Napisal/-a SERPENT » 13.12.2003, 17:28
Pozdravljen,
Motor: po obratovanju je treba v motor dati vsaj olje "after-run" skozi uplinjač in motor brez svečke zagnati, tako da se olje razporedi po motorju. Največji problem so ležaji, saj lahko zaradi vlage in korozivnosti goriva zarjavijo. Če motor več časa ne uporabljamo, pa je edino pravilno motor znotraj (in seveda tudi zunaj) oprati. To storimo tako, da pokrov na zadnji strani karterja snamemo (paziti je treba, da je bat v zgornji mrtvi legi!!!) in operemo motor. Jaz uporabim kar navaden bencin z nekaj % olja (sintetično).
Avto: najpomembnejši del so ležaji (čisti in dobro namazani) in diferenciali ter seveda vsi zglobi in nasploh vrteči se deli. Če ima model jermene, potem je potrebno le-te dobro očistiti skupaj z jermenicami.
Nato pride v poštev tudi kontrola olja v amortizerjih in diferencialih.
Pa še kaj se najde, naprimer pregled geometrije podvozja...
Nasploh pa je najpomembnejše to: celoten avto mora biti vedno po dirki očiščen in pripravljen za naslednjo, enako tudi motor! Samo tako bo model deloval brezhibno za kar nekaj časa!
lp
Jernej