PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

1. Dirka za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.04.2009, 20:03

Če začnemo pri progi se mi zdi, da je bila prvovrstno pripravljena. Več oprijema ne bi bilo mogoče doseči. V finalnih vožnjah je bil avtek umazan samo od koščkov gume :clap:

Po dolgem času (8 ali 9 let, takrat smo vozili atraktivno 2WD, že prej pa je bila tudi skoraj 10 letna pavza) sem se vrnil med elektro avtke, da malo začinim sceno ;)) Moram priznati, da mi je kategorija 23T res všeč. Hitrosti le okoli 43 - 47 km/h (radar) in velika izenačenost poskrbijo za napete dvoboje.

Posebna zahvala gre Blažu Kušlanu za sobotno nastavljanje avta, Cyclone Moore Edition pa sem snel tudi zadnji stabilizator. Mogoče za odetenek preveč živčen zadek, vendar vozno. Velika zahvala gre seveda komu drugemu kot Bojanu Kastelicu za vso materialno podporo. Edino kar še ostane je zamnjšati pogonski voznik, kajti nimam še najmanjšega dovoljena prestavnega razmerja. Sicer pa je res hudo, ko gre avtek na polni hamer skoraj celotno progo. B-)

Kaj sem se naučil:

- Ko je enkrat temperatura asvalta nad 30 st. C je skoraj nesmiselno segrevati gume na grelnike (hvala Bojan). 80 stopinj je res preveč za Vtec 30R... Tudi mažica je bolj blag žegen... raje
- Štrom je potrebno imeti res orenk spedenan; 4 mm banance in res kratke kable, dobi se kakšen km/h na ravnini, predvsem pa avto hitreje pospeši. Na tem mestu bi vseeno poprosil Alana, da razkrije setup in objavi še kakšno slikco.
- Kvihti so pomembni (spet hvala Bojanu!), Mantua tehtnica pa kaže premalo, ampak zato je pa za vse enako...
- Ne bi se rad hvalil, raje dam nasvet... zdi se mi, da sem imel najtišji model. Trik: Obstaja molibdenska črna t.i. suha mast - pikico, res pikico se da med pogonski in motorni zobnik, laufa kot suza...
- Balansiranje koles - kot vedno, če je stvar uravnovešena ne more biti slabo.
- NiMH imajo nekoliko višjo končno hitrost, pospeški se mi zdijo nekoliko slabši proti, čeprav je Alan bil hiter ne samo po vožnji.
- Ker zunanje ogrevanje LiPo ni dovoljeno, sem s pridom izkoriščal močno pomladansko sonce. UD50 mi vedno pokaže notranjo upornost. Skupaj s polnilnimi kabli je okoli 17 - 18 mOhm, na soncu je samo 12 mOhm.
- Stock Spec Eraser 13.5 T je po koncu mlačen, kakšno silno hlajenje ni potrebno. Peter je pa v finalu zakuril kar dva 23T motorja, če se ne motim.
- LRP TC Stock Spec regler je hud - Bojan v Classicu je imel hitrost 43 - 44 km/h, ostali med 35 - 37 km/h. Ali ga kdo uporablja tudi v 23T?
- Ponovno nisem porabil zmožnosti 4PK, potrebno je povečati odzivnost plina na večtočkovni krivulju in sprogramirati 2 načina vožnje kot sem to navajen iz letalskih komand. Bom poročal.
- Točkovanje po mestih v finalnih vožnjah ne pusti dosti prostora za manevriranje in taktiziranje na klasičen način. Če pa 2x zmagaš potem pa vseeno lahko gledaš 3. vožnjo v zrak ...
- Zagamani "launch control" me je pustil na cedilu pri 1. finalni vožnji , butasto vprašanje - ali moraš držati bremzo vsaj 5 sekund potem spustiti v nevtralo in samo čakati na pisk?


Kot sem opazoval ostale:

- Pri veliki gužvi problem sprednji one way diff. Blaž, potrebna bo sprememba, sicer boš prevečkrat bil na stop&go še zlasti v finalih po 10 modelov...
- Classic je zanimiv za začetek, čudno je, da ni več udeležencev. 17T je s hitrostmi do ca 60 km/h že ni več tako zanimiv za množice...


Upam, da se naslednjič vidimo v še večjem številu. Hvala vsem za prijeten praznični dan.


P.S. Kdor želi svoj 1/8 model predelati na elektro sem mu na voljo za vsa vprašanja. :thumbup: :))
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: 1. Dirka za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.04.2009, 20:05

V prvi alineji manjka "raje odpeljati 2 - 3 ogrevalne kroge". Poraba je itak MAX 2100 mAh merjeno na LRP 5300 mAh Lipo. Večinoma pa do 1800 mAh.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a Jan » 12.04.2009, 21:14

Slike zmagovalcev po kategorijah :

17T

17T.JPG



23T

23T.JPG



Classic

Classic.JPG
Lp Jan
Uporabniški avatar
Jan
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 08.12.2002, 15:54
Kraj: Maribor

Re: 1. Dirka za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a Joker » 12.04.2009, 21:17

mihah napisal/-a:- Točkovanje po mestih v finalnih vožnjah ne pusti dosti prostora za manevriranje in taktiziranje na klasičen način. Če pa 2x zmagaš potem pa vseeno lahko gledaš 3. vožnjo v zrak ...

To je tud res čeprov sem prvi 2 finalni vožnji zmagal sm še useeno imel zelo razburljivo 3 finalno vožnjo ki sva s Stanislavom Koklom skoraj celo vožnjo vozila "eden ob drugim" predvidevam da to lahko potrdi tudi stanko. :thumbup: Seveda pa gre usa zahvala Bojanu Kastelicu ki mi je posodil svojo 2.4GHz komando, ker je imel moj 27MHz oddajnik motnje na levi strani proge. Sem pa zelo presenečen nad uvrstitvijo, saj je bila to moja prva on road elektro tekma. seveda vozil sem v Classic Challenge. :)) :)) :))
L.P.
David Jagodic
Uporabniški avatar
Joker
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 09.02.2008, 19:27
Kraj: Cerklje na Gorenjskem - Lahovče

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a Jan » 13.04.2009, 09:32

Lp Jan
Uporabniški avatar
Jan
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 08.12.2002, 15:54
Kraj: Maribor

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 14.04.2009, 21:46

Čestitke MSM Team-u za dosežene rezultate. :clap:

Pohvalil bi tudi mojega konkurenta in zmagovalcav Classic kategoriji Davida za 'fer' (ko me izbil iz proge, me je tudi počakal) vožnjo in napeto 3. finalno vožnjo. :thumbup:

Na dirki sem imel občutek, da je XXX Team hotel na dirki doseči vsa prva mesta v vseh treh kategorijah, ker se je odražalo pri startu dirk, pri teh. pregledih in pri sojenju (stop in go) in ... :ymblushing: :( :thumbdown:

Po dirki sem se pogovarjal tudi z drugimi tekmovalci in so imeli podoben občutek. ;)

Pohvalil pa bi organizatorja, da NI bilo lat in da so namesto njih bile gasilske napolnjene cevi. :)
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.04.2009, 13:15

nitro-s napisal/-a:Na dirki sem imel občutek, da je XXX Team hotel na dirki doseči vsa prva mesta v vseh treh kategorijah, ker se je odražalo pri startu dirk, pri teh. pregledih in pri sojenju (stop in go) in ... :ymblushing: :( :thumbdown:

Po dirki sem se pogovarjal tudi z drugimi tekmovalci in so imeli podoben občutek. ;)


Stane, če se ti kaj ne zdi fer, kar pridi do mene in mi to osebno povej. Iz glave ne vem točno, vendar se sigurno lahko vloži uradno pritožbo pri organizatorju. Prav je, da sem kaznovan in da se ukrepa na tekmi za tisto kar sem naredil narobe. Na forumu :-@ po tekmi je prepozno.

Zaradi stop&go sem bil v zadnji finalni vožnji sam jezen, ker se je stranski sodnik zmotil in se popravil, vendar mi je glavni sodnik govoril, da moram iti notri kot tudi ostali. Ja pa sem šel notri ampak baje že po koncu. Lahko pa bi me diskvalificirali, ker nisem bil pri štartu 3. finalne vožnje kot pobiralec takoj po štartu.

Tekmujem že od leta 1991 in na tekme poleg vsega hodim tudi zmagovati.

V Mariboru se ne bomo videli, ker imamo jadranje na Ambrožu, 14. junija v Kisovcu pa verjetno da. Se že veselim! :wave:

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 16.04.2009, 00:00

Super slike: :arrow: http://dreamteam.mantua-model.si/galler ... m17&page=1 B-)

Slika

Miha brez zamere, takšni so pač bili moji občutki. ;)
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 16.04.2009, 00:32

Resnično super slike !
Ti modeli v klasik kategoriji res svetovno zgledajo. So mi všeč modeli, predvsem pa te retro karose. ;))
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a mihah » 16.04.2009, 09:21

Stane, brez zamere. Naslednjič morava kakšno rečt v pavzi.

Slikce so res hude, classic kategorija je res fotogenična.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: PO 1. Dirki za LRP - HPI Challenge SLO 12.04.2009

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 17.04.2009, 21:11

Mogoče se pa na kakšni dirki classic celo priključim .... nikoli se ne ve. :))
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj


Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 7 gostov

cron