Napisal/-a optix » 23.08.2008, 14:56
Glede na to, kar mi je razložil Dali, mu pravilnik LRP-HPI SLO ne dopušča druge izbire,
kot da trenutno menja kategorijo. Ali to, ali pa neha voziti za to sezono. Torej, če
je zaradi tega nastal problem, bo potrebno razmisliti o spremembi pravilnika za
prihodnjo sezono, sicer se bo to dogajalo tudi v prihodnje.
Ko je nastal trenutno veljavni pravilnik, še ni bilo kategorij Classic in Rookie, zato se
je v Sloveniji pač forsiralo dejstvo, da morajo prvi trije uvrščeni vozniki 23T naslednjo
sezono brezpogojno v 17T (v Avstriji in Nemčiji velja to zgolj za 1. uvrščenega).
Po svoje je bil tak pravilnik v času nastanka razumljiv, danes pa obvezna menjava
kategorije za vse prve tri voznike ni več potrebna, saj se lahko novinci kalijo v Classic
ali Rookie klasi in ne 23T, ki naj bi bila že resna stock klasa (in ne beginner klasa, kot
jo nekateri predstavljajo pri nas).
Obvezen prehod iz 23T v 17T je med drugim seveda povezan tudi s precej višjimi stroški,
kar pa vsakomur ne znese ali ne ustreza. Če hoče torej Dali tudi v prihodnjih sezonah
voziti 23T, ker mu ta kategorija ustreza tako po načinu vožnje, kot tudi stroškovno,
druge izbire nima.
Lp,
optix
PS: Da ne bo pomote - ta post ni zagovarjanje nikogar, je bolj predlog organizatorju, da
zaradi uvedbe dveh novih klas razmisli o posodobitvi trenutnih pravil za prihodnjo sezono.
All Electronic components run on smoke. You let the smoke out and it no longer works.
Spektrumized driver.