Prva tekma elektro za Dp v Sežani!

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.03.2003, 20:02

Jernej, seveda lahko voziš magari s Stock motorjem obe klasi, čeprav mislim, da to pa je kar nekaj razlike; seveda 10 proti 12 ovojem je mnogo manjša.
Kar se karoserije tiče, dovoljene so se mi zdi vse popularne Touring karoserije, da le zadostujejo meram, ki so v pravilih.

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a TITan » 10.03.2003, 21:43

Karoserija mora biti merila 1:10, imeti obliko cestnega avtomobila in mora pokrivati kolesa od avtomobila. Za modifide je pa isto, sam da je široka max. 200mm in ima spojler ki ni širši od karoserije.

Pri motorjih je pa tako, da se "vsi" ki vozijo po efra pravilih pritožujejo nad 12 ovojno limito (hočejo 10 ovojno).
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 10.03.2003, 22:40

http://www.amklub-vrhe.si/PRAVILNIK_2003-elektro.doc

Ekola, še pravilnik za vse. lp, matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a asso » 10.03.2003, 23:46

Zdaj pa pozor pubeci!!

Glede na to, da gre pri vsem skupaj za modelarstvo in vsaj pri meni iz čistega užitka, predlagam, da se vsi skupaj malo ohladimo in pomirimo. Saj ni važno če bom zafural ovinek, premalo nastavil kote, važno je, da se vsi skupaj malo dobimo, se družimo, izmenjamo par pametnih in predvsem, da se narežimo. Aleš hvala ti za prejet pravilnik, ki sem ga naknadno poslal tudi Dejanu. Glede formule ena je pa tako Aleš. Ne vem sicer kaj si točno mislil, samo koliko jaz vem, je bil BMW pred Ferrarijem, tako, da ne bo letos samo zanimivo na modelarski sceni.

PS: Aleš in Dejan!! Res bi bilo zanimivo gledati dva aktualna državna prvaka, ki tekmujeta v modofied z istim motorjem, še bolj pa Aleš z dvanajst, Dejan pa z deset ovojnim motorjem. Jaz bom pa vam itak delal zmedo z istim motorjem v obeh kategorijah! Primorci upam, da boste pripravili teran in pršut, da bo kažin, ker midva z Dejanom verjetno pridema že v soboto in nimava rada če morava hodit po oštarijah sama.

Lep pozdrav od Jerneja iz (...)-tam, ko se riše nova proga!!!
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 11.03.2003, 16:40

No, Jernej je zadel "žebljico na glavico". Pri nas je to DP izljučno za to, da se narežimo in malo predebatiramo. Za resne stvari imamo tujinske tekme...
Upam, da bo še tako veselo v Sežani, kot je bilo do zdaj.

lp Ales :wink:

PS: Jernej, ona prispodoba iz F1 je bila mišljena za lansko sezono (ko se jim je redko kdaj poklopilo). Za letos so z novim sistemom naredili malo več loterije, tako da seveda pričakujem tudi kdaj kakega BMW-ja ali Mclarna bližje Ferrariju. Dejstvo pa ostaja in je v modelarstvu enako: vse mora biti kar se da optimalno, da si najboljši (recimo kot je in bo :wink: Ferrari :D )
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 11.03.2003, 16:42

Aja Jernej, čisto lahko se zgodi, da nam kaj sfali, pa boš z istim motorjem najboljši :D :D

lp ALes
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 11.03.2003, 17:11

Zdravo,

eno zelo pomembno vprašanje, na katero pričakujem temeljit in tehten odgovor.

Letos je opcija, da se tekmuje v obeh kategorijah. Kako to izvest? Koliko časa bo med samimi teki, koliko časa je med modified in stock, ....

Dejstva:

10:00 Stock
10:10 Modified
rabiš dva kompleta baterij in čas za menjavo motorja, ali pa če imaš denar, imaš dva avtomobila. Pustimo avte sedaj, važne so baterije !

nasledna vožnja rabiš spet 2 kompleta.
11:00 Stock
11:10 Modified
Če daš baterije prazniti, takoj ko končaš z prvo vožnjo ob 10:08, potem so prazne do 10:30 ali še kasneje (pravilno prazne), potem teh istih ne moreš napolniti do naslednje kvalifikacije. Dobro, nekateri imamo tako ali tako več kompletov baterij, toda še vedno se morajo ti kompleti napolniti na sami dirki, ne pa kje doma, en dan prej.

Torej če vse skupaj malo računamo, ne gre skozi. Ste pomislili na to, ali ste pač rekli, saj ne bo noben dirkal v obeh kategorijah.

Opcija:

10:00 Stock
10:30 Modified
11:00 Stock
11:30 Modified
12:00 Stock
12:30 Modified

Pavza do 14:00

Finale:

14:00 Stock
14:30 Modified
15:00 Stock
15:30 Modified
16:00 Stock
16:30 Modified

Ob 17:00 Podelitev in pojedina (oni vkradeni pršut)

To bi šlo.


Za premislit !!

To rešitev želim do sobote, da vidim, kako se bo kaj tekmovalo in ali se sploh splača priti na tekmo. Želim podatek koliko jih bo in v katerih kategorijh.


Lep pozdrav
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 11.03.2003, 19:22

Dejan, ne nismo mi to kar na blef odločili, da se lahko vozi v obeh kategorijah. To pravilo je tu zaradi pomembnejšega razloga kot to, da je pač vsakemu omogočena udeležba v obeh kategorijah. Sam sem se zavzemal predvsem zato, ker mi ni bilo všeč, da je recimo novincu, ki pride prvo sezono noter, avtomatsko onemogočen prost prehod iz ene v drugo kategorijo že med sezono. Morda bi si pa kdo le zaželel poiskusiti obe klasi in bi potem videl, kaj pravzaprav je zanj.
Seveda pa to pravilo omogoča tudi vsakemu udeležbo v obeh kategorijah, dejstvo pa je, da se mora ta določen tekmovalec podrediti sistemu ne pa sistem tekmovalcu. Ko še nisi vozil, smo imeli to enako urejeno in smo pač vozili tisti, ki smo imeli dovolj baterij in dva avtomobila. Povem ti, da se tisti dan res »zdirkaš« do konca in zagotovo ti potem ne more biti žal, da prevoziš dolgo pot na dirko.
Govoril sem o podrejanju sistemu: To se bo delalo v tolikšni meri, da bo zadostovalo pravilniku. V pravilniku piše da so razmaki med teki 5 minut (mora biti napisano tako, da se ve kje je meja ob tisti najhujši varianti, ko je res veliko skupin in se drugače ne da priti skozi v predpisani 1 uri.)
Sam pa veš, da ker nas je manj nikoli nismo teh 5 minut tako na silo upoštevali, kadar nam ni šlo »za nohte«. Mislim, da se ne bo problem zmenit za tolikšno pavzo, da lahko v miru zamenjaš motor, itd.
Glede baterij pa verjetno veš, da moraš za tak sistem imeti pač več kompletov, kot če bi vozil le eno kategorijo. Za dopolnit je že čas, za kaj več pa ne gre. Vsakemu, ki bi si želel voziti obe kategoriji res priporočam, da ima recimo 3 komplete za vsako kategorijo, ker če ne se ne moreš sprostiti, pač pa le polniš, prazniš, menjaš, paziš,…
Dobro je imeti tudi polnilec, ki ti lahko polni 2 kompleta, ali pa takega, na katerega lahko polniš 12 celic, lahko pa imaš tudi kar dva polnilca. Za take tekmovalce sem prepričan, da so tega pravila zagotovo veseli.
Kako sem sam včasih vozil obe kategoriji? Seveda sem na dirko prišel s polnimi akumulatorji za vsaj eno kategorijo (ponavadi pa za obe), in jih na kraju le še dopolnil. Tudi tako gre brez težav, ob takem načinu pa ti en polnilec povsem zadostuje (kot je meni). Ne vem, kje si slišal, da se pred dirko NE SME polnit; lahko se polni, samo ne povsem do peak-a, do narediš na dirki pred vožnjo. Z Mh sploh ni problema če imaš nekje sprednje polne ali prazne,...tako je po mojih in bratovih izkušnjah kar v redu.

Verjetno se bomo lahko domenili, da bo do npr. 10.30 Stock in nato Modified. Če ne bosta več kot dve skupini vsake kategorije bomo lahko brez težav skoz prišli, sicer *glej točko "podrejanje sistemu".
Po dosedanjih izkušnjah tale* odpade...

lp Ales :wink:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a alesz » 11.03.2003, 21:42

Zivjo!
Kot se jaz spomnim smo imeli finale 3 x po 8 minut,z 15 minutnimi pauzami,da smo ohladili motorje pa je vse teklo vredu.
lp AlesZ
Uporabniški avatar
alesz
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 16.12.2002, 22:58
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 11.03.2003, 21:57

zivjo alesz

(minutne so ble pred 2mi leti :? :D :D

Kaj prides vozit v nedeljo?
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a TITan » 12.03.2003, 08:01

Aleš (koker vem) pride z modifajdom pelat.

AGuRu: Tisti ta cenejši "stock" motorji niso po nasem pravilniku legalni. (razen če se dogovorimo, da se s takimi motorji sme peljati).

L.P. Tit
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron