1:10 VS 1:8

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

1:10 VS 1:8

OdgovorNapisal/-a blisk » 21.11.2002, 14:39

Pozdravljeni modelarji,

Prosil bi Elo-ta in se druge ki se spoznate na obe kategoriji (1:10 in 1:8 ), da malo opise prednosti in slabosti vsake kategorije in razlike v cenah potrosnega materiala (gume, rezervni deli.....).
Koliko casa drzijo gume v 1:10?
Kako je z vzdrzljivostjo Impulsa (deli, jermeni, obcutljivost pri trkih...)?

Se zahvaljujem za informacije in mislim da bodo prisle prav tudi drugim modelarjem ki se se odlocajo.

L.P.
Zdenko.
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.11.2002, 15:01

Prosil bi Elo-ta in se druge ki se spoznate na obe kategoriji (1:10 in 1:8 ), da malo opise prednosti in slabosti vsake kategorije in razlike v cenah potrosnega materiala (gume, rezervni deli.....).
Koliko casa drzijo gume v 1:10?
Kako je z vzdrzljivostjo Impulsa (deli, jermeni, obcutljivost pri trkih...)?



1. cena:
avto 1:10 impulse pro z najhujšim motorjem je komplet ca 160.000 SIT
avto 1:8 Rally je z najhujšim OPS ali katerim drugim primerljivim motorjem ca 200.000 SIT

- cena rezervnih delov:
kaj pa vem, plastike so pri 1:10 približno 10% cenejše, svečke so itak da enake, kopmlet penastih gum za 1:10 je 5.500,00SIT, komplet 1:8Rally gum je bil nazadnje slabih 8.000 SIT ...

2. Kar se vzržljivosti gum tiče pa tkole:
če zapelješ na letvico in daš gas ti jo razcefra ab prec takoj now!
če imaš premehke pence jih uničiš že v eni kvalifikacijski vožnji!
Ko se naučič izbrati prave gume imaš lahko en komplet gum za dva tekmovalna dneva brez problemov!

3.občutlivost pri trkih
sem imel že kar nekaj testov, tako srečanj z 1:10 kot z 1:8. No, razen predelanega nosilca karoserije nisem zlomil še ničesar!

4. jermeni in to...
ja, edina "šibka" točka. tu je potrebno redno opravljati preglede, ravno prav napeti srednji jermen, pregledati jermenice če v njih ni kake svinjarije, bolj na mehko nastaviti zavoro,....
Kar imam avto sem zamenjal 3 sprednje in 2 sredinska jermena!


Tko, mislim da sem nekaj napisal a ne?

če pa koga še kaj zanima naj povpraša!

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 22.11.2002, 23:44

Najbolje, da se kupi 1:10 Nitro TC3, kateri nima jermenov ampak KARDAN.

Glede na to, kakšne uspehe je dosegel elektro avto, potem je ta sigurno mega stvar.

Je pa sedaj SCHUMACHER izdal novega nitro avto: SCHUMACHER NITRO FUSION.

Baje ga hvalijo kot nori.

Nekaj slikic za lušte.


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.11.2002, 09:47

eh, zgleda bolj žalostno kot moj serpent!

:lol:

Ja fantje, jaz že uživam v sestavljanju mojega novega Impulsa pro!

Do sedaj sem sestavil zadnji diferencial in vse amortizerje!

Sej mi kr gre, a ne??? :oops: :oops:

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 24.11.2002, 09:34

Kar se Schumacher Nitro F tiče samo tole:

1:10
3.5ccm
3 prestave!
hitrosti tam okoli 130kmh....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 24.11.2002, 10:10

3,5 ccm in 3 prestave?
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 24.11.2002, 11:20

jops, prav si prebral!

več o avtu na:

http://www.nitroreview.com/compare/homekits.cfm

glejte cisto zgoraj desno v spisku!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MARKO G » 05.01.2003, 19:02

Kako dober je pa kej Gm-ov tc4 nitro international pro2 v primerjavi s Serpenti? :?:
MARKO G
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 04.01.2003, 22:08
Kraj: Dob pri Domžalah

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.01.2003, 19:53

The impressive attributes of the new TC4 Nitro International Pro2 include a CNC-machined, torsionally rigid T6 aluminium chassis with smooth underside and countersunk holes. The purple eloxided radio plate and shock absorber bridges give the model a uniquely attractive appearance. Front and rear axles are based on fibre-reinforced transverse arms, and each is fitted with a stabiliser bar as standard. The two differential housings are moulded in wear-resistant fibre-reinforced plastic, and enclose bevel gears machined from hardened steel. A high-capacity triple belt drive system transfers the motor's power to the front and rear axles with extremely low losses.

The standard disc brake is enormously effective, and acts on all four wheels. A large 75 cc fueltank with metal micro-filter ensures long running times. All the car's drive system components are equipped with ballraces. Finely adjustable oil-filled shock absorbers with volume compensation provide highly effective damping characteristics. Excellent acceleration and top speed are provided by the automatic two-speed gearbox. The running gear is identical to that of our TC4 electric version, which Markus Fost has run during the 2000 season to win the title of Champion of Germany

Contents of kit, Order No. 90096.OS
Factory-assembled 4-WD competition chassis excl. bodywork moulding, with OS MAX 12 CV-R Car motor, automatic two-speed gearbox, 2 bevel gear differentials, 3 toothed belts, adjustable oil-filled shock absorbers, adjustable disc brake, steel drive shafts on front and rear axles (front: CV type), 24 mm competition wheels and tyres, fueltank with quick-release cap and metal micro-filter, exhaust manifold and tuned pipe, self-adhesive stickers, operating instructions in German and English

OS Max 12 CV-R Order No. 1913.P
Here is the new OS MAX 12 CV-R Racing motor for 1/10 scale cars. The ultimate machine for your 1/10 scale racecar. This is a special GM-Racing Purple Race Version with significant purple head.





sedaj pa še moje mnenje:

ta avto ima rezervoar iz sredine, kar pomeni do 75g teže vpete izven sredine in to pomeni da se karakteristika avta spreminja iz vsake kapljice goriva naprej. in potem greš po 5 minutah v boks tankat in zopet imaš čisto "drug" avto.

vpetje in konstrukcija sploh zadnjih zgornjih rok sta prav bedna!

motor je s svojim 1.0 konja še najboljša zadeva na tem avtu, če seveda ta moč drži.
sem skeptičen glede stranskega izpuha, ampak bo že malce večja izguba moči kot pri RE....


ma men se zdi serpentov impulse dosti boljši.

torej, zadeva stane 80.000 SIT brez motorja. Za impulsa daš 10.000 več pa imaš dosti bolj tog avto, pa še lepše zgleda!

z motorjem vred je pa 130.000 SIT.

komplet impulse +nova mega 3P RE ti je po mojem mišljenju boljša izbira!!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 05.01.2003, 20:06

Lahko povem, da avto sigurno dobro izgleda, ampak ostalo je druga zgodba. Poznan je bolj z elektro scene, kjer je avto bil najboljsi predvsem v nemciji, v zadnjem casu pa ga ni na visjih mestih. Skonstruiran je se kar v redu, lahko pa povem, da ga vsekakor ni lahko dobro nastaviti. kar se drugih modelov tice, so glede tega bolj "hvalezni". Vprasanje je tudi, koliko se nitro verzija dobro obnese, ker je bil avto narejen sele po elektro verziji in so torej tehnicne resitve morda bolj naklonjene elektro razlicici kot pa nitro (mislim trdnost konstrukcijskih delov,...). No, vsaj mislim tako... :roll:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a rokec » 05.01.2003, 21:02

Še moje mnenje...

GM TC-4 je enak avtomobilu OFNA OB-4, ki ga med drugim trži tudi Graupner in seveda Mibo iz Logatca pod imenom Protech XT-4...


LP RB
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

OdgovorNapisal/-a 2Fast&2Furious » 05.01.2003, 21:06

Jop GM TC-4 Je enak protechu XT-4!
prav tako so rokce in vse ostalo na pretechu enake elektro GM TC-4!


L.P. HABY :twisted:
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
2Fast&2Furious
Naš človek :)
 
Prispevkov: 407
Pridružen: 09.11.2002, 22:00
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Papak » 08.01.2003, 18:56

Kako sedaj?

A Serpente prodaja Twingo Shop ali kdo?

ELO, a ti še imaš IMPULSA? Si se ga že morda zveličal?

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
PapaK is BACK!!!
Uporabniški avatar
Papak
Član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 06.12.2002, 18:21
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 08.01.2003, 20:29

mam!
nisem!

:P
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MARKO G » 09.01.2003, 21:26

Bom pa potem raje Impulsea vzel
MARKO G
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 04.01.2003, 22:08
Kraj: Dob pri Domžalah

OdgovorNapisal/-a ELO » 24.02.2003, 22:17

MARKO G napisal/-a:Bom pa potem raje Impulsea vzel


no, a ze imas impulsa? se vidimo na kaki tekmi?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron