Ja no ...
tako nekak je šlo :
prva stvar k mi ne gre iz glave je proga, tako zahtevna glede kombinacij in raznolikosti podlage, skokov, verjamite da na slikah ne vidiš niti pol stvari na katere moraš bit pozoren pri vožnji. Me zanima kako je če začetnik pride tam vozit, rad bi bil zraven ker bi se dve ure smejal potem pa kupil njegov komplet "HYPER RACING" nov, polomljen za 100 EUR. MORAMO dobit eno resno progo za trening !!! Brez zamere vsem tistim ki vzdržujete proge po slo.
na kratko naši uspehi in padci:
Andrej je bil naš as, žal je le za nekaj sekund zgrešil 6. mesto za finale, verjetno zaklučil kot 13, je mel pa boljši čas kot 6. iz drugega polfinala. smola pač.
Erik je imel v polfinalu malo prenizek prosti tek motorja in je zato mislilm da dvakrat ugasnil, tako tudi on zaklučil v polfinalu.
Moj edini uspeh je bil ene kvalifikacije ki sem jih odpeljal res dobro in si prislužil 40 pik, kar pomeni da sem bil nekje med 6. in 8. mestom tistega kroga kvalifikacij. Odpeljane so bile brez večje napake saj tako dobro kot tiste v blatnim dolu k sm si priboril 13 krogov. tak za občutek, naš maximum je za uvrstitev pod deset, ni pa trenutno nobeden sposoben bit 5. Ko je šlo zares sm zamenjal Alpho z OSom. OS me je pač zapustu Še noben motor mi ni delal manj kot 15 lit bencina, večina 20+, OS absolutni rekorder 3.5 lit
vsekakor napete tri dni, nora proga, nora konkurenca (naj krog 40.3, naj krog naš 43.3) nism čist sigurn v številke ampak 3 sek je razlike !
pokuru skoraj 4 lit bencina, ga ni hujšega treninga
pa upam da se nam naslednič pridruži še kdo.
lp. Uroš
To finish first you first have to finish...