po 24ur tolmina

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 19:12

aleš, poglej,
skoraj vse pisanje ki se odvija in dogaja ni namenjeno temu, da bi mi užaljeni dokazali da če bi bilo drugače da bi zmagali mi ali kdo drug...

nesporno je, kdo je zmagovalec tekme! in kdo je drugi in kdo je tretji in kdo je tretji in tako naprej...

tudi sam se zavedam tega da so mantua slo in msmovci zaslužili uspeh, kakršnega so dosegli!

sporne pa so izjave, da je bil najhitrejši avto in so bili najhitrejši vozniki iz tabora, ki ni bil v boksu št.1, ki je bil mimogrede naš, minervin drim timov...

in določene izjave o vzdržljivosti enih in pokvarljivosti drugih in podobnem so.... LAŽI!

tako kot si napisal.... nekateri vemo!

pa l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a 2Fast&2Furious » 25.05.2004, 21:43

Zaključno poročilo ECO ++

Zahvaljujem se vsem voznikom (Andrej Habjan, Rok Bizjak, Rok Tigeli, Aleš Dobnikar) in vsem mehanikom ekipe (Srečko Bizjak, Rok Tigeli, Robert Blazina, Roman Cerar), ki so vsak po svojih močeh prispevali k uspehu ekipe.

Vozili smo serijski avto Mantua ECO s serijskim motorjem Force. Radijsko ploščo s servo motorji smo imeli narejeno na novo.

Za potrebe dirke smo kupili 2 nova in 1 rabljen avto, dva kompleta servo motojev (tistih dobrih, ki so se vsem kvarili). Koliko smo porabili pa je javna skrivnost.

Dirko smo zvozili z istim motorjem.

Na dirki smo porabili:
- pogonsko gred
- pogonski zobnik
- sprednji nosilec karoserije 2x
- kroglasti zglob za gas
- 5 servo motorjev
- preventivno smo zamenjali eno svečko
- 3 komplete gum
- cca 15 litrov goriva (še nismo oddali viška)

Na dirki smo izgubili:
- 6 kotno matico za kolo

Dokler je deževalo smo bili z avtomobilčkom povsem konkurenčni boljšim modelom. Po sedemnajstih urah smo izgubili tretje mesto, ko se je končno pista začela sušiti (ob 7.00). Na suhi pisti pa nismo imeli več nobene možnosti. To je lepo razvidno tudi iz statistike (glej ELO-vo statistiko).
Iz pregleda rezultatov, ki nam jih je Robi pošiljal na pol ure je razvidno, da smo bili v prvi polovici dirke na tretjem mestu, v drugem delu pa smo bili peti, kar je zadostovalo za skupaj peto mesto (oziroma prvo mesto med Mantua ECO modeli).

Kaj bi spremenili, če bi bila dirka naslednji mesec: predvsem malenkosti na elektroniki in nastavitvi avta za suho progo ter pri organizaciji mehanikov.

Glede organizacije in izvedbe dirke nimam pripomb, kapa dol Danilu. Pohvala tudi vsem ekipam, ki so dobesedno preživele 24 urni spektakel.

Vodja ekipe, Slavko Habjan
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
2Fast&2Furious
Naš človek :)
 
Prispevkov: 407
Pridružen: 09.11.2002, 22:00
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robert » 25.05.2004, 22:29

No ELO me je prehitel in še lepše napravil kot jaz,zato svojega ne bom niti objavljal :oops:

Verjetno pa vas zanimajo najhitrejši krogi :shock:

Imamo meritev do polnoči,ko se je sistemu utrgalo(24h bug)in takoj sem pognal rezervno postavitev.Od takrat dalje imam nove najhitrejše kroge.

1.del

1 Minerva DT (8) 30,962 ob 14,07,58
2 AMK Vrhe (7) 40,147 ob 14,09,30
3 MSM Marib (5) 31,816 ob 14,05,43
5 Mantua model (8) 31,787 ob 14,07,26
6 MDNG (116) 29,880 ob 17,27,34
7 ECO + + (514) 23,371 ob 22,14,07-Mislim,da je šlo za krajšanje kroga :?:
8 Main team (12)29,880 ob 17,27,34
V oklepaju je številka kroga

1.del

1 Minerva DT 24,393 ob 10,33,48
2 AMK Vrhe
3 MSM Marib 26,047 ob 10,14,18
5 Mantua model 26,554 ob 9,47,31
6 MDNG 37,256 ob 1,51,21
7 ECO + + 29,283 ob 12,29,45
8 Main team 26,042 ob 10,52,04


Še enkrat hvala Elotu za pripravo rezultatov,meni nekako zmanjkuje časa :twisted:
Uporabniški avatar
Robert
Naš človek :)
 
Prispevkov: 171
Pridružen: 27.12.2002, 15:34
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 26.05.2004, 00:26

ELO napisal/-a:tako kot si napisal.... nekateri vemo!

pa l.p.
de elo


Ja vem vem, samo vmes se mi je v vseh teh pisarijah zazdelo tudi to, gre enim razplet malo v nos, pa sem dodal še malo svojega mišljenja glede tega.
Če pa res kdo trdi, da Minerva ni bila najhitrejša na pisti, si pa naj res še enkrat pogleda čase krogov, pa je odgovor na dlani... :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Fisher » 26.05.2004, 08:12

Se mi je zdelo da smo po mokrem med najhitrejsimi ce ne najhitrejsi. :D :D :D

Pa tudi drugace nam ni slo slabo.

Razen par drobnarij, se je poznalo da je avto dal ze eno sezono skozi. :?
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a ELO » 26.05.2004, 08:15

Ste imeli nore gume, a lahko še zrihta kdo take?

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fisher » 26.05.2004, 08:18

Bou, gume smo pobrali iz mihotove skatle.

Zacuda jih niti ni pobralo do konca. Kaksne gume so sploh tisto?

Je pa avto proti koncu dezja postal nestabilen tak da smo morali spredaj natakniti sintetiko.
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 26.05.2004, 16:35

Dirke je konec, kar je bilo je bilo. Lahko pa bi tudi mi dodali "KAJ ČE"
Kaj če bi nam delovala zavora na avtomobilu, saj smo morali takoj na začetku odklopiti zavore (se je napila vode :) ) in kompletno dirko zvozili brez zavor. Res, bodo nekateri rekli, da tudi oni niso uporabljali zavor. Samo v nekaterih zavojih, bi bile zavore ključnega pomena in tudi naši krogi, bi se potem lahko spustili pod 25 sec. Da ne govorim, kako je bilo naporno, ko si vsakič dobil v roke avto z drugačno obrabljenimi gumami. V vsakem ovinku je bilo na novo potrebno oceniti, kje spustiti gas. "bremza delala ni" :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 26.05.2004, 19:35

Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a mimi » 29.05.2004, 22:40

Čestitke vsem!
Zelo pa me zanima, ali kdo ve, zakaj ni bilo Italijanov?
lp
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 30.05.2004, 10:21

mimi napisal/-a: Zelo pa me zanima, ali kdo ve, zakaj ni bilo Italijanov?


Z Italijani je bilo takole:

Nekaj minut pred uradnim začetkom žrebanja štartnih številk, se je po telefonu prijavila ekipa MZ 1. Ko so pri Mantui izvedeli, da ta ekipa sodeluje na tekmovanju, so se odločili da se z njimi pomerijo na tej zahtevni tekmi, saj je v ekipi MZ 1 nekaj tekmovalcev, ki so njihovi tekmeci na dirkah Italijanskega prvenstva Rally. Massimo Poldi (večkratni Italjianski državni prvak v kategoriji Rally F1 in Rally PRO ter konstruktor modela Rally Race Gold) je torej po novici o sodelovanju ekipe MZ 1 zbral ekipo in se začel pripravljati na tekmovanje, kjer bi se pomeril z njimi, hkrati pa bi bila to odlična priložnost za preiskus in predstavitev novega modela Mantua Gold EVO 5.

Kmalu po prijavi ekipe MANTUA MODEL ITALIJA, je ekipa MZ 1 umaknila svojo prijavo, zato tudi Mantuina ekipa ni več imela razloga za tekmovanje, saj bi za pripravo porabili veliko časa in denarja, njihov namen pa je bil tekmovati z ekipo MZ 1 in ne s slovenskimi ekipami, saj so vedeli da znamo za uspeh Mantue sami dobro poskrbeti, kar smo tudi dokazali s prvima dvema mestoma.

Ker je bila dirka v Tolminu v Italiji zelo odmevna, lahko v prihodnjem letu zagotovo pričakujemo udeležbo kakšne tuje ekipe. kot zanimivost pa naj povem še, da so Italijani pred tekomovanjem močno dvomili v uspeh takšne prireditve, zato smo jih s to prireditvijo nekoliko prehiteli.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 01.06.2004, 22:41

Ekipa MSM - Poročilo s 24 urne dirke


V začetku leta se je pokazal interes slovenskih avtomodelarjev in tudi organizatorja MD Tolmin, za izpeljavo 24 urne dirke, tako smo se tudi v MSM odločili udeležiti te vztrajnostne dirke.

Našo ekipo so sestavljali:

Vozniki: Tomaž Čuček, Tomaž Švajger, Matej Zmrzlikar, Zdenko Gačar.
Mehaniki: Dean Popič, Stanislav Kokol, Dajan Tomažič, Srečko Mezgec
Vodja ekipe: Daniel Hohnec.

Po grobih ocenah smo za udelažbo na dirki potrebovali cca. 240.000 SIT
Kupili smo rabljen model Mantua Gold III, in mu obnovitli vse vitalne dele.

Mantua Model Slovenija nam je po subvencionirani ceni ponudila motorje z izpuhi. (Force 10T), ter gume in gorivo za dirko po polovičnih cenah.

Uporabili smo servomotorčke SANWA za volan (13kg) in pa Graupner 5077 za gas. En komplet enakih smo imeli še v rezervi.
.
Kljub pomanjkanju časa smo uspeli vsaj delno preizkusiti in nastaviti avto na naši domači progi, ki je v primerjavi s Tolminsko precej zaprta.
Glede na slabo napoved vremena smo zadnji teden model pripravili predvsem za dežne razmere, za kar je bil zadolžen vodja naše ekipe, Dani.

Nikjer nismo mogli pravočasno dobiti pravih gum za dež, tako smo v Avstriji kupili 3 komplete off-road gum (Medlial-Pro in Buldog) .
Tomaž je pripravil intermediate gume za manjši dež. (Komplet A-B malenkostno modificiran z žlebovi). Takih gum nismo imeli možnosti preizkusiti, smo pa verjeli v njihov oprijem v rahlem dežju.
Ostala je samo še organizacija odhoda na dirko – prenočišča, hrana, pijača, orodje….
Vozniki smo v Tolmin odšli že v petek in preizkusili ter nastavili avto tudi na pisti. Z nami je bil tudi vodja ekipe.

V Tolmin smo prišli v petek pozno popoldne.
Osredotočili smo se na testiranje tekmovalnega modela. Kmalu smo ugotovili da je lega avtomobila skoraj obupna. Poskušali smo z vsemi možnimi korekcijami izboljšati lego avtomobila, vendar brez uspeha. Avto je bil precej nervozen. Malce smo bili razočarani tudi nad zmogljivostjo motorja.
Avto smo vsaj približno nastavili. Odločili smo se da preostanek časa (od 20.00 do 22.00) porabimo za nočni trening na rezervnem avtu, da se na tekmovalnem pred dirko kaj ne pokvari in obenem ugotovili, da se avto obnaša dosti bolje od tistega, ki smo ga pripravili za dirko.
V soboto smo bili ob 7.00 že na progi. PO nekaj neuspelih poskusih, da bi izboljšali lego tekmovalnega modela, smo se odločili rezervni avto pripraviti za vožnjo na dirki. Na avtu je bilo potrebno zamenjati nekaj delov, ki so bili v slabšem stanju, vključno s počenim podvozjem. Menjava delov nam je vzela precej časa, tako da smo še komaj uspeli pripraviti in preizkusiti avto pred 12 uro.
Lega avtomobila je bila v primerjavi s prejšnjim neverjetna. Vsak od voznikov je naredil po dva kroga in občutno mirnejši smo lahko počakali na štart.
Malce nas je skrbelo le to, ker 2 od voznikov nista uspela izvesti niti konkretnejšega treninga, eden od njiju letos še sploh ni vozil.

Ker je tik pred štartom začelo močneje deževati smo dirko začeli z intermidiate gumami (A in B z žlebovi). Gume so se odlično obnesle. Na pisti se je hitro nabralo nekaj vode in pojavilo se je tudi kar nekaj luž, katerim je bilo potrebno prilagajati vožnjo. Vožnja prek luže se je kaj hitro lahko končala z zalitim filtrom za zrak in ugasnjenim motorjem. Imeli smo nekaj težav s prostim tekom, ki nam je kar dosti nihal, in potrebne so bile večkratne korekcije. Po cca 1 uri nam je odpovedala zavora, in potrebno je bilo razmakniti zavorne ploščice. Vgrajeno smo imeli debelo Mantuino zavoro, ki se je napila vode in nabreknila. Tako smo morali ploščice povsem razmakniti in nadaljevati dirko povsem brez zavor, saj bi servis pomenil preveliko izgubo časa. Malo se je bilo potrebno navaditi na vožnjo brez zavor, vendar večjih težav nismo imeli. Vozniki smo se menjali nekje na 30 do 90 minut, odvisno kolikor je kdo zdržal. Uporabljali smo 3 Mantuine OFF-Road zračne filtre brez papirnega vložka. Menjavali in sušili smo jih sprva na pol ure, nato pa smo intervale podaljšali.
Gume so zdržale približno 4 ure, nato pa je oprijem začel hitro slabeti. Imeli samo ene intermediate gume za dež, tako smo nadaljevali z offroad gumami. Oprijem s takimi gumami je bil dober, avto pa zelo predvidljiv in lahko vodljiv. Tokom dirke smo malenkostno izgubljali proti nasprotnikom zaradi občasnega ugašanja motorja v prostem teku, malo pa zaradi nezadovoljive moči motorja ki je bila občutno manjša od motorjev nekaterih naših tekmecev. (vzrok je bil odkrit šele kasneje) Točno nekje na polovici dirke je avto kar na lepem zdivjal in brez kontrole zapeljal po diagonali celotne piste se parkrat zasukal na mestu in obstal. Imeli smo neverjetno srečo, saj bi se vsaskupaj lahko končalo dosti bolj usodno za našo ekipo kot se je. Malo pred tem se je namreč podobno zgodilo ekipi Minerve le da je njihov model ustavil robnik in ograja.....
Avto je zdivjal, ker je do sprejemnika prišla voda. Ne vemo ali je bila voda kondenz, ki se je nabral znotraj škatlice, ali je voda le nekako našla pot v 'neprodušno' zatesnjeno škatlico z elektroniko. Vožnjo smo nadaljevali po 35 minutnem postanku z rezervno ploščo z elektroniko, istočasno smo menjali tudi ža malce razrahljani servo saver.
Po dobri polovici dirke so se nam začele pojavljati vedno večje težave z motorjem, motor je ugašal in nikakor se ni dalo nastaviti prostega teka. Odločili smo se menjati vplinjač, a smo takoj po menjavi našli vzrok poprej opisanih težav... počena je bila cevka za dovod goriva tik pri vstopu v vplinjač. Po nepotrebni menjavi vplinjača in cevke je motor spet deloval brezhibno.
Tako smo se do jutra prebili brez dodatnih večjih težav. Gume smo menjali še 2 krat z BULDOG offroad gumami.
Zjutraj se je proga osušila in vozili smo z gumami E. Oprijem je bil fantastičen. Še vedno smo bili na drugem mestu, za vodilnimi smo po dveh malce daljših postankih (elektronika in motor) zaostanek povečali s cca 19 na 140 krogov.. Imeli pa smo dovolj prednosti pred našimi zasledovalci na tretjem mestu. Ker je bila prednost pred tretjimi dovolj velika, da bi si lahko privoščili tudi kakšen večji servis smo začeli voziti na polno, da bi se čimbolj približali vodilni ekipi. Bili smo hitri in razlika je hitro kopnela, kar je povzročilo kar nekaj nervoze pri prvouvrščeni ekipi Mantua, nam pa dalo še večji zagon. Po nekje 2h urah nam je napihnilo gumo in menjali smo komplet z novim (E), kasneje smo nadaljevali na A kompletu gum.
V nedeljo, ko se je proga posušila so se časi krogov bistveno skrajšali, in posledično je bolj trpel tudi material, vendar je bilo proti pričakovanju presenetljivo malo odpovedi mehanskih delov.
Proti koncu dirke (zadnje pol ure) smo se vodilnim približali na cca 45 krogov zaostanka. Boj je bil zanimiv povsem do konca, saj bi ob morebitni smoli vodilnih 20 minut pred koncem teoretično še imeli možnost za osvojitev 1. mesta.
Z modelom razen opisanega nismo imeli drugih težav, tudi diferenciali, prirobnice in polosovine so zdržali. Prirobnice in polosovine smo med tekmo redno mazali in po dirki nismo opazili večje obrabe. Baterije za napajanje elektronike smo menjali na približno 2 do 2,5ure vožnje.

Lahko rečemo da smo uspešno končali dirko, predvsem brez dodatnih stroškov morebitnih polomljenih delov in skurjene elektronike.

Zadovoljni smo z rezultatom naše ekipe; 2. MESTO, 47 krogov za prvouvrščeno in 332 pred tretjeuvrščeno ekipo.


Čestitke vsem ekipam za izredno vzdušje in pa seveda zahvala vsem članom MSM ekipe za požrtvovalno delo. Zahvala tudi vsem ki so nas kakorkoli podprli na tej vztrajnostni preizkušnji, ter nam tako pomagali k doseženemu rezultatu.


Maribor, 01.06.2004

Model Sport Maribor
24h Team
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

Prejšnja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron