Motor ne mara levih ovinkov!!!

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Motor ne mara levih ovinkov!!!

OdgovorNapisal/-a ELO » 31.03.2003, 14:25

Moja novamega je včeraj sovražila leve ovinke in mi je neprestano ugašala!

Ima kdo kako pametno razlago, po moje da mora biti nekaj v zvezi z naslednjimi zadevami:
-motor
-resonanca
-krivina
-tesnilo
-nadtlak
-centrifugalna sila
-bernoulijeva enačba
-tlak nasičene pare
-temperatura čistega vplinjača

torej, če kdo strne zgoraj omenjeno v poved ki nam bo jasna dobi za pivce!


l.p.
:lol: :lol:
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 31.03.2003, 15:11

Če bi vzratno vozil, potem bi ti delal, saj bi bili potem vsi levi ovinki - DESNI !

Je to dovolj za pivce?


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 31.03.2003, 15:13

ja, ampak bi vsi desni bili levi :(

za pivo se boš moral bolj potrudit!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a dušan » 31.03.2003, 16:05

Problem delovanja tvojega motorja sega mnogo globje kot si to lahko zamisli um nadpovprečnega zemljana.
Resonanco imaš najbrž -predvidevam (na te stvari se namreč ne spoznam)
na levi strani motorja.Gledano izpod avtomobila v smeri počasne vožnje.Po moje je že tukaj storjena osnovna napaka.Kakor sem slišal starejše ljudi pripovedovati morata biti krivina in resonanca vedno vsaka na svoji strani agregata, da ne pride do neposrednega stika med njima,ker le ta povzroča strašno centrifugalno silo pri vožnji skozi ravne ovinke.Prav zato se priporoča zmerna če že ne počasna vožnja na tekmovanjih višjega ranga.Naj povzamem še naslednjo misel ki se jo spominjam še iz prvega razreda osnovne šole:nikoli ampak res nikoli ne sme temperatura čistega vplinjača presegati 234 stopinj celzija kar povzroča vedno zelo nadležni tlak nasičene pare,ki pa vedno ustvarja glavobole modelarjem,ki za pogon ne uporabljajao
baterij z notranjim izgorevanjem.Ta pojav pa je tako ali tako opisan v bernoulijevi enačbi ki bi morala biti poznana vsem ki so se kadarkoli ukvarjali z modelarstvom.
Rad bi ti še kaj več povedal o teh stvareh pa žal ne morem ker sem v službi in nimam pretirano veliko časa.Namreč kmalu grem domov.

Dr Ole.
Uporabniški avatar
dušan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 103
Pridružen: 14.11.2002, 23:56
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 03.04.2003, 11:11

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Preveri dovode goriva ali imaš predrto cevko in ti centrifugalna sila porine gorivo po cevki nazaj in ti zato motor crkava

Lahko pa imaš samo resne težave z nadtlakom in ti v levih ovinkih zaradi postavitve tanka ne porina goriva proti uplinjaču ter pride v cevki do večjega mehurčka ki povzroči ugašanje motorja


:D :D :D :D :D :D :D
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron