Novosti na Serpentu 950

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Novosti na Serpentu 950

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.07.2003, 23:46

Pozdravljeni,
po evropskem prvenstvu in še nekaj testiranjih sem se odločil, da napišem nekaj novosti in zaključkov na modelu 950.
Avto je že serijski odličen, a na mednarodnih tekmovanjih vsi iščemo še boljše nastavitve, večje hitrosti...
Proga v Švici je bila res enkratna (hitra - povprečje skoraj 72km/h!!!), široka (najmanj 4,5m), dolga (403m) in z dolgo ravnino (80m). Oprijem je bil že na začetku tekmovanja zelo dober, sčasoma pa je postal zelo zelo dober, tako da sem kasneje imel težave s prevračanjem modela (pri več kot 100km/h!!! - neverjetno).
Že začeten set-up modela je bil odličen, manjkalo mi je le nekaj zavijanja v ovinek. Avto sem imel popolnoma standarden, razen zavor in zvonca sklopke (olajšan). Nato je Michael Salven prinesel vsem nam tovarniškim voznikom Serpenta nove sprednje "steering-blocks" (ne znam prevesti). To je izboljšalo zavijanje v ovinek. A težava je bila tudi, ker je bila proga na nekaterih mestih nekoliko valovita in je avto zaradi velikega oprijema še bolj "skakal". Potem sem preizkušal nove amortizerje - in naenkrat so grbine izginile. Nov sistem vzmetenja je enkraten tudi na ostalih progah in nudi več oprijema in boljše požiranje neravnin.

Avto je bil enako hiter tako z majhnimi kot tudi zelo velikimi kolesi, kar se mi še nikoli ni zgodilo.

Kar se tiče motorjev, pa so novi izpušni kolektorji (bolje hlajeni in konični), ki izboljšajo zmogljivosti, na žalost pa povečajo nekoliko porabo :? Pa sej to ni važno :twisted:

Zdaj pa se grem počasi pripravljat, ker grem na morje :lol:

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron