TEKMOVANJE OFF ROAD 1/8 , 1/6

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 20.08.2006, 23:15

Še končni rezultati:

Kategorija 1/8 Off-road:

Mesto / Tekmovalec / Najhitrejši krog / Skupno število krogov

1. / Aljoša Gril / 18,690s / 79
2. / Marko Stare / 20,68s / 79
3. / Dean Popič / 20,70s / 76
4. / Urban Pustovrh / 20,40s / 71
5. / Žan Kusterle / 43,99s / 6

Kategorija 1/5 Off-road:

Mesto / Tekmovalec / Najhitrejši krog / Skupno število krogov

1. / Rok Bizjak / 21,76s / 72
2. / Janez Nebec / 23,42s / 69
3. / Anže Černe / 22,44s / 67
4. / Janko Lukman / 30,46s / 43
5. / Edi Benko / 25,44s / 37
6. / Robert Blazina / 23,76s / 27
7. / Marko Škrl / 23,65s / 20
8. / Robert Makovec / 32,35s / 16

Imeli smo lepo piknik dirko, ki pa je bila tudi odličen trening za jesenski del sezone Državnega prvenstva.

Na tem mestu lahko še pokomentiram rezultate tekmovalcev z avtomobili HPI Baja 5b, ki so z veliko prednostjo zasedli prva tri mesta.

HPI-jeve Baje smo po dveh mesecih že podrobno spoznali in z njimi prevozili že kar nekaj ur. Čeprav HPI tega modela ni v prvi vrsti namenil za tekmovanja, se je avto izkazal tudi kot odlično tekmovalno orodje in bo nivo dirkanja v tej kategoriji dvignil na popolnoma nov nivo. Doslej znani avtomobili mu ne morejo konkurirati, zato bo zelo zanimivo opazovati razvoj novih modelov v merilu 1/5 v prihodnjih letih.

HPI ima s svojo novo konstrukcijo veliko prednost, ki jo bo težko ujeti, glavne značilnosti pa so tele:

Model je konstrukcijsko povsem drugačen od vseh ostalih modelov. Konstruktorji so upoštevali da skoraj 10 Kg težak avto med vožnjo po neravnih terenih prenaša zelo velike obremenitve, ki povzročajo velike obrabe na sestavnih delih, zaradi česar opazimo da večina modelov v kategoriji 1/5 Off-road ne dokonča tekmovanja zaradi odpovedi delov.

Baja je s svojimi 9Kg najlažji avto v kategoriji, zato se že serijski 23ccm motor lahko povsem enakovredno kosa tudi z močnejšimi 26ccm motorji. Veliko navora v spodnjem območju vrtljajev zagotavlja dovolj moči v vseh režimih vožnje.

Zelo dovršeni so tudi vsi plastični deli podvozja. Avto na prvi pogled deluje kar malo preveč "plastično" in morda tudi šibko. Uporabljena plastika je zelo elastična, zato odlično blaži vibracije in obrabe delov na podvozju sploh ni opaziti. Zaradi manj vibracij se ne pojavljajo odpovedi komponent RV naprave. Plastični deli se ob tudi zelo hudih udarcih elastično zvijejo in se vrnejo v prejšnji položaj. Doslej še nismo videli zloma plastičnih delov avtomobila, ki bi bil posledica vožnje ali padca pri ponesrečenem skoku.

Na modelu so namensko vgrajeni šibki deli, ki se polomijo ob najhujših udarcih in s tem preprečijo poškodbe dragih kovinskih delov. Doslej nam ni uspelo polomiti še ničesar razen glavnega pogonskega zobnika. Glavni pogonski zobnik, ki skrbi za prenos moči od sklopke do diferenciala je edini plastični zobnik, ki se polomi ob najhujših udarcih, ki bi poškodovali diferencial, ali kovinske prenosne zobnike okoli njega. Zobnik je elastično vpet s silikonskimi obroči, zato so takšni zlomi zelo redki. Vsi zobniki so zaščiteni pred nesnago, zato jih je nemogoče uničiti zaradi kamenja ali podobnih ovir na progi, kar pogosto opazimo pri drugih avtomobilih, ki imajo nezaščitene zobnike.

Vzmetenje je še ena "poslastica" na modelu. Dolgi blažilniki imajo 2x toliko hoda kot blažilniki na drugih modelih, zato je vožnje mirna na vseh terenih. Bati na blažilnikih imajo 6 lukenj različnih velikosti, ki jih lahko nastavljamo brez razstavljanja blažilnikov. Zaradi tega ne potrebujemo olj različnih viskoznosti.

Avto je zelo enostaven za vožnjo, zato je dirkanje z njim zabava. Z Anžetom voziva povsem serijska avtomobila z nastavitvami iz škatle, ki se kljub temu peljeta odlično. Zadnja dvojna zavora povsem zadovoljivo ustavlja avtomobil, na modelu pa je že vse pripravljeno za vgradnjo sprednjih kolutnih zavor, ki bodo prinesle še za kakšno sekundo hitrejše kroge. Rok je na svojem modelu že naredil nekaj manjših modifikacij, kar mu je danes prineslo zmago in skoraj sekundo hitrejši najhitrejši krog. V nastavitvah modela se skriva še ogromno rezerve, časi krogov pa se bodo v rokah še boljših voznikov zelo približali rezultatom, ki jih dosegajo avtomobili v merilu 1/8.

Pri avtu me je najbolj navdušila preprostost uporabe, vzdržljivost, ki je nisem pričakoval in preprosto vzdrževanje, predvsem pa to, da mi nikoli ni treba skrbeti če bo model dokončal dirko. HPI-ju je uspelo narediti avtomobil na polonoma novem nivoju, več pa bodo povedali še ostali vozniki in seveda rezultati.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a NEJC-SIKI » 21.08.2006, 09:17

ČESTIKTE vsem tekmovalcem in prvim trem v obeh kategoriji!
Posebne čestitke pa seveja dobi Dean Popič 8) BRAVO :!:
Lp, Nejc Šikman

Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
NEJC-SIKI
Član
 
Prispevkov: 35
Pridružen: 25.03.2005, 20:26
Kraj: Maribor - Hoče

OdgovorNapisal/-a Scythe » 25.08.2006, 19:31

Dejan :wink: Čestitam ... čestitam tudi ostalim.. v 1:6 na prvih treh samo BAJA .. LEPO !!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

Prejšnja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron