Nisem še vozil reglerja brez rikverca, a je to normalno? Nikoli pa ne zablokira zadnjih (!) koles! Kak komentar, mnenje?

Za kaj bolj resnega moram najprej mal natrenirat rokco, ker sem še prilično neroden. Pri večjih hitrostih pa vidim praktično samo avto in nič okrog njega :? . Vaja dela mojstra.

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 24.10.2004, 12:06

:D Odlično, vidim, da si ugotovil, zakaj pri teh avtih gre. Vozit moraš znat, ker te za vsak drek obrne. In ravno to je največji užitek. Stvar je podobna, kot če bi enga starga C-ja 2WD vozil. Pri reglerjih je pa tako. Nujno si moraš omislit reverse, z bremzo jasno. Včasih je treba konkretno ustavit in je reverse zato nujen. Da pri manjših hitrostih slabše bremza, ni nič nenavadnega, to je odvisno bolj od motorja (tok, magneti, pa obrati, pa Lenzovo pravilo...) in od same vztrajnosti avta. Torej rikverc regler je stoposto najboljša naložba. Da se tudi finte izvajat, ki jih drugi avti navadno ne zmorejo, če nimajo rikverca, ko te iz ovinka odnese. :wink:
Jaz pri sebi uporabljam Graupnerjev MC-Power Speed 85, ki odlično služi svojemu namenu, samo ne delajo ga več. Mogoče slabša stran reglerja je njegova nižja frekvenca, ki pa se ne porajta. Poglej si GM reglerje, ziher boš pravega našel.
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 24.10.2004, 16:49

Ja, vidim da maš še kar švoh konfiguracijo (17 ovojen), pa je že preveč. Jaz sem samo ene 2x vozil avto po asfaltu, pa zdaj čakam na zimo in na tepih... :lol: Sicer po asfaltu lahko gre tudi super, samo mora bit brez svinjarije in pa posladkan, da kaj prime.
Takrat na testu sem pa imel torej avto Associated 12L3, pa 10 ovojen Orion Chrome Touring in 6x GP 3300 - si lahko potem misliš da to ni bilo za vozit - avta namreč po ene parih sekundah ni bilo več za videt :D
Kar se pa bremze tiče - še dobro da ti ne prime tako mocno - itak jo moraš imet nastavljeno tako, da ti avta ob bremzanju ne obrne - je pa še bolje, da pri teh avtih na bremzo kar pozabiš, pa maš mir! :lol:

Upam da se bomo tisti, ki zdaj imamo 1:12 zbrali skupaj, pa šli kam vozit (lahko tako za trening pri nas nekje na pravi podlagi, še bolj pa mislim za v Trst v dvorano na tepih). Pa če še koga zanima, naj takrat pride zraven da to vidi :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a MescaN » 24.10.2004, 17:11

Pozdravljeni!

Videm da vas je kar nekaj ki mate tele 1:12 modele. Mene je fejst zamikal, da bi tole probal. Verjamem da leti, če ga pa ni nic skupaj. Me zanima kolko stane tak model? Recimo Associated 12L3 (a ni tut ze bolsi 12L4?). Obstajajo se kaksni drugi dobri modeli? Kje kupujete gume, kolk stanejo, kolk dolgo bi zdrzale na asfaltu?

Pa se neki me zanima glede teh avtov. A se na teh avtih kej nastavla geometrijo? Po slikah sledec bol ne, vsaj kar se sprednega dela tice. Zadaj ima pa diferencial, ne?

Lep pozdrav, Matej
MescaN
Član
 
Prispevkov: 41
Pridružen: 07.12.2002, 01:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.10.2004, 17:16

1:12 je mene včasih zelo mikalo. Ampak sam v Trst se vozit ... :?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 24.10.2004, 18:10

Ja, z geometrijo je bolj tko... Avto je nizek in edina težava za vožnjo na prostem je glavni zobnik, ki je do 10mm nad voziščem, jasno, ko so gume nove, pol je lohk pa že čist na tleh. Kamenčki so pi*****ja in hiter lahko kej postružiš. No težavo bi se dalo rešit s kakšno prišraufano zaščito od spodaj in je. Gume se dobijo, so različnih trdot, velikosti in še kaj, cene so od 1k do 5k za par, zadnjih se razume. Firm je dovolj. Bolj so problem feltne (vsaj jest ga mam in si bom verjetno mal felten nastružil iz kake dobre plastike), če jih ne delajo več. Obstajajo avti (Corally), ki so prava zlatarna in ne vem, če je kdo pri nas že kupil kaj njihovega za 90k, jasno total oskubljenega. Baje so špica od špice. Edino njihove gume se dajo pocen dobit. Za dirke pa jaz mislim, da bi jih kumot meli na asfaltu (sam prave gume rabiš) in zadeva bi potekala tako, da se pista lepo natančno pomete kakšno uro ali dve pred happeningom, kot se je včasih na aero mitingu v Radomljah že ob 7h zjutraj pometalo po stezi. Če smo štirje za, imamo stezo opedenano v pol ure, pa vsak ma svoj pripomoček sabo. Pol pa ni noben problem.

Mene pa konkretno še zanima, kje bi se dalo moosgummi dobit, da bi si lahko sami gume izdelovali. Že dalj časa sprašujem okrog raznih vodovodarjev, tesnilnih majstrov, pa firm z gumenimi izdelki, pa nimajo nič uporabnega. Gumo ta pravo že imajo, ampak je u trakovih in nekih levih profilih, ki niso za nikamor. A kdo ve, kje hudiča kupit?
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 24.10.2004, 20:49

Tekmo na asfaltu naredit se da, samo povem pa, da samo pometanje ne bo zadosti, če hoče imeti vsak voznik in morebitni gledalec kaj od tega (da ne bo to samo vrtenje). Kakor 1:12 na prvi pogled zgleda precej simpl zadeva pa potem, ko pa enkrat s tem ornk začneš, pokaže vse svoje zobe in vidiš da je tako s pripravo proge kot avta veliko dela... :roll:
Recimo nekaj na kratko, na kaj vse moraš pazit pri takem avtu, da se bo vsaj solidno peljal:
nastavlja se spredaj vse (camber +/-, toe in/out, caster, višina sprednjega vpetja, velikost gum,... itd). Zadaj je os fiksna, s tem da moraš pravilno nastaviti diferencial (trdota) za različne pogoje in enako kot spredaj moraš imeti pravo velikost gume. Poleg tega imaš pri zadnjem delu možnost nastaviti gibanje celega zadnjega dela v horizontalni smeri v dveh stopnjah, lahko pa nastaviš tako, da se zadnji del ne premika. V sklopu zadnjega dela pa nastavljaš še amortizer (trdoto, dušenje).
Glavno pri 1:12 so pa brezpogojno gume. Uporablja se pene, ki so seveda različnih trdot. Sam imam gume proizvajalca Jaco (iz USA). Trdote imajo po barvah, ampak zdaj ne vem več točno kako in kaj je s temi "shori" (vem samo mehke, zelo mehke, trde,...), ampak recimo "zelene", ki naj bi bile zelo mehke, so v primerjavi z touring peno precej bolj goste na otip in ne delujejo tako mehko, čeprav se dejansko ob rahlem stisku precej bolj stisnejo kot recimo "mehke" gume pri touring. Tako da ze tu so tile 1:12 specifični. Potem za najboljšo pripravo gume potrebuješ stružnico, da gumo zmanjšaš na primerno velikost in jo oblikuješ v konus (tako kot pri 1:8 C). Glavno pa je, da gumo prepariraš z mažami za gume - s tem jo moraš fino napojiti in po možnosti ogreti z grelci, da namočeno gumo posušiš in dobiš dober oprijem.

Tako, malo za okus. Zdaj si lahko predstavljate da neke "za silo" tekme na asfaltu ne more biti, ker preden s tem avtom dobiš oprijem moraš nastavit vse to kar sem napisal zgoraj in še kaj zraven - potreben bi bil skoraj nov, nič prašen asfalt in zraven tega še posladkan.
najbolje pa bi bilo, da začnemo razmišljat v tej smeri, da bi se tako kot za 1:18 in 1:24 dobila dvorana. Kupili bi tepih tako kot italijani in imeli dirke noter - in povem vam, tam šele 1:12 pokaže za kaj je pravzaprav narejen! :wink:


lp Aleš
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 25.10.2004, 02:01

V vsem se strinjam s tabo, zadeva sploh ni enostavna, kakor zgleda. V Sloveniji nas je absolutno premalo, da bi se sceno v kakšni dvorani šli. Avti so za kaj takega predragi, zato mislim, da se bo pri nas bolj furalo 1:18 itd. Z 1:12 smo glih nekje vmes, za na asfalt je bolj tko, za noter pa veliko dvorano s tepihom dobit, tud ni glih racionalno. Za naše razmere. Tolk z moje strani.
Jaz bom svojo robo še veselo naprej po asfaltu gonil, pa se ne bom sekiral, kva bi lahko blo, če bi blo. Če se bo pa kdo našel, da bi zraven vozil, ne glede na vse, pa tudi OK.
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 25.10.2004, 10:28

Ja, dvorana in to - bi bilo treba nekaj truda vlozit, samo ni pa nemogoče. Recimo Aguru ze ve kako to gre in smo mislim da lani govorili o tem, kako bi to izpeljali. Trenutno smo nekako 5 (izgleda), ki se udelezujemo tele debate, sem pa prepričan, da je zraven še precej lastnikov 1:12, poleg njih pa še veliko tistih, ki bi to radi videli in se potem morda tudi odločili za to kategorijo. Samo je pa tako, vedno je treba nekje začet - tudi 1:18 je na začetku imelo samo nekaj "ekzotov", pa vidiš kaksen bum je zdaj to. In enako se lahko zgodi z 1:12, samo en mora povleči naprej. Zdaj če ti pač nimaš ambicij za kaj takega, jih pač nimaš. Jaz se bom pa potrudil, da bom naredil kaj v tej smeri, pa če bo šlo ali pa ne. Ker 1:12 ni nikjer vmes, ampak je to najhitrejša elektro kategorija in bi morala imeti posebno mesto.
Sicer sem pa ze rekel, tepih ni nujen, samo... :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 25.10.2004, 13:54

Ja, je najhitrejša, vendar po velikosti je vmes. Ne vem, kje pa 1:10 vozijo, a bolj zunaj, al bolj noter? Tle mislim, da je težava. Pri nas je stvar taka, da se vsak lahko igra čimprej in navadno je to pred bajto. Da bi pa folk za to kategorijo zakuril, morajo pa to najprej videt. In kje drugje kot nekje na asfaltu (pri nas jasno, saj jih ni veliko, ki bi šli v Trst, samo, da bi to videli in se potem odločali, kaj bi), kjer navadno so privrženci avto scene. Jaz sicer nimam časa, da bi se resno s kakšno organizacijo ubadal, da bi stvar na nivoju potekala. Zato pač vozim, ko imam čas in seveda zunaj.
Tukaj vidim veliko podobnost z 1:8C, ki se vozi samo po dirkališčih, saj avto ni namenjen (prefin in predrag) za podlago tipa Rally, kjer je vseeno, a je kakšen kamen gor, al ne. Zato razmišljam v tej smeri dirk zunaj, na podlagi za C-ja. Zdej, ali je to smiselno, ali ne, je pa druga zgodba(za naše razmere in številne privržence te kategorije).
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 25.10.2004, 16:13

Hja, ne vem koliko časa si v modelarstvu in koliko kaj spremljaš te scene kako se kaj naredi in za koga. Tudi za peščico navdušencev ni nobenega problema postaviti progo kot se šika. Italjanom je ravno na tak način uspelo. Koliko pa misliš, da je bilo njih v štartu, preden so si zrihtali progo??? Imeli pa so toliko volje, da so to naredili. Pa ker si ze ravno spraševal, kje se 1:10 vozi - vozi se na taki progi kot 1:12 (če govorimo o dvorani), zraven tega pa še kategorija Pro 1:10 (1:12 z daljšo medosno razdaljo). Ja - 1:10 se pelje tako outdoor kot indoor.
Sicer je tole razgovarjanje med nama čisto brezveze, ker lahko stipkam preveč besed, pa ne bo učinka. Z nekaterimi, ki nimajo ambicij vozit samo pred hišo bo treba kako reči, potem bi razkrili načrt, tako da boste ostali obveščeni - od tam naprej se bo pa videlo kdo je za in kdo ne. Meni osebno se z ničemer ne mudi. Kot sem že rekel, da se zrihtat vse, le prave ljudi morš imeti okoli sebe. Če bo vsaj nekaj teh ljudi, se bo naredilo tudi dobro progo za 1:12, če ne pa me tudi nič ne moti, da se zapeljem do kake proge v tujini in tam odpeljem nekaj voženj.

Ne me narobe zastopit, ampak za igranje pred bajto imaš lahko kakršenkoli model (1:12, 1:8C,1:10,...,) če ti ga seveda ni skoda in če te ne moti, da taka vožnja pravzaprav ni to. Jaz svojih modelov ze nekaj let ne vozim več na površinah, ki niso posebej pripravljene za take modele. Je pa material predrag da bi ga šel uničevat na prah, pa še od same voznje nič nimam. To da avto nažigam do ful gasa gor in dol po ulici sem pač že prerasel :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 25.10.2004, 21:18

No, če je pa tako, sem jaz za. Dejmo se enkrat v prihodnosti skupej dobit, pa kakšno rečemo na to temo in kako bi stvar peljali, ni nobenga problema.
Aja, v modelarstvu sem 20+ let in sem svoj prvi 1:12 nabavil 1983. Sem bil pa vedno v letalstvu, saj se kaj ostalega u Jugi ni dost dogajal. Jasno je pa tudi, kaj se je dalo kje in za koliko kupit. O vseh klasah, ki se pa danes dogajajo, pa ne vem dosti, saj je bilo z avtomobilizmom, dokler ni Nebec naokrog prišel (in je avto na letalskem mitingu u Crngrobu kazal), bolj tko, tko, vsak zase pred bajto. Zato sem bil v letalstvu in bom še naprej. Avtomobilizem ni pa nič slabši in sem se odločil, da bi se tudi v tem mal bolj udejstvoval. Zato pa zgleda pišem bedarije, ampak sej bo počas.
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a Bor » 25.10.2004, 21:55

Me veseli, da se je debata (dialog ;)) razvnela.

Strinjam se, da je teh modelov škoda za na nepripravljeno cesto. V nedeljo sem po drugi probi domov prinesel popolnoma prašnega, vlažnega in s kar nekaj praskami po dnu. Zato se sicer ne sekiram, ampak vseeno to ni to.

Zato bi me zanimalo, če bi se začelo kaj bolj resno dogajati, indoor ali outdoor. Na ljubljanskem koncu, čez teden, bi lahko tudi kaj pomagal. Ampak nekih ekstra "tekmovalnih" ambicij pa zaenkrat nimam, podobno je tudi s časom.

En večji prostor s tepihom pa v nobenem primeru ne bi škodil na tem koncu, tudi (predvsem?) za ostale indoor kategorije. Ljudje to mamo, nimamo pa kje vozit...

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.10.2004, 22:03

Samo mogoče malo verbalno pomagam.

Mogoče preveč nekateri gledate "tekmovalno". Pa saj ni včasih to to. Važno je, da se folk dobi in uživa v vožnji.

Dokaz?

Poglejte Mariborčane, ki so se vozil v Avstrijo celo poletje...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 25.10.2004, 22:55

Ja, Miha maš prav. :)
Zdej me je Dobnikar čist zdražu s svojimi ambicijami itd. pa sem šel mal pogledat na teren. V Kamniku je dvorana starega kino doma na Duplici. Baje da je zdej neki privat in kva jest vem kva, ampak se jo da najet. Cena je 7,5 k SIT za eno uro (60 min). Lahko bi mogoče kake veze potegnil..., pa bi lahko ceno mogoče kaj spustili, ne vem. Velika, mislim, da je dovolj, je pa na tleh parket.
Zdej bo pa Dobnikar povedal, kako je z raznimi tepihi, progami, dolžinami, namestitvijo tepiha, nakupom tepiha, tipom tepiha, kako tepih skupaj sestavit itd. ker si je zagotovo stvar natančno v tujini ogledal in stvar po moje najbolj obvlada. 8)
No, dvorano se da dobit, je v okolici LJ, verjetno ni predraga, pa še parking je okrog.
Komentar?
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron